Aika järkyttävää(?) Mutta mulla on kyllä hyvä ihmistuntemus!
Asun 30 000 ihmisen kaupungissa, jossa kulkee neljä eri bussilinjaa. Olin tänään matkalla bussipysäkille keskustassa. Pysäkit olivat vaihtaneet paikkaa, ja en ollut ihan varma, mistä minun bussini lähtee. Siinä hötäkässä vilkaisin ensimmäisellä pysäkillä seisovaa pyylevää naista caprikollegeissaan, jolla oli matkarattaissa yksi lapsi, toinen kävellen.
Ehdin huomata mielessäni reaktion, että NUO meidän bussiin?! Kunnes tajusin, että oma bussini lähtee vasta seuraavalta pysäkiltä. Ja katsoin linjanumerosta, että mihin tämä nainen lapsineen matkustaakaan... Ja tietenkin juuri sinne, missä enemmän asuu -ei niin varakkaita- ihmisiä.
Ja tämä nainen, hän ei ollut rääsyissä, ei haissut pahalle, mikään ei suoranaisesti olisi pitänyt viitata siihen, että meneekö hän "paremmalle" vai "huonommalle" alueelle kaupungissa, mutta minä vain tiesin sen!
Ja ai kun olen taas ylpeä tästä ihmistuntemuksestani!
Kommentit (5)
tiesit myös, ettei mene kaverilleen, johonkin virastoon tms asioita hoitamaan, vanhaa sairasta tätiään auttamaan, puistotreffeille av:lta löytämän mammakaverin luo, hakemaan huuto.netistä ostamaa tuotetta...
Jos näkisit mut bussipysäkillä mun 4(!) lapsen kanssa, niin varmaan arvaisit samoin, ja ihan täysin pieleen. (Voisin meinaan varmaan aikalailla osua kuvaukseen)
Ehdin huomata mielessäni reaktion, että NUO meidän bussiin?! Kunnes tajusin, että oma bussini lähtee vasta seuraavalta pysäkiltä. Ja katsoin linjanumerosta, että mihin tämä nainen lapsineen matkustaakaan... Ja tietenkin juuri sinne, missä enemmän asuu -ei niin varakkaita- ihmisiä.
Ja tämä nainen, hän ei ollut rääsyissä, ei haissut pahalle, mikään ei suoranaisesti olisi pitänyt viitata siihen, että meneekö hän "paremmalle" vai "huonommalle" alueelle kaupungissa
Käytän verkkareita. Kaapissa on kyllä liuta pukuja, pari smokkia ja frakkikin.
En omista autoa, jos tulee pitkä matka lennän. Itseasiassa nytkin olen lähdössä Meksikoon talvea karkuun. Lennoilla pidän mukavia vaatteita yllä, esim collegeja.
En ole ikinä rehvastellut rahoillani, vaikkakin näin anonyymisti voin sanoa: Sitä on ja PALJON. Tein nuorena paljon töitä ja myin firmani pois 10 vuotta sitten. Rahat on ympäri maailmaa sijoitettuna ja osingot on sitä luokkaa, etten normaalilla elämällä pysty tuhlaamaan rahoja.
Minuakin katsoisit nenääsi pitkin?
t: Pääomatulot yli 350.000e vuosi, näin lama-aikana...
LUOKITTELUA ulkoisten piirteiden perusteella. Et ihan oikeasti taida edes tietää, mitä ihmistuntemus tarkoittaa.
LUOKITTELUA ulkoisten piirteiden perusteella. Et ihan oikeasti taida edes tietää, mitä ihmistuntemus tarkoittaa.
että nauttiiko Porvoosta aloittajat? Kummasti täällä lisääntyneet tuollaiset aloitukset. No jokainen saa kiksejä mistä saa:)
tiesit myös, ettei mene kaverilleen, johonkin virastoon tms asioita hoitamaan, vanhaa sairasta tätiään auttamaan, puistotreffeille av:lta löytämän mammakaverin luo, hakemaan huuto.netistä ostamaa tuotetta...
Jos näkisit mut bussipysäkillä mun 4(!) lapsen kanssa, niin varmaan arvaisit samoin, ja ihan täysin pieleen. (Voisin meinaan varmaan aikalailla osua kuvaukseen)