Mitä tekisit jos yllättäen saisit 1000 € ylimääräistä rahaa vain itsellesi?
Mä haluaisin sopivat rintaliivit, niin kuin oikeesti. Useammat! Jostain kunnon liikkeestä, jossa myyjätär mittaa rinnanympäryksen ja auttaa löytämään sopivat.
Entäs te muut?
Kommentit (16)
Säästäisin. Saatan tarvia rahaa syksyllä vähän enemmänkin ja tuo olis hyvä lisä.
Suursiivouksen kotiin, lapsenhoitajan vuorokaudeksi ja loput shoppailuun :) Jo olisi taas virtaa jatkaa monta kuukautta vaavin kanssa:D
Tuolla olisi kiva pinkka odottamassa tilipäivää ja olisi kiva jos saisi edes osan niistä pois jo nyt. Jäisi palkkaa käteen enemmän eikä tarvitsisi taas laskea senttejä ja tiukentaa entisestään vyötä. :)
Jos sitte ihan oikeesti itseeni vaan, niin parturi ainakin ja uudet kengät! Tälläisiin ei viitsi enään laittaa rahaa, kun lapsen tarpeet menee kaiken edelle ja sitten täytyy katsoa että on katto pään päällä, vettä tulee ja sähköt on, auto puon alla, koiralla ruokaa ja ja ja...olen kai minäkin sielä listan perällä. Jossain. :)
hierotuttaisin hartiani loistokuntoon ja samalla voisin ottaa muutaman kerran voice massagea.Sit kampaaja ja joku ihana vaatekerta. Siinä se ois:)
Ainakin saisi nukkua yöt kun ei tarvitse miettiä, mistä repiä rahat kaikkeen.
YH-isälle jonka asiat pahasti solmussa alkoholistiexän takia.
olisi helpompi olla hetken aikaa.
lapset menee aina edelle. Mutta säästöön laittaisin, taas.
Mulla on kivasti laukkuja mutta toi on jäänyt hommaamatta. Nyt olen kotiäitinä, vaikka rahaa onkin, en raaski ostaa. Mutta jos saisin tonnin ylimääräistä, menisin sen heti hakemaan.
Jalkahoito, kasvohoito, kampaaja (hiuslisäkkeineen), suihkurusketus, sokerointi, meikki, sitten vaatekauppaan ostamaan kunnon alusvaatteet ja pari vaatekertaa, sitten syömään HYVIN ja juomaan (hyvin).
ostaisin uudet lasit ja mahd. myös aurinkolasit vahvuuksilla jos rahaa riittäis.
Omia tarpeita minä en enää tunnista ja mikään ei kiinnosta.
rahaa, joten en tekisi mitään sen kummempaa kuin normaalistikaan. Kaikkia edellä lueteltuja asioita (Botoxia lukuunottamatta) voin ostaa aina kun mieli tekee :-)
t. onnellinen pienesti varakas