♥ PUOLUKAT KESKIVIIKKOON ♥
Kommentit (46)
[color=dodgerblue]Jaanica: voi kamala miten sun mies voi sanoo noin... tuli ihan hirvittävän paha mieli sun puolestas. toi on pahinta mitä mies voi ajattelematta heittää!
Nyt vaan tälläinen pikainen pinoutuminen, kun BB tulee...
Onnittelut kaikille vaan ellin ennustuksesta, omaani vielä odottelen. Varsinkin ne lunan kaksoset yllätti iloisesti, koska just oltiin juteltu kaksosista.
huomenna alkaa sit nettipimento mulla, kun lähdetään sinne ruotsiin... huomenna meen vielä aamuvuoroon ja yhden aikaan lähdetään sit ajelee helsinkiin. yritän käydä kurkkii koneelta palstaa appi-ukon luona jos onnistuu. Toivotaan ettei laiva uppoo...
Hei hei *vilkuttaa*
Golda
Kiitos haleista. Toi kun ei suostu ajattelemaan päivää pidemmälle. Mutta tiettenkin vauvan pitäisin jos sellainen ois suotu! Mies painukoon itseensä ja tehköön valinnan, mutta tietysti mä haluaisin molemmat. Mul oli se keuhkokuume tossa vähänaika sitten...oli aika raju antibioottikuuri. Sit mulle sanottiin töissä (apteekissa), että antibiootit heikentää pillereiden tehoa...otin viime la aamulla ekan pillerinja vasta edellisenä pe iltana alko menkat jotka kesti vaan 1,5 vrk. Jäin miettimään et mihin loppu vuoto jäi ja miks menkat alko vasta sinä edellisenä iltana... Mul on ollu oikealla puolella ihmeellisisä tuntemuksia ja yksikin ilta mylvi oikein kunnolla kun yritin saada unta... ja kauhea nälkä on ollu...ja joka päivä on pitäny nyt nukkua päikkärit ja silti oon menny aikasin nukkumaan... mies valittaa kun kokoajan nukun :( no testasin sit ma, mut negaa oli...testaan uudestaan ehkä viikonloppuna. Mutta tapahtu mitä tapahtu, mä olen onnellinen kumpaakin ratkasuun sano toi yks mitä sano. En todellakaan ole niin hullu et 25-vuotiaana lakaisin endometrioosin jälkeen tekemään aborttia ja pienentämään lisää mahdollisuuksiani. Kyllä tossa miehessäkin pitää olla sen verran aikusuutta et tietää mitä voi tapahtua kun mies ja nainen harrastaa seksiä! :) Mutta jos se maha alkaa kasvamaan niin siinäpähän ihmettelee...kyllä se siihen tottuu..tunnen sen kumminkin niin hyvin.
Mutta sori tää vuodatus.
Eli uutta keskustelua peliin! Saattoi siis olla mieheltä pelästynyt ensireaktio. Ei siltikään reilua, että tuossa tilanteessa mies sysää sinun kontolle kaiken. :( Mä en tiedä sinun mihestäsi mutta mä kerran kysyin että onko mies koskaan ajatellut sitä tilannetta että mä tulisin vahingossa raskaaksi. Eipä ollut ainakaan mun miehen mieleen ollut edes tullut miettiä tuollaista tilannetta. Ja kuitenkin tietää varsin hyvin ettei mikään ehkäisy ole 100% paitsi se selibaatti. ;) Mä kyllä itse ainakin mietin asiaa hyvinkin tarkkaan silloin kun seksi tuli suhteessa ajankohtaiseksi. Mutta mun miehellä taitaa olla ne kuuluisat ns. putkiaivot jolloin mietitään kerrallaan yhtä asiaa ja vain akuutteja edessä olevia ongelmia/asioita eikä spekuloida mahdollisilla tulevilla asiolla/tilanteilla.
voi elämä teitä kun ootte olleet aktiivisia :)
nettipimento jatkuu tän yön jälkeen kun kotikone on miehellä ja töitä ei oo kun tää yö... koitan siis kahlailla läpi teidän alkuviikkoa!
Voi Hannele: toivottavasti kaverisi kaksoset selviäisivät!
Täällä masua turvottaa iltaisin melkoisesti joten alkaa raskaus tuntumaan jotenkin todellisemmalle :) väsymys on hillitön ja nää pari vapaata on menny nukkuessa ja lenkillä käydessä... huomenna alkaa kotona suursiivous... semmosessa läävässä ei oikeesti voi ihmiset enää asua... toivottakaa kauheesti tsemppiä ettei vaan inspiraatio lopu kesken!! :) nyt luen pinoja ja toivottelen teille hyvää yötä!!!
Voi itku noita miehiä:(! Älä vielä ihan masennu, mulla on lähipiirissä yksi ystävä, joka tuli ns. vahingossa raskaaksi. Tää mies oli aivan raivona ja vaati aborttia. Mikään muu vaihtoehto ei tullut kyseeseen. Kaverini sanoi ettei ikinä suostu sitä tekemään, ja olisi ollut valmis lähtemään saman tien koko suhteesta. No, aikaa kului joitakin viikkoja, ja tuleva isä alkoi olla sitä mieltä ettei aborttia tehdä missään tapauksessa. Nyt heidän lapsi on jo taapero, ja voin sanoa etten omistautuvampaa isää ole nähnyt. Luulen että aika monen miehen ensi reaktio voi olla tuo, kun heitä ei se raskaus mitenkään (ainakaan alussa) kosketa, eivät sitä tajua että se on pieni ihminen mikä siellä kasvaa. Esim omalle miehelleni oli sekin asia yllätys, että Suomessa abortti on laiton, elleivät tietyt perusteet täyty. Niitä oli muistaakseni jotain tyyliin terveydelliset syyt, sosiaaliset syyt(tähän kohtaan taitaa käydä kyllä melkein mikä vaan) tms. Kolme pääkohtaa taisi olla. Mutta älä siis hätäile, jos olet raskaana, niin sitten olet. Miehesi sopeutuu kyllä ajatukseen, ja viimeistään kun vauva on syntynyt, on aivan hullaantunut, niin sen vaan luonto hoitaa..
Koita jaksella siellä, kyllä asioilla on tapana järjestyä *voimahaleja*
*lohdutushali* ihan kauhea tuo tilanne :( Miten mies on voinut olla noin julma? Oletko jälkeenpäin kysynyt onko hän tosissaan? Toivottavasti saat pitää vauvan jos oot raskaana ja haluut sitä! Se tosin on vain ja ainoastaan sinun päätettävissä, siihenhän ei voi pakottaa! Koeta jaksaa!