Miten saan tietää onko ihastukseni varattu vai sinkku?? Miten se tapahtuu nolaamatta itseäni??
Olen ollut kuukausia ihastunut miespuoliseen työkaveriini. Aina kun näen hänet, mahassa pörrää perhosia. Jos satumme kahvitauolle yhtä aikaa, yritän jutustella kevyesti kaikkea. Vähitellen mieskin on alkanut "lämpenemään". Aluksi oli hyvin harvasanainen, nyt alkaa jo itsekin puhumaan kun tulen paikalle.
Asiat kuitenkin junnaa paikallaan, keskustelun aiheet on hyvin keveitä ja yleismaailmallisia. En tiedä miehestä oikeastaan mitään henkilökohtaista. Joka päivä mietin miten saisin keskustelua käännettyä henkilökohtaisempaan suuntaan. Se on kuitenkin hankalaa, mies tuntuu olevan ihminen joka ei tykkää levitellä asioitaan kaikille. Joskus voi mennä parikin päivää etten näe miestä ollenkaan (iso työpaikka nääs) ja kun näen, paikalla muutakin työporukkaa ja mies on silloin erittäin hiljainen.
Mistä ihmeestä mä keksin sellaisen puheenaiheen jolla keskustelua voi pikkuhiljaa ohjata henkilökohtaisempaan suuntaan? En viitsi suoraan töksäyttääkään kysymystä ilmoille.
Kommentit (48)
Joo, haluamme tietää miten homma eteni...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:19"]
Heh, nostan vanhaa ketjua jos ap sattuisi olemaan linjoilla! Etenikö tilanne? :)
[/quote]
Ja mä kun joskus ajattelen, että mun elämässä vois olla enemmänkin sisältöä... Turhaan.
Aikanaan yksi työkaveri yritti selvittää parisuhdestatustani kääntämällä keskustelun asumiseen. Kyseli millaisessa asunnossa asun ja vastattuani yksiön uteli, onko jäämässä pieneksi.
Heh, nostan vanhaa ketjua jos ap sattuisi olemaan linjoilla! Etenikö tilanne? :)