Keskiviikko JoUlUiStEn MuOrIeN !
Kommentit (26)
Juu ja tosiaa Lizzbeth, se toinen oli supistuskäyrä. Se 30 tais olla pieni supistus. :)
Huomenna ois nyt sitten H-hetki! En tie miten näin paljon jännittääki. Ihanku ois ekaa kertaa " pappia kyydissä" . Ohan mulla jo nuo kaks mukeloo, mut aikaa niistä jo se 10v. Eipä paljon vauvoista mitään muista.. Saas nähdä miten ens yö nukutaan.
Jotenki on kans hirmu haikee olo, itkuttaa ku aattelee et huomenna tuo on tuolta masusta sylissä, vaikka sitä kovasti on jo oottanukki!
Mä oon kyl ollu koko raskauden ajan ihan kauhia itkupilli. :)
Kaippa pitäs mennä tekeen ruokaa, mieskin pian jo kotiutuu.
Voikaahan paksusti ja paljon suppari-toivotuksia niitä haluaville!
Tulen sitten kertomaan kumpi sieltä tupsahti!
miiku rv38+5
Ja tikrulle ja miikulle kiitoksia vastauksesta! *valaistunut olo*
Ja miikulle tsemppiä huomiseen koitokseen!
Lizzbeth
Tämähän on parempi kuin joulukalenteri, ainakin jännempi... Eilen en ehtinyt koneelle ja heti oli ehtinyt tapahtua! Kovasti onnea nyyttinsä lunastaneille.
Eilen kävin neuvolassa ja kaikki ok. Lapsi oli aika alhaalla, mutta ei ihan vielä kai kiinnittynyt. Vatsakin oli tipahtanut, vaikka sf-mitta oli jopa 36 eli aivan käyrien yläpuolella. Mutta omaa rasvakerrosta on niin paljon, että mitta on aina liian suuri todelliseen verrattuna. Verikoe otettiin ja sen tuloksia odotellaan ensi viikolla. Maanantaina sitten s-suunnitteluun. On vauva niin hyvin alhaalla jo, että taidetaan ottaa ne ässät käyttöön ennen lääkäriaikaa.
Täti oli neuvolassa sitä mielta, että voidaan olla laskettuna aikana jo kotona nyytin kanssa. Mutta kun on kaksi yliaikaista lasta ennestään, niin en jaksa kauheasti odottaa ihmettä. Mieskin jopa huomasi, että onpas se vatsa alhaalla ja arveli, että kohtahan tässä aletaan laitokselle mennä. Inhottavaa, kun miehet ottaa asiat yleensä niin käytännöllisesti. Että vauvasta innostutaan, kun se on sitten konkreettisesti sylissä... Mutta kai olen tarpeeksi valittanut siitä, kun nyt on vähän mukana olemisen meininkiä;)
*Kitta75 ja masuvauva rv 35+5*
ps. puhaltelen täältä supistustuulia lähempänä jakautumista oleville...
ONNEA PIUPALILLE VAUVELISTA!!!=)
LIZZBETH:hyvä että kaikki Ok ja lekuri oli eri.Voi,kun ei mullakaan olis perjantaina se sama kauhee ukko,toivossa on hyvä elää mutta mun tuurilla se sama on mutta enköhän sitä vielä kestä kunhan se sektioaika vaan varataan vihdoin!!
TANJA:Alavudella on kans lumi kadonnut tänään ja sekös tyttöämme surettaa.
MIIKU:onnea huomiselle,en muista oliko sulla sektio vai käynnistys mutta kuitenkin!!!!
Nyt joululahjoja alkaa tupsahtelemaan.
Omassa masussa tapahtuu:EI YHTÄÄN MITÄÄN!!!
äitiliini edelleen rv 38+5
Jännittää ihan mielettömästi perjantai... Käynnistääkö vaiko eikö.... Saatiin turvakaukalokin hommattua, rock-a-tot. Meidän mielestä oikein hyvä kaukalo. :) On sekin huoli nyt vähemmän. Nyt sitten hermostuttaa kamalasti miten se elämä lähtee rullaamaan kunhan vauva tulee kotiin.. Miten koirat suhtautuu ja miten mies saa työasiat ja tämän kahden asunnon loukun hoidettua. Pelottaa ihan älyttömästi ja aina välillä iskee suorastaan paniikkikohtaus. Tuntuu että kiipeän pitkin seiniä ja sydän jyskyttää kamalaa tahtia.. Pitää välillä koettaa oikein väkisin olla ajattelematta koko asiaa ja keskittyä johonkin muuhun. Kun muutoin olo on niiiin mainio, mutta tämä käytännön puoli vain hermostuttaa. Tiedän että mieskin tällä hetkellä toivoo, että voitaisiin olla vanhalla asunnolla koko poppoo.. mutta kun ei se oikein onnistu. Samaa toivon minäkin, mutta ehkä keväällä päästään taas muuttamaan sinne suuntaan kaikkien kamojen kera. *toivottavasti jo keväällä ettei mene ihan kesään asti*
Mutta nyt takasin CSI:n pariin. :) Onnea vauvan saaneille, ja tsemppiä käynnistykseen/sektioon matkaaville. :)
Quarra
Se toinen luku on vissiin supistuskäyrä.Näin mä oon ymmärtäny.
PIUPALILLE IiiiiiSOT ONNITTELUT!!!!!!!!!
Johan noita vauvauutisia pukkaa... :DDD (Nasu,winky winky,eikös olis kohta jo sunkin aika..)