pomp de lux toimituksen kesto, nyt mennyt 2 viikkoa
milloin mahtaa tulla? tuodaanko kotiin ai pitääkö noutaa jostain?
Kommentit (18)
nyt tuli noutolappu Markahuoltoon. Ei ole koitettu toimittaa kotiin sillä koko viikon olen ollut sisällä sairaan lapsen kanssa. Kyllä en toiste tilaa, yli 2 viikkoa toimituksessa meni ja nyt pitäis lähteä 15 km päästä hakemaan pakettia eli yhteensä 30 km ajomatkaa. Jos ei pääse 12 päivän sisällä hakemaan niin paketti palautuu... voi v...
Itsekin odottelen pakettia sieltä enkä ole vielä katsonut, toimiiko koodi.
Nettisivut eivät ainakaan tunnu toimivan hyvin. Kirjauduin sisään ja sivut väittävät, ettei minulla ole historiassani tilauksia, vaikka niitä kyllä on...
lähettivätkin koodin joskus aiemmin, on näköään eilen lähtenyt ulkomaille jos Tanskaa ymmärrän.. Eli varmaan ensi viikolla tulee, aika pitkä toimitusaika.
kiitos
mutta en löytänyt sitä. On linkki Consignorin sivulle mutta itse koodia ei missään. Linkki vie vain palvelun etusivulle.
Miten sinä onnistuit seuraamaan lähetystäsi?
2
pompdelux tracking, koita laittaa hakuun tracking. Painoin vaan seurantakoodia ja sitten tuli tanskan kielinen sivu jossa tietoa paketin kulusta. Onko tililtäsi veloitettu summa? Mulla veloitettu visalta 1.6.
Multakin on näemmä veloitettu 1.6. mutta kun yritän katsoa heidän kotisivuiltaan oman tilini tehdyt tilaukset, mitään ei löydy.
Samaten sähköpostiviestissä kerrotaan, että voin seurata lähetystä mutta sitä varsinaista seurantakoodia ei ole.
Alkaa epäilyttää koko touhu nyt. Onkohan ale-kausi laittanut heidän systeeminsä ihan sekaisin.
2
sit tajusin tsekata sen tracking-koodin, jonka mukaan lähetystä ei ole- olin jo laittamassa sähköpostia kun tajusin että sehän voi olla just tulossa ja odotin vielä päivän, seur pnä tuli ovelle (ja menee siis postiin ellei satu olemaan kotona). ja tuotteet oli ihania ja moitteettomia, joskin pienempiä kuin odotin, tilaan toistekin!!
että tilaamme sieltä? itse siis tilasin mutta vaikka tuotteet oli puoleen hintaan niin aika kova hinta silti. Toivottavasti ei ole pientä mitoitusta. Tilasin pyöreävatsaiselle farkkuja ja farkkuhameita yms.
Tilasin 8.6. ja paketti kotiinkuljetettuna 13.6. Olin positiivisesti yllättynyt.
ennä näin epäreilusti, en edes asu perähikiällä ja kaksi viikkoa mennyt ja ilmeisesti eilen lähtenyt Tanskan maalta eli vielä kestää useamman päivää.
Tilasin 4.6. Paketti saapui kotiovelle (iltakuljetuksena klo 18 aikaan vielä) 12.6. Ja Espoossa asun. Siitä kun tuli tracking numero niin meni vielä 4 päivää ,tosin viikonloppu välissä. Juurikin näitä aletuotteita tilattiin tytölle :) Olen tosi tyytyväinen ja aion kytätä seuraavia alejakin sillä silmällä.
Taidan tänään illalla laittaa viestiä ko. puljuun, jos ei pakettia ala näkyä. Ja minun piti kyllä viimeksi hakea lähetys ihan postista. Omituista.
2
Tilasin 8.6. ja paketti kotiinkuljetettuna 13.6. Olin positiivisesti yllättynyt.
Minäkin tilasi 8.6, eilen sain sähköpostiin seurantakoodin, jonka mukaan paketti ei tällä hetkellä vielä ole lähtenyt Tanskan maalta.
Kellään tuoreita kokemuksia Pomp de luxin toimitusajoista? Nettisivuillaan käsittelyajaksi luvattu 1-3päivää. No kolme päivää meni ja tuli tilausvahvistus/lasku mutta milloin voi odottaa saapuvaksi postin noutopisteeseen?
No nyt on kulunut jo 19 arkipäivää tilauksesta, eikä pakettia kuulu vaikka lähetetty on.
Enpä tosiaan toiste ole tilaamassa.
Jännitän nimittäin, että ehtiikö tulla ennen lomalle lähtöä vai kuinka käy...