Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin hiuspuuteria ja jummijammi kun olikin hyvä tuote.

Vierailija
13.06.2012 |

Mulla on tosi ohuet, lentävät ja taipuvat hiukset, jotka näyttävät vapaina hyvin sotkuisilta. Lisäksi rasvottuvat nopeasti, kun mikään tuote ei pidä tukka irti päänahasta. Nyt tuntuu, että löytyi sopiva apu mulle.

Ajattelinpahan mainita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laitetaan kädelle pieni määrä, ja hierotaan sormenpäillä. Sitten töpötellään niillä sormilla hiusten tyveen ja juureen ja harotaan pitkin hiuksia, niin tulee hyvä ja sopiva määrä sitä. Näin mua opasti kädestä pitäen mun kampaaja.

ainakin sirotteli suoraan purkista.

Four seasonsia ostin minä. Lähinnä siksi että oli hyvä muotoilutuote lyhyille hiuksille, ja bonuksena hiuksia ei tarvi pestä kuin joka kolmas päivä. Itse peitin teipillä osan sirottimen rei'istä.

Vierailija
22/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa saman asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pula-aikaa, tai ehkä pihiyttä.

Vierailija
24/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeista hiuksista sellaiset hiiren harmaan, niin voi sirotella sitä talkkia tukkaansa. Itselleni kuitenkin tuon puuterin tarkoitus on se, että hiukset pysyvät mahdollisimman pitkään hyvännäköisinä.

Vierailija
25/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivashampoo. Jättää hiukset paremman tuntuisiksi kuin tavallinen shampoopesu, jonka jälkeen mulla on sileä lättänä. Apteekista olen ostanut kuivashampoota. Hyvää on ja kun harjaa huolellisesti voi tummaankin tukkaan käyttää! Erinomaista helposti rasvoittuvalle otsatukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi