Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tietää onko ihastukseni varattu vai sinkku?? Miten se tapahtuu nolaamatta itseäni??

Vierailija
13.06.2012 |

Olen ollut kuukausia ihastunut miespuoliseen työkaveriini. Aina kun näen hänet, mahassa pörrää perhosia. Jos satumme kahvitauolle yhtä aikaa, yritän jutustella kevyesti kaikkea. Vähitellen mieskin on alkanut "lämpenemään". Aluksi oli hyvin harvasanainen, nyt alkaa jo itsekin puhumaan kun tulen paikalle.

Asiat kuitenkin junnaa paikallaan, keskustelun aiheet on hyvin keveitä ja yleismaailmallisia. En tiedä miehestä oikeastaan mitään henkilökohtaista. Joka päivä mietin miten saisin keskustelua käännettyä henkilökohtaisempaan suuntaan. Se on kuitenkin hankalaa, mies tuntuu olevan ihminen joka ei tykkää levitellä asioitaan kaikille. Joskus voi mennä parikin päivää etten näe miestä ollenkaan (iso työpaikka nääs) ja kun näen, paikalla muutakin työporukkaa ja mies on silloin erittäin hiljainen.

Mistä ihmeestä mä keksin sellaisen puheenaiheen jolla keskustelua voi pikkuhiljaa ohjata henkilökohtaisempaan suuntaan? En viitsi suoraan töksäyttääkään kysymystä ilmoille.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nostan vanhaa ketjua jos ap sattuisi olemaan linjoilla! Etenikö tilanne? :)

Vierailija
42/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haluamme tietää miten homma eteni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:19"]

Heh, nostan vanhaa ketjua jos ap sattuisi olemaan linjoilla! Etenikö tilanne? :)

[/quote]

Ja mä kun joskus ajattelen, että mun elämässä vois olla enemmänkin sisältöä... Turhaan.

Vierailija
44/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Vierailija
45/48 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko linjoilla?!!!

Vierailija
47/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yksi työkaveri yritti selvittää parisuhdestatustani kääntämällä keskustelun asumiseen. Kyseli millaisessa asunnossa asun ja vastattuani yksiön uteli, onko jäämässä pieneksi.

Vierailija
48/48 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy