Millaisia sukkahousuja käytätte?
Luin vasta jostain, että kiiltävät ovat mummomaiset ja sellaiset olen aina kaupan hyllyltä etsinyt kun olen vähänkään juhlavampaa laittanut päälle :-O
Entä minkä merkkisiä käytätte? Kestääkö mikään merkki yhtä käyttökertaa enempää?
Kommentit (10)
käytän kesällä aina valkoisia sukkahousuja tai polvisukkia. Ne ovat minusta kauniin ja juhlavan näköiset. Sopivat kaikkien hameitteni ja mekkojeni väreihin.
Sellaisia halpoja Pirkka- tms. tyyliin aina ostan. Hyvällä onnella ne kestävät kauan. Huonolla onnella kalliitkin sukkahousut rikkoontuvat jo ensimmäisen käytön yhteydessä.
15 - 20 den. ihon värisiä, tai joskus myös läpikuultavia mustia. Joskus harvoin kun olen ostanut niitä kiiltäväpintaisia niin olen saanut kärvistellä ne jalassa, sillä ainakin mulla ne kiiltävät alkaa kutittaa sääriä tosi inhottavasti.
Ainakin musta ne kauppojen halvat perus sukkikset, joita myydään 3-5 kpl nipuissa, on usein mukavimpia pitää jalassa ja vähintään yhtä lestäviä käytössä, kuin ne kalliimmat merkkisukkikset. No tosin en mäkään kesällä sukkiksia käytä, kuin joskus juhlissa. Talvellahan ne kuuluu ainakin mulla ihan jokapäiväiseen pukeutumiseen.
Menee yli Amarin.Hintalaatusuhde on huikea,ostan aina niitä "tukisukkahousuja" ne on kiiltävät, tosi kestävät ja napakat,hinta jotain 3 e!
Kaytän hameita kesät-talvet ja siksi sukkiksiakin on kaikenpaksuisia ja -värisiä, yksivärisiä ja kuviollisia, kiiltäviä ja mattoja jne. Oikein fiiniin juhlaan kuitenkin aina kiiltävä ihonvärinen, ja tuollaisia ruskeita mattapintaisia en taida omistaa yksiäkään, ne on yäk ;)
tarvittaessa stay upit, yleensä ruskeat ja kiiltäväpintaiset.
alkavat kutittaa, hiottaa, aiheuttavat ihottumaa, kutinaa yms.
En käytä tekokuitusukkahousuja ikinä.
Ainoat, joita voin pitää, ovat puuvillaiset, ne ovat kyllä aika paksuja, joten eivät sovellu kesäkäyttöön. Hiukan ohuempia ovat bambusukkahousut, joita voin myös käyttää.
Kesällä siis ei mitään sukkia tai nilkkasukat tai povisukat ja legginsit. Siis jos hame päällä, onneksi on olemassa pitkät housut.
Siis verhoat valkoisen ihon valkoiseen kankaaseen ja sitten hame päälle?? auts...
käytän kesällä aina valkoisia sukkahousuja tai polvisukkia. Ne ovat minusta kauniin ja juhlavan näköiset. Sopivat kaikkien hameitteni ja mekkojeni väreihin.
Sellaisia halpoja Pirkka- tms. tyyliin aina ostan. Hyvällä onnella ne kestävät kauan. Huonolla onnella kalliitkin sukkahousut rikkoontuvat jo ensimmäisen käytön yhteydessä.
mulla löytyy niitä melkein joka lähtöön, vaikka en osaakaan käyttää kuviollisia tai räikeän väriiä sukkiksia.
Työkäytössä (seisomatyö) käytän joko Norlynin 15 tai 20 den tukisukkiksia tai Wolfordin Miss W. Molemmat ovat erittäin kestäviä ja ensin mainitut vielä ihan kohtuuhintaisiakin.
Juhliin laitan sitten joko liivisukat tai Stay Upit, niiden merkillä ei ole niin väliä. Pääasia on, että ne tuntuvat pehmeiltä eivätkä kutita. Pitsireunuksen on oltava tarpeeksi leveä että ne pysyvät hyvin jalassa eivätkä purista liikaa. Väri on useimmiten ruskea, muttei IKINÄ kiiltävä koska ne saavat jalkani näyttämään marmoripylväiltä :)
p.s. sukkikset eivät kutita, mikäli ne on tehty päällystetystä langasta! itse lateksiallergikkona kutisen välittömästi jos laitan jalkaani halvat sukkikset.
Lisäksi on Seppälästä punaisia, violetteja yms. värikkäitä. Mutta ikinä, siis en koskaan osta ruskeita sukkahousuja. Yäk.
no, tosi moneen vuoteen. Inhoan niitä.