Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSIKOIDEN keskiviikko

23.11.2005 |

Aloittelen tästä pikaisesti, kun on kerrottavaa ja hirmu kiire päällä, kun pitää mennä vetämään koulumuksuille luistelua...

Oon pari viikkoa ollut palstoilta poissa, joten onnea plussanneille ja tsemppiä muille yritykseen. Kiirusta on pidellyt eikä paljon oo ehtinyt antaa vauva-ajatuksille sijaa.

Pari viikkoa sitten kerroin mun ja miehen vaellustreffeistä, jotka sujuivat todella mukavasti - niin mukavasti, että tänään testiin paukahti KAKSI VIIVAA...

Eli täällä mennään raskausviikolla 5 :) :)...

Nyt luistelemaan lammasmainen hymy kasvoilla.

++++++++++++säteitä!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tämä plussa-aalto on todellisesti lähtenyt käyntiin! Hienoa! Äläkä pikkuinenkaan meitä jätä vaan käy kertoilemassa kuulumisia! Kukapas seuraavaksi testailisi?

Oma napa: kp28/30? eli piinaavaa aikaa elellään. Ei kyllä mitään ihmeellisiä tuntemuksia joten tätsykkähän sieltä tulee - tai sitten ei?? No onneks on niin paljon noita talonrakennussuunnitelmia että ajatukset on muualla..

Hauskaa tätä päivää kaikille ja paljon plussasäteitä!

J

Vierailija
2/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa-aalto vyöryy eteenpäin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin PALJON Onnea pikkuiselle [color=red][size=5]&hearts Plussasta!

Minä testailin kans aamulla, kun taas muka oli niin raskausoireita, että. Mutta testipä se vaan näytti negaa :`(. Pitäs rueta tilaileen lisää testejä, niin raskasutestejä kuin ovistestejäkin :-) Ja pitäs soittaa AVA-klinikalle, että ottavat ne verikokeet jotta näkee onko clomeja aihetta aloittaa.

Vierailija
4/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä on harjottelemista noissa komennoissa :D

ehkä olis parempi vaan jättää käyttämättä...

Vierailija
5/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea Pikkuiselle!!!!

Sekä kiitoksia eilisistä synttärionnitteluista! Mooliko se kyseli mun horoskooppimerkkiä? Nyt on sellainen juttu, että en ole tähän päivään mennessä saanut selville, olenko skorpioni vai jousimies. Nimittäin joka toisessa horoskoopissa 22.11. on merkitty skorpionin viimeiseksi päiväksi, ja joka toisessa jousimiehen ensimmäiseksi. En ole jaksanut ruveta enempää selvittelemään asiaa, kun ei nuo horoskoopit niin kamalasti kiinnosta, mutta jos joku nyt sattuu tietämään missä kohtaa se skorpionin ja jousimiehen raja oikeasti menee, niin saa kertoa!

Nyt on kp 15 meneillään ja pari päivää olen jo kuvitellut oviksen merkkejä, mutta ilmeisesti ne ovat vain kuvittelua sillä testit ei kyllä näytä mitään. Joten odotellaan vaan. Tänään ja huomenna on viimeiset pupuilumahdollisuudet ennen miehen matkalle lähtöä.

Vierailija
6/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kysymme,oliko mitä oireita ja kp testasit? :)

Unohdin aiemmin onnitella wäiskiä oviksen löytämisestä!!Onnea vaan sulle ja toivotaan et solut ovat kohdanneet toisensa ja että sulla pian ois masuasukki kyyissä!!!!!

Nyt en taas muistakkaa enää ketkä oli piinailemassa...tulkaaha kertoilee kaikkii mahdollisii ja mahdottomii oireita!!!!Me halutaan kuulla niitä!

Nyt se onki viimene tsäänssi saada se plussa joululahjaks,muuten siirtyy ens vuoden puolelle jo....kääks...oishan se tietty mahtavaa alottaa vuos 2006 plussallaki ;)Noh,katellaan nyt miten käy,toivottavasti plussais ees ens vuoden sisällä.

Mäkin tykkään joulusta,mut viel en oo mitää valoja sun muita laitellu.Muuten menee fiilis koko touhusta.Ja tosiaan kaupat alottaa ihan liian aikaisin jouluhössötyksen.Siitä tehty niin materialistista ku vaa voi tehhä.Ja ihmiset pyörii iha hermoromahuksen partaalla joulun alla kaupoissa ja pinnat kireellä.Ei muisteta rauhoittua ja nauttia vaa yhessäolost sun muusta kun hirvee hössötys päällä aina ostamisien kanssa.

Täällä tasasen tylsää...tänään nään miehuksen ja saas nähdä miten käy.Tekis mieli pläjäyttää et nyt on pakko touhuta,mut sit se kokee painostusta eikä varmala suostu.Just tos toissapäivänä ku yritin kiehnata(enkä ees puhunu seksistä mitään,hieroin ukkoo jne.) ja se töksäytti et sä vaa yrität vongata,älä painosta mua.Voi jestas,tuntuu ettei mitää voi tehä enää vaikkei ois taka-ajatustakaa ku se heti koetaan vonkaukses......Mut täytyy sanoo et paremmin nää pari kiertoo on menny ku alkukierrot,ettei ihan niin toivotonta oo kuitekaa enää.Alussa ku mies vaa sano aina ku yritti saada vällyjen alle että sä vaan haluut saada lapsia...hohhoijaa...

Pluissailkaahan!!!!

-Pepsis kp12/24-27

Vierailija
7/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Muppeli[/color]: älä masennu! Nää tytöt täällä voi todistaa, että mulla oli kanssa vähän vaikeuksia alkuun noiden värien ym. kanssa! Ja vieläkään ei aina onnistu. :)

[color=deeppink]Jonnelille[/color] unohdin sanoa, että peukut on pystyssä! bdbdbdbdbdbd

Plussasäteitä! Kuka muu piinailee tällä viikolla?

Vierailija
8/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen palannut teitä kiusimaan :) Olen vietellyt hiljaiseloa (toivottavasti kukaan ei ole kaivannut), enkä kyllä jaksa lukea kaikkia pinoja läpi kun ootte niin hirmusti kirjottanu. Kuitenkin, sain kuvan etä plussa-aalto on lähtenyt vyörymään eteenpäin...hienoa! ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!!

Oma napa - kp19/28 menossa, ja tiedättekö mitä?! Testailin ovista tuossa kp 11-14 enkä saanut aikaan kuin jonkinlaisen haamun, sitten kiusallaan testasin kp17 ja sain selvääkin selvemmän plussan! WAU!

Toivottavasti tuo ovis on ollut sitten vasta nyt eikä viikon lopun aikaan kun sillon on ollut makuuhuoneen puolella hiljaisempaa...joka toisen pvän tahdilla just sunnuntai on ollut " tyhjä pvä" eli kolmas. Toivottavasti nyt tärppää - saa nähdä, katsellaan. Ja toivottavasti tuo (mikähän vaihe se nyt sitten oli??) jokion lut...alkuinen vaihe ei ole liian lyhyt, jos menkkoihin on oviksesta n.10-11pv. Taisin viime kierrossakin luovuttaa liian aikasin. Harmi.

Mutta näin...nyt on taas paremmin aikaa pinoilla joten...kirjottakaahan nyt!

Tappert

Vierailija
9/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ++++aalto tuntuu vain yltyvän, kukahan seuraavaksi....

Meillä täällä rakennusprojekti meneillään, talopakettia odotellaan. Mukavaa kun jotain muuta ajateltavaa ja suunniteltavaa. Aika vain menee niin hitaasti : (

Kp taitaa olla 13/??, nyt tullut sellaista ruskehtavaa pienen pientä tuhrua, ja edelleen vasemmalla alavatsassa nippailee tosi kovasti eli jo kolme päivää kestänyt ja vain yhteen kohtaan sattuu. Alkaakohan nyt ne pillereiden lopettamisen jälkeiset " oudot oireet" vaivata mua vai onko ihan normaalia?

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!

Vierailija
10/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysyis vaan nyt tässä hurjassa menossa.. Lähden taas tuota pikaa ajelemaan tenttiin, kun sain äsken vielä toisille oppilaille kokeet tungettua kouraan.

Tässä kierrossa tuntui, ettei oireita ollut lainkaan.. Tosin väsytti ja pissatti tavallista enemmän. Viikko oviksen jälkeen tuntui sellasta kuin muurahaiset ois kävelly alamasussa. Muuten olo ihan " normaali" . Testasin kp 34 (viime kierto oli 33, mutta sitä ennen vielä laastari käytössä).

Lähdenpä paahtamaan taas auton rattiin ja rasittavaan tenttiin (josta tuskin tulee tänään yhtään mitään), joten paljon ++++++tuulia heitän ilmaan samalla!

Vierailija
11/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diotima:

[color=violet]Muppeli[/color]: älä masennu! Nää tytöt täällä voi todistaa, että mulla oli kanssa vähän vaikeuksia alkuun noiden värien ym. kanssa! Ja vieläkään ei aina onnistu. :)

[color=BlueViolet][size=4] No kiva kuulla, etten ole ainoa ;) Uskaltaudun kokeilemaan siis uudelleen. Nyt menossa kp11 saas nähä minkä pitunen kierto tästä kierrosta tulee, edellinen oli vaan 19 päivää. Ja AVA-klinikalle soitin, mutta ensi käynnit menee alkuvuoteen, et pitää käydä sitten koskiklinikalla otamassa ne verikoket.

Vierailija
12/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa.. nyt se aalto on todella ottanut meidät siipiensä suojaan! Jospa näitä plussia nyt satelisi kaikille :)

Minä onneton täällä piinailen vieläkin.. kp 27/24-28. Menkkamaisia tuntemuksia ei ole :) Perjantaina päätin testata jos täti nyt ei jostain puskasta pomppaa esiin..

Rintoihin sattuu ja kylmä tuntu tosi pahana vihlontana.. viime kierrossa rintojen kipeytyminen oli oire tulevasta tädistä, mutta ekassa km. raskaudessa oli rinnat myös kipeät!?

Väsymys jatkuu vaikka nukuin lähes 10 tunnin unet, varmaan täytyy ottaa päikkärit ennen töihin menoa!

Suloinen tuo meidän kissanpentu.. Ensimmäistä kertaa toinen istuu ikkunalaudalla ja katselee ulos! Välillä meinaa sännätä ikkunan läpi lintujen perään.. Hassu kissa!

Vierailija
13/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kiitokset tervetulotoivotuksista. Mukavaa kun on niin lämmin vastaanotto. Kävinkin jo heti eilen lisäilemässä tuonne esittelypinoon nuo omat faktani ja nyt sitten yritän teidän juttuja lueskelemalla ihmetellä kuka kukin on. Onko tää enskojen pino jo kauan ollut pystyssä ja pitkäänkö väki on täällä jo toisensa tuntenut? Ainakin alkuun tuntuu, että kaikki jo tuntee toisensa pitkän ajan takaa...

Joulusta oli jotain juttua ollut. Mä olen tänä vuonna ekaa kertaa pitkään aikaan innostunut joulukoristelusta. Kortit olen jo parina vuonna tehnyt itse, mutta tänä vuonna hankitaan varmaan jopa ihka oikea kuusi :-) Joululahjatkin on jo valtaosin hankittu (tosin vain sen vuoksi että ne piti toimittaa perillekin jo hyvissä ajoin ennen joulua) ja nyt suurin " stressin" aihe onkin nuo vielä tekemättömät kortit. Mutta onhan tässä tätä aikaa...[/color]

Tässä muutes tuolta Puolukoista kopioimani tekstinmuokkausohje:

Tekstiin saa väriä lisäämällä komennon [color=" värinnimi" ] ja kaikki yhteen. Tässä muutamia värivaihtoehtoja:

[color=red][color= red][/color]

[color=yellow][color= yellow] [/color]

[color=violet][color= violet] [/color]

[color=darkviolet][color= darkviolet] [/color]

[color=green][color= green] [/color]

[color=darkgreen][color= darkgreen] [/color]

[color=blue][color= blue] [/color]

[color=neonblue][color= neonblue] [/color]

[color=dodgerblue][color= dodgerblue] [/color]

[color=darkorange][color= darkorange] [/color]

[color=pink][color= pink] [/color]

[color=magenda][color= magenda] [/color]

[color=aqua][color= aqua] [/color]

jne. Värejä lisää http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/color names.htm <http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colornames.htm&gt;

Värin saa pois komennolla [ /color]

[u]Alleviivaus[/u] komennolla [ u]

alleviivauksen saa pois komennolla [ /u]

[b]Lihavointi[/b] komennolla [ b]

lihavoinnin saa pois [ /b]

Kursivointi

komennolla [ i]

kursivoinnin saa pois [ /i]

[b][u]Ja muistakaa, aina kaikki yhteen! [/b][/u]

Vierailija
14/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DodgerBlue] Mun virhe näytti olevan toi numero, sitä ei siis saa laittaa mukaan :) [/color]

[color=DarkCyan] Ja kiitos tosiaan teille kaikille lämpimästä vastaanosota! Minäkin yritän pysyä perässä kuka on kukin :)

Vierailija
15/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enskojen pino on ollu pystyssä toukokuusta 2005 lähtien elikkäs puolisen vuotta.Ite oon ollu alusta saakka mukana.On tää vaa mukava porukka ja ihanaa kun saa purkaa itteesä.

Kyllä te ajan myötä opitte muistamaan meidät jos ei sit plussa-aalto vie teitä heti mennessään odotuspuolelle,toivottavasti vie!Toki me halutaan et plussanneetki aina kävis täällä moikkamassa ja kertoilemassa kuulumisiaan!! :)Ja antamassa niitä vinkkejä meille muille kuinka niitä vauvoja oikeen tehdään....;)

Mulla niin mahtavat ovislimat nyt et huhhuijaa...sitä ollaa ku niagaran putous taas....tänään on pakko saada....;)

Hauskaa päivänjatkoo!!!!

Missä mooli ja Q?Halejaaa!!!!!

Vierailija
16/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta][size=3]Ultrakuulumisia, hyviä sellaisia!!!! ♥ [/color][/size]

Kypsymässä on jopa 3 munista, joista lääkäri arvioi kahden mahdollisesti kypsyvän " valmiiksi" ja irtoavan, yksi luultavasti kuihtuu pois, tai mitä sille ikinä sitten tapahtuukaan. Se oli siis kuitenkin selvästi niitä kahta pienempi. Lääkärin mukaan reaktio clomeihin oli voimakas, ja kaikki näyttäis tosi hyvältä. Tietty monisikiöraskauden riski on nyt sitten olemassa, mutta minä kyllä ottaisin avosylin vastaan ne kaksoset! :D

Perjantaina meen uudelleen ultraan, niin varmistetaan, että montako munista siellä nyt sitten on irtoamassa ja huomisesta lähtien tikutan LH-huippua. Lääkäri arvioi, että inssi tehdään joko lauantaina tai maanantaina, riippuen siitä, milloin tikut näyttää plussaa! Tulossa on siis ainakin nillä näkymin ihan normaali 28 päivän kierto!!!!! Voi hyvät siskot kun olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen dopaaja! :D Nyt vaan toivotaan ihan hulluna, että perjantaina kaikki olis hyvin ja ne kaksi munista olis kasvanut oletetulla tavalla. Näin itsekin ultrasta ne, ja ne oli jo ihan erikokoisia möllyköitä kuin se, jota lääkäri edellisessä ovuloimattomassa luomukierrossa tarkkaili. Kohdun limakalvokin oli kuulemma riittävän paksun näköinen, joten tämä tyttö taitaa päästä piinailemaan tässä kuussa! Voi kun miehen työvuorot vaan sattuisi niin, että inssi voidaan tosiaan tehdä, sitä vielä jännitä, kun ei olla vielä ehditty puhua ultrauutisista yhdessä...

[color=darkorchid]Muppelille tsempitystä värienkäyttöön, hyvin se sujuupi!!! Eikä yhtään haittaa, vaikka välillä kämmäisitkin, sattuuhan sitä. Mulle ainakin![/color]

[color=deeppink]pikkuiselle isot onnittelut plussasta! Mitä ihmeen vauvapulveria sä olitkaan lisännyt niihin säilykepurkkeihin? Mäkin haluun vaeltamaan![/color]

[color=darkorchid]Mamma-PauliNealle rutistus! Koita kestää!!!! Mun siskolla oli kans niin paha olo alkuraskaudesta, että se joutui lopulta sairaalaan vähäksi aikaa, kun meni niin heikkoon kuntoon eikä mikään pysynyt sisällä. Mutta nyt sillä taas elämä hymyilee! Vauva voi hyvin ja onnellinen äippä on päässyt shoppailemaan vauvaliikkeisiin :) Tiedän, että tämä ei varmaan kauheasti tässä vaiheessa sua lohduta, mutta toivottavasti saat edes vähän lohdutusta kurjaan oloosi. ♥[/color]

Muillekin enskoille mukavaa päivää!

-Q-

Vierailija
17/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Quiero[/color] toi kuulostaa niin hyvältä!!! Nyt tähdätään ne sädetykset sinuun päin, jotta takuulla tärppäisi heti ekalla insillä! +++++++++++++++

Mä kans mietin tossa, että missähän [color=violet]Hemuli[/color] on? Ja [color=violet]Oonakaan[/color] ei kai oo pitkään aikaa pistäytynyt, onkohan se hylännyt meidät ihan kokonaan?

No [color=blueviolet]Tappertista[/color] sentään kuuluu, sinne päin kans sädetystä, kun kohta pääset kunnolla piinailemaan!

Itellä edelleen tylsää: kp 24/29-46 eikä ovis ole vielä tapahtunut. Tuleeko se tässä kuussa ollenkaan?

Vierailija
18/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quierollahan oli tosi jänniä uutisia! nyt on kyllä hyvät mahikset onnistua, eikö vaan?

tokkopa on jo seonnut kp-laskuissaan, mutta 60 pvää taitaa olla pian täynnä tätä kiertoa, tätiä ei näy eikä liioin plussaa. tokkopa miettii nyt että varaisko jo ajan lääkäriin epäsäänn kiertojen takia, vai pitääkö vielä odottaa tuleeko tästä sittenkin plussa??? tokkopa on nyt hieman ihmeissään. Plussaoireita ei nyt oikein keksimälläkään löydä, vähän nippailee välillä alavatsasta ja pahaa oloa ollut myös, mutta se johtuu selvästi siitä että miettii niin kovasti että " josko sittenkin ehkä olisi paha olo" . Tuleehan se ellotus jos koko ajan miettii että maha on täynnä oksennusta :)

Mitäs luulette, vieläkö oottelen vaan rauhassa tätiä/plussaa?

tokkopa

Vierailija
19/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla, että pääsen minäkin syömään ensi kierrosta noita clomeja, vaikka olisin halunnut tulla raskaaksi ilman niitäkin. Eihän nuot clomit oo ihan 100% varmaa, että toimis mullakin, mutta toivo on korkealla!

Varasin ajan niihin verikokeisiin sittenkin äitiysneovolan kautta (lähte mulla onkin). Ja ennen joulua olis kyllä enenmmän kuin [color=Crimson] ihanaaaa [/color] saada plussaa, olemme suunnitelleetkin tekevämme miehen kanssa, jos siis sitä plussaa kuuluu ennen joulua, niin kummankin äidille yöpaidat jollakin osuvalla tekstillä (ite tehään teksti yksi väriseen paitaan) joka kertoo ekasta lapsenlapsestaan ja vaarille ja papalle meillä onkin jo valmiina ostettu vaari saippua ja pappa konjakki-kahvia ;)

[color=CornflowerBlue] Hassua mitä kaikkia sitä kerkiääkin ajatella tässä piinailun sivussa ;)

Vierailija
20/34 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on onneks ollut hommaa sen verran paljon etten oo juuri kerennyt tänään roikkumaan netissä (kun muuten vahtaan koko ajan, että tapahtuuko täällä mitään.. heh..).

Nyt tuli taas hetkeksi hiljaisempi hetki ja päätin pitää kahvitauon.

Ihan sama tässä tuli itelläkin mieleen, että missähän Hemuli mahtaa luurata... Hemuliiii???

Q kiva kuulla, että clomit tepsii.

Toivottavasti se plussakin sieltä sitten näyttäytyisi pian.

Ootko muuten sattunut katsomaan yle teemalta tiistaisin sellaista sarjaa kuin " Toiveena lapsi" ? On ihan mielenkiintonen dokumentti lapsettomuushoidoista (kuus osanen sarja).

Toivottavasti kaikki enskat nyt plussaisi ja voitaisiin mennä jatkamaan jutustelua tuonne odottajien puolelle.

+++plussasäteitä lähetellen ja joululahjaa odotellen+++

-viivi-