perkulen perkule
nyt vituttaa
tarttis suorittaa yks kurssi koulussa, MUTTA sitä ei ole tarjonnassa ennen kun mun pitäisi valmistua. Nyt ope keksi mulle ihan oman " kurssin"
Täytyy käydä joissakin konserteissa ja museoissa.
Itsekseen EI saa käydä. Vain ja ainoastaan opettajan kans.
Mulla ikää 22v ja lapsikin on. Kysyin että voisinko suorittaa kurssin siten, että kävisin itse niissä paikoissa ja tekisin pienen raportin.
EI SE KÄY!!! perkule
Tänäänkin pitäisi aamulla mennä museoon ja illalla konserttiin. OLisikin se vaan niin helppoa. Koulu on 60km päässä kotoa ja mun pitäisi niinku olla koko päivän pois kotoa.
Eka kohde olis 10.30 ja se toinen kohde 19.00
En millään viittis olla koko päivää kaupungillakaan ja kotiin on turha tulla pariksi tunniksi...
Arvatkaa vaan että vituttaako kun valmistuminen siirtyy jonkun tyhmän kurssin takia..arrrrggggh
Kommentit (5)
kun palasin kouluun juttelin opon kans ja hän oli sitä mieltä että saan suorittaa sen kurssin itsenäisesti. Mutta kun otin yhteyttä aineen opettajaan, ni enpäs saakaan suorittaa sitä siten.
No, valmistuminen siirtyy sitten 2kk eteenpäin...arrrgh
sen olen opiskelujen aikana oppinut, että ensimmäiselle mahdolliselle kurssille kannattaa mennä, mikäli suinkin mahdollista...muuten käy helposti just noin...eli seuraavalla suoritusmahdollisuuskerralla, onkin jotain muuta, eikä pääse, tai kurssia ei ilmesty tarjolle pitkiin aikoihin... vaikka kyllähän pakollisiksi luokiteltavia kursseja yleensä on vähintään kerran vuodessa, usein kaksikin...
opojen ja opettajien ristitulessa usein käy just tolla, et mikään ei menekään niinkuin on luvattu...koitapa kiristellä hammasta...
en ole jättänyt tahallani kursseja suorittamatta. -ap-
- mulle meinasi käydä näin tilastomatikan kanssa - onneksi huomasin ennenkuin kävi hassusti.