Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*.. Keskiviikkoa kesän Kertut! ..*

23.11.2005 |

Huomenta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavaparturi: Juu, esikoista odottaessa oli mulla halut niin taivaissa kuin vain voi..ja loppuun asti! No nyt on vähän toista suuntaa,mutta taitaa olla käänne tulossa, kun pahoinvointi alkaa helpottaa (?). Itselläni on kaikissa raskauksissa alkanut rinnat vuotamaan siinä 10 -14 viikon tietämillä. Kolmannessa raskaudessa jouduin pitämään liivinsuojuksia, koska muuten olisi paita ollut märkä (siis tämä joskus viikon 20 maissa)

Eipäs tänne uutta..illan pimetessä kävin pihalle pari kynttilää sytyttämässä lyhtyihin, kauniita katsella =)

Hattara

Vierailija
22/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiire päivä, olin kouluttamassa enkä ehtinyt livahtamaan koneelle lainkaan.

Mukava lukea iloisia ultra-kuulumisia, varsinkin Miona, hyvä että teilläkin on hieman iloisempi tunnelma.

Juttelin oman äitini kanssa kaikesta raskauteen liittyvästä töistä palatessa. Oikeastaan mukava kun lipsahti, nyt voi kysellä että kuinka hänellä oli aikoinaan. Kun todennäköisesti jos pystyy kenenkään kokemuksiin vertaamaan, niin oman äidin. Hänellä oli myös tipahtanut veriarvot, mutta ei tokikaan niin alas kuin meikäläisen. Mies saa suunnistaa kyllä apteekiin tänään (Multi-vitamiinitkin loppu!) (mitä muuta piti syödä? E vai D?). Kysäisin samalla vatsan koosta, niin oli kuulemma tullut aika aikaisin näkyviin. Joten odotettavissa on.

Palataan..

M.M & Tiitiäinen

Ps: Quest, aamulla kiireessä laitoin kuulumisia, enkä huomannut olitko jo aloittanut pinoa. Sitä se kiire teettää.. Hupsista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä nyt uskaltautuis ilmoittautua mukaan tänne.

Olen alunperin tipahtanut helmisimpukoista, kun sain keskenmenon. Nyt sitten odotellaan ilmeisesti kesäkerttua :-)

Koska keskenmenon jälkeen ei ehtinyt tulla kuukautisia, niin viikooista ei ole paljon tietoakaan. Eilen kävin neuvolassa ja neuvolatädin veikkaus on että olis nyt menneillä rv 11.

Parin viikon kuluttua pääsen neuvolan ultraan, siellä tarkastetaan että olenko oikeesti raskaana. Vaikeaa uskoa asiaa, tai en uskalla vielä uskoa ja iloita asiaa. Kun mietin sitä että entä jos taas tulee keskenmeno, että sitten ei tipahda niin korkealta jos ei ole kerennyt iloita raskaudesta vielä niin paljon.

Mutta saas nähdä ehkä siirryn sittenkin vielä heinäkuulle.

Vierailija
24/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sisulla pusken hereillä pysymisen eteen. Sää on hymm miten sen nätisti sanoisi, sataa pieniä ja vähän suurempia miehiä... Esikoisen kanssa oltiin ulkona, kun päätin että tänään ei oksenneta, happi tekee hyvää. Näin se on, toistaiseksi kaikki hyvin.

Onpas mukava lukea kuulumisia ultrakäynneiltä. Itse en ole edes saanut aikaa - se on siis jossain postissa tai neuvolan lähete makaa PHKS:n pöydällä tai jotain muuta. Täytyy kohta alkaa soitella ens viikolla tai silleen. Täällä se tehdään viikoilla 11-14, eli on aika suuri tuo haitari.

Luin tuota teksitiä, ehkä se on ymmärrettävissä ;) koitin samalla kalastella tytölle kirjaa pöydän alta. Ei taivu enään niin hyvin, tuo maha pahus ottaakin kiinni. Nytkö se jo alkaa!?

Terve tuloa mukaan ....X...., pyydän anteeksi en nyt enää muista, enkä jaksa toista sivua tähän päälle avata. Mutta tervetuloa ja onnea tähän odotukseen. Toivottavasti saamme sinut pitää omanamme jakmassa tarinoita ja kuulumisia.

Hah kello on kohta seitsemän. Vielä täytyy tunti sinnitellä. Sitten kaadun tonne tyttöä nukuttamaan ja huomaan nukkuvani itsekin. Mies sitten tuuppi tullessaan, kun on taas iltavuorossa. Heh taitaa tää olo kohentua, kun luin tuon itsekin jo kaksimielisesti. Jokohan oltaisiin hormoonien voittopuolella.

Jatkoihin - Lytte + Masukki 10+4

Vierailija
25/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tervetuloa Polly!

Pyydän anteeksi x:n käyttöä, piti korjata tilanne. Näytti niin pahalle tuolla.

Ja täytyy vielä lisätä, että oottekos huomanneet, että meillä on suurimmalla osalla 1/4 takana raskautta ja toiset kolkuttelevat jo tuota 1/3 rajapyykkiä. Ilmankos täällä jo elokuun äitejäkin alkaa ilmaantua.

Mehän olemme jo konkareita:-)

t. Lytte uudemman kerran

Vierailija
26/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ultra on takana ja masussa kovasti sätkivä ja liikkuva asukki! Kyllä meinas tulla tippa silmään sitä katellessa. Laskettu aika aikaistui muutamalla päivällä eli on nyt 16.6! Mieskin pääsi tällä kertaa mukaan kun oli ulkomailla työmatkalla kun esikoista odoteltiin. Neiti 4veellekin piti kuvaa tietysti näyttää ja innoissaan oli hänkin, onhan nyt tulossa kauan kaivattu pikkusisko tai -veli. Huomenna olis sitten vuorossa eka neuvola käynti. Ja tosiaankin, neljäsosa on jo odotusta takana, joten eiköhän tämä tästä kun paha olokin alkaa jo hiukan hellittämään.

Mulla on pieni ongelma, kun en tiedä mitä tekisin. Pomo on lähdössä ylihuomenna kuukaudeksi lomalle ja ite oon sen jälkeen lomalla, eli nähdään seuraavan kerran vasta ens vuonna. Hän (nainen, kahden lapsen äiti) on aina sanonu että haluais tietää raskauksista mahdollisimman ajoissa, että voi varautua sijaisen etsintään ja koulutukseen jne. kunnolla. No nyt on siis tosiaan lähdössä lomalle ja mä en tiedä, että pitäiskö mun kertoa raskaudestani nyt vai vasta sitten loman jälkeen. Meneekö hällä loma pilalle ja rentoutumisaika sijaisjuttujen mietintään vai onko lomalla rauhassa aikaa miettiä ja suunnitella tulevaa kesää/ muitten lomia jne... Jos joukossa pomon asemassa olevia/ yrittäjiä niin kumpi tuntuis paremmalta? Mitä muut on mieltä?

Ja vielä riittää juttua.... Oon vissiin liian kauan ollu kirjottamatta, kun nyt ei meinaa loppua näkyä;)) Oon huomannu muutamana viime aamuna & iltana hampaita pestessäni, että ikenet rupee vuotamaan verta tosi herkästi. Viimeksi syyskuussa oon käyny hammaslääkärissä perusteellisessa remontissa, eli ei pitäis kyllä mitään ihmeempää olla. Onko muillas sama tilanne? Esikoisesta en kyllä muista tällasta juttua.

No nyt riittää tältä kertaa kun esikoinen kuuluu jo hermostuvan kun äiti vaan naputtelee.... Tulipahan taas omaa napaa kevennettyä;) Kiitos Teille kun jaksatte " kuunnella" !!!

Quest 10+5

Vierailija
27/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa olen kopeutunut kirjoittamaan. Lueskellut olen toki useammin, kun mukava on muiden kuulumisia lukea ja tietää ettei ole ainut pahoinvointeineen;-)

Minäkin sitten kävin eilen ultrassa, kun alkoi huolestuttamaan onko kaikki kohdallaan. On nimittäin ollut maha oudosti sekaisin. Kaikki oli kuitenkin ok ja siellä pari senttinen asukki kellotteli:-) Laskettu aika muuttui pari päivää aikaisemmaksi, mutta saapa nyt nähdä mitä neuvolassa sitten sanotaan. Vaan kyllä helpotti se ultran näkeminen!

Housujen kiristämisestä on moni puhunut ja sitä on mullakin. Ihan ihmeissäni olen ollut kun aiemmissa raskauksissa ei näin aikaisin tarvinnut mitään erityisjärjestelyjä housujen suhteen. Kävinkin sitten ostamassa ne kappaahlin farkut, joita tosiaan pystyy jo nyt käyttämään. Ovatpa vielä oikein hyvän näköiset!

Tässäpä nämä kuulumiset. Hyvää illan jatkoa kaikille!

T. Suvetar, pojat 4 ja 6v ja rv 8+6

Vierailija
28/28 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista äitiysvaatteista..

Haluaisin ihan lappuhaalarit, joko farkku tai sitten vakosametti. Tietääkö kukaan mistä voisi löytyä?

Niin ja terve tuloa Polly!