Mieheniskuvinkkejä
Ihan ensimmäisenä pyydän anteeksi sitä, että olen teini. Tiedän, ettei tämä ole mikään teinien angstauspalsta, mutta tarvitsen nyt tosi kipeästi neuvoja.
Olen kesätyössä ja työpaikallani on eräs suloinen mies, johon olen ihastunut ihan kympillä. Se on jo aika häiritsevää, koska ajattelen vain häntä kaiken vapaa-aikani ja työaikanakin. Hän ei ole käsittääkseni varattu ja on erittäin mukava - juttelee, vitsailee ja hymyilee.
Onkelma numero yksihän on siinä, että hän on minua 8 vuotta vanhempi. Hän on 26 ja minä täytän tänä vuonna 18. En tiedä, tietääkö hän ikääni, mutta olettaisin, että hän suhtautuu minuun kuin lapseen, tai ainakin teiniin. Mielestäni hän ei ole osoittanut minua kohtaan minkäänlaista kummempaa kiinnostusta, vaikka mukava onkin.
Ongelma numero kaksi on, miten minä voin osoittaa oman kiinnostukseni. Hän on sellainen, jolle voi höpöttää, nauraa ja hymyillä, mutta en usko, että se ihan riittää...
Kiltit, auttakaa minua! Tiedän, että tämä kuullostaa ihan joltain tyhmältä teinitytön etärakkaudelta tms., mutta minä todellakin pyydän neuvoja.
Kommentit (12)
Ei ole todellakaan pokkaa! Minä ujostelen häntä muutenkin, ajatuskin, että kysyisin häneltä siinä kaikkien edessä, onko hän varattu, karmii. Eikö ole mitään helpompaa tapaa?
Ap
Hymyile, kosketa sopivalla hetkellä olkapäätä tai kättä. Pyydä seuraksesi mukaan työpaikan kahvilaan.
Jos et nyt tee siirtoasi niin pelkäänpä että kadut myöhemmin!
Ei 8v ikäero tarkoita sitä että suhde on tuhoon tuomittu! Itse olin 21v ja mies 30v kun tavattiin, ja yhdessä ollaan edelleen, ollaan oltu jo 15 vuotta.
Eikö ole mitään helpompaa tapaa?
Ap
Ei. Kaikki muu on toiveajattelua.
Kosketa ohimennen, hymyile paljon ja katso silmiin. Pienet eleet siis. Minulla ovat toimineet. :)
Laita meiliä... jos et saa kahden kesken muutamaa sanaa vaihdettua.
Ei tuollaisia asioita töissä hoideta kaikkien kuullen.
Kokeilla kannataa, et mitään häviä vaikka olisikinvarattu tai ei ole kiinnostunut. Pitää myös hyväksyä kieltävä vastaus.
Oikeastaan jos olet hyvännäköinen niin ei sun tarvitse tehdä mitään erikoista. Ota häntä kädestä kiinni ja pussaa ja hän ei voi vastustaa sinua enää. Kaikki miehet ovat otettuja jos teinityttö näyttää tunteensa.
Se miten jatko menee on sitten toinen juttu. Hänellä saattaa olla toinen nainen, ja silloin se suhde takuuvarmasti kariutuu tavalla tai toisella.
Aluksi teillä voi mennä hyvin, hän saatta ryhtyä käyttäytymään kuin teinipoika, niin että olisitte samalla aaltopituudella. Ja sinä saatat käyttäytyä aikuisemmin. Silti ikäeronne on lievä sosiaalinen rasite. Hän saattaa rehvastella kavereilleen pikku-enkelistään jaa sinä lopulta loukkaannut. Sinä saatat kiinnostua jostain toisesta kundista ykskaks, ja sitten hän tulee mustasukkaiseksi.
En nyt suoraan neuvo unohtamaan koko juttua, ainahan voi kokeilla. Mulla oli aikoinaan romanssi 18-19 v tytön kanssa kun olin 25 ja se päättyi siihen että olin mustasukkainen ja kontrollifriikki, ja silti käyttäydyin kuin typerys, vonkasin muita naisia siinä sivussa.
Flirttailet ihan avoimesti. Jos näyttää hiemankaan kiinnostuneelta, niin vilautat hieman paljasta pintaa. Annat rintojesi hieman koskettaa häntä ja johan mies käy kuumana. Haluaako hän sitten seurustella kanssasi onkin ihan eri asia. Harva mies pystyy vastustamaan 18-kesäistä, varsinkaan jos edes vähän paljasta pintaa näytät.
Jos olet vain kesatoissa niin jos pelkaat itsesi nolaamista paljon niin kysy vasta viimeisina paivina toissa jos han haluaisi nahda nyt kun lopetat tyot. Jos han kieltaytyy niin ei tarvitse nolostella joka paiva toissa.
Omalla työpaikallani eräs asiakas aina tulee moikkaamaan lähtiessäänkin kun näen hänet ja katselee minua, voisikohan olla kiinnostunut? :D en tosin tiedä miksi minä tuli avautumaan toisen ketjuun, mutta menkööt. :D
Kyllä sinulla on ihan hyvät mahdollosuudet, olethan melkein täysi-ikäinen. Flirttiä kehiin ja tervehdi miestä aina nii että hän huomaa sinut. Et voi hävitä mitään, mies on varmadti ainaki otettu
Kiitos kaikista vastauksista. Pitää vain jotenkin vaivihkaa osoittaa kiinnostusta... Se on hankalaa, koska kun hän tulee siihen, minua alkaa ujostuttaa sen verran, ettei siinä flirttailusta tule mitään. Ja näen häntä ihan liian vähän. Se, mikä minua eniten ahdistaa on, että kesätyöt lähestyvät loppuaan. Kiirettä pitää...
Ap
Kysy onko varattu. Sen jälkeen anna hänelle numerosi ja sano, että soittaa sinulle joskus ja että voisitte käydä vaikka ulkona.
- Mies 29v
PS. Tiedän, että vaatii pokkaa, mutta tervetuloa miesten maailmaan. Me yleensä joudumme tekemään nämä aloitteet samalla tavalla ja ei se meillekään ole yhtään helpompaa. Nostan hattua sinulle, jos uskallat. ;)