Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tietää onko ihastukseni varattu vai sinkku?? Miten se tapahtuu nolaamatta itseäni??

Vierailija
13.06.2012 |

Olen ollut kuukausia ihastunut miespuoliseen työkaveriini. Aina kun näen hänet, mahassa pörrää perhosia. Jos satumme kahvitauolle yhtä aikaa, yritän jutustella kevyesti kaikkea. Vähitellen mieskin on alkanut "lämpenemään". Aluksi oli hyvin harvasanainen, nyt alkaa jo itsekin puhumaan kun tulen paikalle.

Asiat kuitenkin junnaa paikallaan, keskustelun aiheet on hyvin keveitä ja yleismaailmallisia. En tiedä miehestä oikeastaan mitään henkilökohtaista. Joka päivä mietin miten saisin keskustelua käännettyä henkilökohtaisempaan suuntaan. Se on kuitenkin hankalaa, mies tuntuu olevan ihminen joka ei tykkää levitellä asioitaan kaikille. Joskus voi mennä parikin päivää etten näe miestä ollenkaan (iso työpaikka nääs) ja kun näen, paikalla muutakin työporukkaa ja mies on silloin erittäin hiljainen.

Mistä ihmeestä mä keksin sellaisen puheenaiheen jolla keskustelua voi pikkuhiljaa ohjata henkilökohtaisempaan suuntaan? En viitsi suoraan töksäyttääkään kysymystä ilmoille.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko FB:ssä? Sieltä voisi kaivella. Onko sormusta? Sen olet voinut tietty jo katsoa.

Vierailija
2/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki jotka on sinkkuja nostaa heti käden ylös!"

ja nostat omasi. Katsot nostaako mies omansa.

Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat sitä kotiin ja kurkit ikkunasta yöllä mitä mies touhuaa ja kenen kanssa.

Soita sen vanhemmille ja kysy.

Vierailija
4/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sille joku ilta Prepaidilla, niin että olet muuttanut ääntäsi heliumilla (ei vaarallista ihan pieninä annoksina) ja valehtele olevasi Taloustutkimuksesta. Eka kysymys on että seurusteleeko se tai asuuko jonkun kanssa ja sit heti sen vastauksen jälkeen hoet että haloo, haloo huono kuuluvuus ja lopetat puhelun!!!

Vierailija
5/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pitäisi nyt niin vaikeaa olla hieman urkkia. Katso nyt ensin vaikka Googlella kaikki mitä löydät hänestä netistä. Puhu hänelle jotakin epämääräistä vaikka kaverisi lapsista tai häistä, niin hän voi jotain mainita omista kokemuksistaan tai suunnitelmistaan. Ym.

Vierailija
6/48 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stalkkaukset ja taloustutkimukset... vitsejä kai... onhan??

Vierailija
7/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä työpaikalla!

Vierailija
8/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä selvinnee... Jos ei, niin puhu jotain aiheeseen liittyvää. Ja jos ei muuten aukee, niin sitten sun on pakko vaan kysyä, ihan ohimennen tai vaikka vitsillä. :D

Vierailija
9/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai olen Facebookin tarkistanut. Mutta kaikille näkyvällä profiilisivulla lukee vain sukupuoli, eikä oikeastaan muuta. Ei kiinnostuksen kohteita, työpaikkaa, parisuhdetietoa, kotikaupunkia tms. Kuvakin on niin epäselvä etten voi mitenkään tietää että kyseessä oikea mies vai joku samanniminen.

Googlen tsekkasin myös. Tuli joko vääriä tyyppejä (ihan eri kaupungeista) tai se sama FB:n profiili.

Sormusta ei ole.

Helpoimmat keinot on käyty mutta mitään ei ole selvinnyt. =)

Vierailija
10/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme munahaukka ja tyrkky

Ja vielä työpaikalla!

enkä tyrkyksi. En ole ollut kenenkään kanssa eroni jälkeen (siitä aikaa enemmän kuin vuosi) ja tähän mennessä ollaan ihan normaalisti keskusteltu. En ole keikistellyt ja kikatellut vähissä vaatteissa (joka tulee tyrkky sanasta väkisinkin mieleen).

ap

Vierailija
11/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten selviä, kysy saiko/pitääkö loman yhtä aikaa puolisonsa kanssa.

Vierailija
12/48 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä pitkälle ensi viikkoon sillä minulla on pitkä juhannusvapaa.

ap

Vierailija
13/48 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää :-) Arvostan haluasi selvittää parisuhdestatus ennen etenemistä, hyvä, että et tahdo sotkea mahdollisia perhekuvioita. Hatunnoston paikka!

t. Viikko sitten suoraa kysymystä ehdottanut, joka jää jännittämään, miten tässä käy.

Olen tässä miettinyt asiaa ja tehnyt päätöksen. Kysyn suoraan onko sinkku vai perheellinen. Jos kysyy miksi haluan tietää, ajattelin sanoa että kiinnostaa tietää. Päätelkööt siitä. =)

Vierailija
14/48 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää :-) Arvostan haluasi selvittää parisuhdestatus ennen etenemistä, hyvä, että et tahdo sotkea mahdollisia perhekuvioita. Hatunnoston paikka!

t. Viikko sitten suoraa kysymystä ehdottanut, joka jää jännittämään, miten tässä käy.

Olen tässä miettinyt asiaa ja tehnyt päätöksen. Kysyn suoraan onko sinkku vai perheellinen. Jos kysyy miksi haluan tietää, ajattelin sanoa että kiinnostaa tietää. Päätelkööt siitä. =)

Minulle on ollut AINA itsestäänselvää että varatuista pidetään sormet erossa. Ihastua voi varattuun, eikä ihastus välttämättä lopu vaikka tietääkin toisen varatuksi. Mutta kyllä pitää sen verran olla selkärankaa että pysyy erossa jos ihastus on parisuhteessa. Silloinkin vaikka se ihastus antaisi ymmärtää haluavansa enemmän.

Mutta asiaan, mies on sinkku!! =)

Vierailija
15/48 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko sinkkumies vai perheellinen? Sanoi siihen että sinkku. Oli vähän aikaa hiljaa ja sitten kääntyi katsomaan ja halusi tietää miksi kysyn. Meni pupu pöksyyn ja tuumasin että uteliaisuuttani. Mies katsoi mua vino hymy huulillaan ja vastasi että vai niin. Sitten siihen pöllähti pari työkaveria.

ap

Vierailija
16/48 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko sinkkumies vai perheellinen? Sanoi siihen että sinkku. Oli vähän aikaa hiljaa ja sitten kääntyi katsomaan ja halusi tietää miksi kysyn. Meni pupu pöksyyn ja tuumasin että uteliaisuuttani. Mies katsoi mua vino hymy huulillaan ja vastasi että vai niin. Sitten siihen pöllähti pari työkaveria.

ap

ja hymy oli sellainen että jotain hän tajusi. Ei tainnut mennä uteliaisuuttani-selitys perille. =)

Vierailija
17/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei sori henkilökohtaisuuksiiin meno, mutta oon miettinyt ootko sä varattu?"

Tämä ei ole noloa missään määrin, vaan rohkeaa ja ihailtavaa! Miehenä minulle tulisi kyllä perhoset vatsaan, jos joku mukava nainen yhtäkkiä kysyisi tämän kysymyksen. Kannattaa vielä miettiä valmiiksi, mitä sanoo ja miten reagoi, jos mies vastaa myöntävästi. Silloin on hyvä osata viedä tilanne niin kevyeksi, että kummallakin on edelleen luonteva fiilis, eikä tule hinkua nousta pöydästä kesken aterian.

Itse olen aina valinnut tällaisen suoran toiminnan miesten suhteen, ja olen myös aina saanut haluamani miehen. Joko välittömästi, tai sitten vähän myöhemmin. ;)

kysästä suoraan. Mutta ihan sama sanoisiko mies olevansa sinkku tai varattu, en osaisi siitä mitenkään luonnollisesti jatkaa keskustelua. Tulis just mainitsemasi tunne että äkkiä kesken ruokailun lähteä jonnekin... =)

ap

Jos mies sanoisi olevansa varattu, sanoisin: "Ok, no enpä ihmettele. Vaimosi on todella onnekas!" Tähän mies voisi sitten vielä korjata, etteivät ole naimisissa, jolloin saat mahdollisesti jatkon kannalta hyödyllistä lisätietoa.. Sitten voit jatkaa aiemmin valmiiksi miettimälläsi puheenaiheella (joku sellainen, mistä yleensäkin puhutte).

Jos taas mies sanoisi olevansa vapaa, sanoisin: "Mä kysyin siksi, että mulla on aina tosi mukavaa sun seurassa ja olen alkanut toivoa, että tavattaisiin välillä muutenkin kuin työpaikalla." Nyt mies voi vaikuttaa joko kiinnostuneelta tai vaivautuneelta. Jos tunnelma on vaivautunut, lisäisin vielä: "..mutta en loukkaannu enkä pahastu, jos susta ei tunnu samalta. Mieti asiaa!"

Tuo olisi ainoa tilanne, jossa katsoisin järkevimmäksi poistua pöydästä (siksi keskustelu kannattaa aloittaa vasta, kun on jo melkein syönyt). Mies saattaa tarvita yksityisyyttä asian käsittelemiseen. Muuten tällaiset eivät ole mikään syy häpeään ja nolosteluun. Olet ihastunut, siis sinulla on toimivat tunneaistimet. Olisit siitä iloinen ja ylpeä! Ihastuminen on hauskaa. :)

Itse olen toiminut usein vielä paljon suoremmin kuin tuossa esimerkissä. Kerran kerroin opiskelutoverilleni, joka oli tuolloin parisuhteessa, olevani häneen niin ihastunut että polvet notkahtelevat aina kun hän tulee paikalle. Ja heti perään sanoin, että tarkoitukseni ei ole rikkoa hänen parisuhdettaan, mutta halusin kuitenkin kertoa asiasta, koska se on itselleni niin ihana ja energisoiva tunne. Mies ilahtui tiedon saatuaan, koska en asettanut häntä kohtaan mitään odotuksia tai vaatimuksia. Kukapa nyt ei haluaisi olla vastakkaisen sukupuolen ihailun kohteena! Myöhemmin miehelle tuli ero parisuhteestaan ja jonkin aikaa sen jälkeen hän kutsui minut kahville ja kertoi olevansa minuun ihastunut.

kertomallasi tavalla. Voi olla että mies jatkossa tuntisi olonsa erittäin vaivautuneeksi aina minut nähdessään. Jos ei kiinnostakaan tai on varattu. Harmi jos muuten asialliset välit menisivät solmuun sen takia.

Minulle on muuten hyvin vaikea ollut hyväksyä itsessäni nämä ihastuksen tunteet työkaveriani kohtaan. Ikinä aiemmin en ole ollut yhteenkään työkaveriini ihastunut. Ihan mukavia miehiä työporukassa on ollut useita mutta minua on pidätellyt se tieto että jos romanssi sitten kaatuukin ikävästi... Nyt se sitten on tapahtunut ensimmäistä kertaa.

Tänään sain kuitenkin vietyä keskustelua henkilökohtaisempaan suuntaan. Tai jos totta puhutaan niin mies itse aloitti keskustelun. Käytin tilanteen hyväksi, ihme kyllä. Selvisi mm. miehen ikä, mitä on opiskellut ja mikäli oikein tulkitsin, on sinkku. =)

ap

Vierailija
18/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei ole sormusta, ei kerro mitään. en minäkään aina sormusta pidä (läheskään) vaikka naimisissa olenkin. samoin mieheni.

Vierailija
19/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysynyt ko. henkilön osoitetta ja että asuuko samassa taloudessa muita. Se ei tietenkään kerro seurustelusta, mutta yhdessä asumisen paljastaa.

Tsemppiä ap:lle. Olen hengessä mukana. :)

Vierailija
20/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysynyt ko. henkilön osoitetta ja että asuuko samassa taloudessa muita. Se ei tietenkään kerro seurustelusta, mutta yhdessä asumisen paljastaa.

Tsemppiä ap:lle. Olen hengessä mukana. :)

salainen numero. Mikä ei yllätä lainkaan, työn vuoksi hyvä olla.