Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lääke itkuun?

Vierailija
13.06.2012 |

Mä joudun välillä herkkiin tilanteisiin ja yritän olla itkemättä ja ammattimainen, työssäni siis... auttaiskohan joku rauhottava, että saan itkun pidätettyä? Kyseessä ovat siis erilaiset kuolemaan ja jäähyväisiin liittyvät tilanteet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittavilla, ne tekee riippuvaiseksi ja toleranssi kasvaa nopeasti. itke itkusi ja käy vaikka ammattilaisella juttelemassa miksi tilanne itkettää sua niin paljon. oletko sairaanhoitaja? moni varmasti itkee alussa kun joku lapsi nuori kuolee tai vanhakin ja kaikilla omaisilla on suuret tunteet kyseessä. se on elämää ja olet inhimillinen jos myös myötäelät tunteita.

Vierailija
2/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen empaattinen ja siksi myös hyvä työssäni. Mutta en voi alkaa itkeä kuin vesiputous, kun minun pitäisi pikemminkin lohduttaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnohjausta tai omaa terapiaa.

Vierailija
4/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti olemassa tilanteita, joissa tunteenpurkauksia pitää osata hillitä. Ei esimerkiksi ole kohteliasta virkailijan ominaisuudessa viedä omilla itkunpyrskähdyksillään tilaa lähiomaisten surulta, tämän jokainen tajuaa.

Mielialalääkkeet auttavat kokemukseni mukaan yliherkkyyteen enemmän kuin rauhoittavat. Efexor, jota muusta syystä käytin, esti asiaankuulumattomat tunteenpurkaukset, muttei padonnut muita tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme