Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen painonmittausvaaka olis hyvä,siis ettei valehtelis kiloja, kotikäyttöön.

Vierailija
23.11.2005 |

pitäs raskauskiloja pudottaa.ei ole vaakaa ja ajattelin ostaa jos motivois lisää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihdutusaikoina käynyt vaa' assa joka aamu enkä vain kerran viikossa. Minua vaaka on motivoinut laihduttamaan. Vaa' alla on muutenkin hyvä käydä samaan aikaan päivästä, mielellään aamulla ennen aamupalaa, pissaamisen jälkeen. Näin pystyy parhaiten seuraamaan painon kehitystä.

Vierailija
2/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino voi vaihdella päivänkin aikana useita satoja grammoja ja OIKEASTi mitä hyötyä on tietää grammalleen paljonko painat?! Eikö sinullekin ole tärkeämpää, että huomaat tulokset? Siis ihan tavallinen vaaka ja mittanauha. Vaakaa voit käyttää joskus mutta mittanauha on parempi ystävä. Tsemppiä laihdutukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että punnitsee aina samalla vaa' alla. Ja kyllä sen oikein hyvin näkee vaatteistakin. Kivaa, kun ne vaatteet alkavat löystyä ja löystyä ja kohta pitääkin ostaa numeroa pienempiä :)

Terveisin -14 kg noin 4 kuukaudessa (kaksi kertaa on jo pienempiä housuja ostettu - ja kohta saa taas lähteä kauppaan) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan