Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin hiuspuuteria ja jummijammi kun olikin hyvä tuote.

Vierailija
13.06.2012 |

Mulla on tosi ohuet, lentävät ja taipuvat hiukset, jotka näyttävät vapaina hyvin sotkuisilta. Lisäksi rasvottuvat nopeasti, kun mikään tuote ei pidä tukka irti päänahasta. Nyt tuntuu, että löytyi sopiva apu mulle.

Ajattelinpahan mainita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä myydään?

Vierailija
2/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista tulee sähköiset ja sameat, elottoman näköiset. Olen kokeillut useaa merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omani Stockalta, jossa on kampaamotuotteiden myyntiä. Merkki on Osis. Purkki on pieni kuttei sitä jauhoa paljoa tarvitse, kun tulee jo kunnon kuohkeus. Pitää laittaa jakauksittain hiusten alle tyveen, ei tukan päälle.

Vierailija
4/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin taft-merkkistä mutta se näkyy sameana harmahtavana töhkänä mustanruskeassa tukassani, tosi ruma efekti.

Vierailija
5/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä huomannut värin muuttuneen. Sitä Osiksen puuteria tarvitaan niin tosi vähän.

Vierailija
6/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen tuote ja tosiaan auttaa pitämään rasvoittuvan tukan siistinä.

Vierailija
7/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taannoin hiuspuuterin ja siinä on reiällinen "sirotin". Sitä on aivan mahdoton laittaa vähän ja tarkasti. Tulee aina liikaa ja hiukset ovat sameat ja tahmaiset

Vierailija
8/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuslaatu on varmaan hyvin samanlainen kuin ap:n, väri tummanruskea. Puuteri on tosi riittoisaa. Pieni purkki riittää kauan.

Vierailija
9/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taannoin hiuspuuterin ja siinä on reiällinen "sirotin". Sitä on aivan mahdoton laittaa vähän ja tarkasti. Tulee aina liikaa ja hiukset ovat sameat ja tahmaiset

Vierailija
10/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taannoin hiuspuuterin ja siinä on reiällinen "sirotin". Sitä on aivan mahdoton laittaa vähän ja tarkasti.

Varovasti vaan, ei reikiä alaspäin vaan purkki sivuttain ja sormella naputellen. Kuten laittaisin hiukkasen suolaa. En kokenut sirotinta itse ongelmalliseksi.

ap

Vierailija
11/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taannoin hiuspuuterin ja siinä on reiällinen "sirotin". Sitä on aivan mahdoton laittaa vähän ja tarkasti.

Varovasti vaan, ei reikiä alaspäin vaan purkki sivuttain ja sormella naputellen. Kuten laittaisin hiukkasen suolaa. En kokenut sirotinta itse ongelmalliseksi. ap

Mulla on ollut aivan väärä tekniikka =) Kokeilen vielä kerran.

Vierailija
12/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari teelusikallista kämmenelle ja hieron sitä harovin sormin juuriin. upeat hiukset tulee! jos haluan pröystäillä merkeillä, ostan luomuna

Vierailija
13/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tummillekin hiuksille.

Vierailija
14/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laitetaan kädelle pieni määrä, ja hierotaan sormenpäillä. Sitten töpötellään niillä sormilla hiusten tyveen ja juureen ja harotaan pitkin hiuksia, niin tulee hyvä ja sopiva määrä sitä. Näin mua opasti kädestä pitäen mun kampaaja.

Vierailija
15/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laitetaan kädelle pieni määrä, ja hierotaan sormenpäillä. Sitten töpötellään niillä sormilla hiusten tyveen ja juureen ja harotaan pitkin hiuksia, niin tulee hyvä ja sopiva määrä sitä. Näin mua opasti kädestä pitäen mun kampaaja.

tosin itsekin välillä teen ihan samalla tyylillä, eli kaadan puuteria käsiin, ja levitän hiuksiin. Menee tarkemmasti ja vähemmän kerrassaan.

Osiksen puuterin kanssa saa olla tarkkana, liian suuri määrä tekee hiuksesta todella tönkön, mutta sopivan vähäinen määrä kohottaa ja tukevoittaa mun helposti rasvaisen näköiseksi (ilman että olisi oikeasti rasvainen) menevän liukkaan tukan.

Vierailija
16/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari teelusikallista kämmenelle ja hieron sitä harovin sormin juuriin. upeat hiukset tulee! jos haluan pröystäillä merkeillä, ostan luomuna

Vierailija
17/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuin junan vessa, kun hentoihin pitkiin hiuksiin pitää saada kuohkeutta.

Vierailija
18/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hirveältä. Osiksen puuteria menee ehkä 1/20 teelusikallista kerrallaan.

Vierailija
19/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ero on kuivashampoolla ja hiuspuuterilla?

Vierailija
20/25 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivasampoo puhdistaa likaista tukkaa, hiuspuuteri ei.

Osista olen myös kokeillut ohuisiin suomi-hiuksiini. Juuresta tuli pöyheä, mutta hieman tahmea ja näytti oudolta, kun tuuhean juuren päässä oli ohuet latvat, joiista valo kuulsi läpi.

Batisten kuivasampoosta olen tykännyt: teki hiuksista puhtaan näköiset ja tuntoiset ja kohotti. Ei jäänyt väriä ruskeaan tukkaan ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi