Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo..tein pahan virheen töissä..

Vierailija
14.06.2012 |

ja nyt sydän hakkaa ja ahdistaa, kun en tiedä miten mulle käy..onko kohta työpaikkaa enää..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et silloinkaan suostunut paljastamaan mitä teit. Tule takaisin kun olet valmis avautumaan enemmän, tällaiset aloitukset on vaan ärsyttäviä.

Vierailija
2/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et silloinkaan suostunut paljastamaan mitä teit. Tule takaisin kun olet valmis avautumaan enemmän, tällaiset aloitukset on vaan ärsyttäviä.

en ole ennen tällaista aloitusta tehnyt...olen kioskissa töissä ja tekemäni vakavavirhe liittyy ikärajoihin...valitettavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimattomuudesta vai vahingosta? VAi ehkä myit jotain tuttavallesi jolla ei ollut vielä riittävästi ikää? Kerro hieman.

Riippunee työnantajastasi. Ota lakki kouraan ja ole nöyrä. Ota vastaan se mitä on tulossa. Ole ennenkaikkea rehellinen. Jos saat pitää paikkasi, ole kiitollinen.

Vierailija
4/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperit katsoin ja oli ikää, mutten kuunnellut tarkemmin sen horinoita, puhui kaveristaan, jolle ei myyty ja jotain..muutenkin kiireinen ilta oli,nyt yritän muistella mitä puhui...mietin veikö ostokset kaverilleen...vai mikä toi homma oli..kerroin jo asiasta esimiehelleni..voi ahdistus

Vierailija
5/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikäinen ostaja tässä enemmän on syyllinen, mikäli on antanut ostamansa tuotteet eteenpäin alaikäisille. Ja jos vasta jälkeenpäin ole alkanut epäröimään, niin hyvähän se on asiasta kertoa. Olet vain vilpitön, ettet oikein 'horinoista' älynnyt että niin voisi tapahtua...

En tiedä miten voisit kieltäytyä myymästä täysi-ikäiselle, jos sinulla on vain epäily. Miten sellaisen voi tarkistaa...

Vierailija
6/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sydän hakkaa ja ahdistaa, kun en tiedä miten mulle käy..onko kohta työpaikkaa enää..

Nää on aina niin suhteellisia. Mä oon tehny virheen, jonka hintalappu oli pari miljoonaa euroa. Arvaa menikö siitä yöunet;)

Älä sure. Kerrankos ihminen erehtyy: ensi kerralla sitten tarkempana. Virheistä oppii!

Vierailija
7/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, joka kokeili myynkö ku ensin jorisi kaveristaan jotain, mutta oikeasti asiakkaita päivässä satoja, en kuuntele edes puolella korvalla heidän juttujaan, muuta kuin sen mitä ovat vailla, varsinkin jos tutkin henkkareita siinä samalla jne...lähteeköhän puljusta tupakan myyntilupa tämän takia..ahdistaa mennä töihin..alanko etsiä uutta työpaikkaa kaiken varalta...

Vierailija
8/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina niin suhteellisia. Mä oon tehny virheen, jonka hintalappu oli pari miljoonaa euroa. Arvaa menikö siitä yöunet;) Älä sure. Kerrankos ihminen erehtyy: ensi kerralla sitten tarkempana. Virheistä oppii!

Vierailija
9/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itse olen tehnyt kämmin, joka maksoi ei nyt sentään miljoonia, mutta noin 5000 EUR. Kyllä tämäkin oli työnantajalle iso raha siihen aikaan ja ketutti itseäni ankarasti. Potkuja ei tullut, mutta kauan asia ahdisti mua.

Ei auta kuin yrittää oppia virheistä ja olla ens kerralla tarkempana.

Vierailija
10/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen myös kioskissa töissä, joten ymmärrän tilanteesi hyvin. Veikkaan että voit saada varoituksen, mutta tupakan myyntilupaan tämän yksittäistapauksen en tosiaan usko vaikuttavan.

Todennäköisesti ei tule mitään muita seuraamuksia kuin että esimiehesi kehottaa sinua olemaan tarkempi yms ehkä nuhtelee vähän, mutta eiköhän se ole siinä.

Vierailija
11/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ainakin meilläpäin on niin paljon pulaa myyjistä että jos olet muuten hyvä työssäsi eikä aikaisempia isoja kämmejä ole niin en usko niillä olevan varaa antaa sinulle kenkää ;) Vai oletko jossain yksityisessä pikkukiskassa?

Vierailija
12/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möit tupakkaa täysikäiselle. Ei asiakkaiden horinoita tarvitse kuunnella (voit aina väittää ettei tyyppi mitään sellaista puhunutkaan, kunhan keksii omiaan/sana vastaan sana jne)

Eikä ole sinun ongelmasi, jos tämä täysikäinen myöhemmin diilaa ostoksensa eteenpäin jollekin alaikäiselle.

En tajua miksi viitsit kertoa esimiehellesi tuosta. Ei kannata kertoa virheistä, joista ei jää kiinni tai jotka voi kiistää.

Vierailija
13/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain aina myöntänyt virheeni jos sellaista on tapahtunut, en keksi selityksiä jne ja jos se oli haamuostaja tai jtn, esimieheni kuulee asiasta itseltäni heti, itsellä parempi fiilis ku sain asian jollekkin kerrottua..

Möit tupakkaa täysikäiselle. Ei asiakkaiden horinoita tarvitse kuunnella (voit aina väittää ettei tyyppi mitään sellaista puhunutkaan, kunhan keksii omiaan/sana vastaan sana jne) Eikä ole sinun ongelmasi, jos tämä täysikäinen myöhemmin diilaa ostoksensa eteenpäin jollekin alaikäiselle. En tajua miksi viitsit kertoa esimiehellesi tuosta. Ei kannata kertoa virheistä, joista ei jää kiinni tai jotka voi kiistää.

Vierailija
14/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tappanut jonkun mummon väärillä lääkkeillä tms.

Vierailija
15/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos av-mamma on 7v lapsensa kanssa ostamassa k-18 peliä, ja myyjälle käy ilmi että peli on tälle 7v:lle, ei saa myydä. Sama juttu tupakassa ja alkoholissa.

Vierailija
16/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..no tuohon verrattuna pystyn elämään oman kämmini kanssa..

oli tappanut jonkun mummon väärillä lääkkeillä tms.

Vierailija
17/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on oltava paperit ja siis ikää.

Jos av-mamma on 7v lapsensa kanssa ostamassa k-18 peliä, ja myyjälle käy ilmi että peli on tälle 7v:lle, ei saa myydä. Sama juttu tupakassa ja alkoholissa.

Vierailija
18/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän kuinka paljon alaikäiset vetää röökiä. Joku sen niille aina diilaa, tai itse hankkivat. Jos siitä olisi kiinni, niin yksikään kassa ei Suomessa varmaan olisi enää töissä, kaikki sais potkut.

Vierailija
19/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että oot tehnyt jonkun vakavan hoitovirheen tai aiheuttanut firmalle miljoonan tappion.

Mitä tollasen takia yöunia menettään.

Vierailija
20/22 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että oot tehnyt jonkun vakavan hoitovirheen tai aiheuttanut firmalle miljoonan tappion. Mitä tollasen takia yöunia menettään.

mä luulin, että oot tehnyt jonkun vakavan hoitovirheen tai aiheuttanut firmalle miljoonan tappion. Mitä tollasen takia yöunia menettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi