Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ PUOLUKAT KESKIVIIKKOON ♥

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenda]Voi ihana! Mun tytölle ja sun kaksosille tulee siis ikäeroa reilu 7 kuukautta! Toivottavasti se tosiaan ennustaa vain esikoiset, mulle ei ainakaan yks riitä! Joo, ei muuta kuin Luna, voit huoletta kutoa minkä värisiä vaan jos kerta molempia sukupuolia tulee heti kerralla!

Vierailija
22/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan nyt nopsasti uutisia: ennustajaelliltä tuli postia ja mulle syntyy sen mukaan kolme poikaa 27.11.06, 5.2.08 ja 6.5.2011 ;O) Tais olla lähellä Hannelen ekaa LA:aa, vai mitä [b]Hannele?

Itsestäni: olen alunperin muuttanut Venäjältä tänne, siitä on 9 v aikaa. Olen siis käynyt täällä yläasteen, saanut ammatin ja lukion päästotodistuksen. Nyt siis pyrkimässä lääkiseen [b]Thunderi :[/b]Mies on ihan suomalainen, pahoittelut. Hieman on paineita asian suhteen. Yleiset luulot: haen täältä kansalaisuutta, rahaa, hyvää elämää, elättäjää, sossun tukia/ vien suomalaisten työpaikat..Töissä ei nimineulassa lue kuin etunimi, sukunimi aiheuttaa usein hämmennystä, mikä on täysin ymmärrettävää. Mutta vaikea ja turhaa on vanhoille rouville selittää ettei minun vika ollut koko talvisota (monet menettäneet siinä kaiken)

[b]LUNA:[/b]minun mies tieää kans tästä palstailusta, mutta sanoi että ei halua käydä täällä jotta voin vapaasti purkaa sydämeni.. Tykkään kyllä siitä. Mutta voihan tuo lukeminen joskus olla selventävämpää niin kuin Hannele sen teki. Varsinki jos mies ottaa painostuksena kaikki vauva-jutut tai yksinkertaisesti ei jaksa enää selittää, tai en tiedä..

Niin ja mua jäi vaivaa hieman tuo [b] vauvakahvittelupäivä..[/b] Mikä se on? En tiedä miten sen lupauksen kanssa, koetan ehkä tänään jutella asiasta, jos hermot riittää, ei jaksais aina pillittääkään. Joo ensi kuussa piti tuplauksen alkaa, mutta en uskalla mitään toiveita eletellä ennen ku jutellaan. Ei noi miehet taida kyllä tajuta tään kuumeen syvyyttä ja vakavuutta :(

[b]Luumuhillo: [/b]mukavaa että mies sai/saa jatkoa ja se että sinäkin sait enempi töitä. Jotenkin tuntuu että omaa rahaa on mukavampaa tuhlata. Mua huolestuttaa jo nyt et jos tulee vauva niin miten pärjään ilman omaa rahaa, siis että milloin on sallittua tehdä esim yhden päivän viikossa töitä.. tms. Taitaa mullakin olla paineet siinä mielessä että ihmiset luulee et jos haluan perustaa perheen niin haluan elätettäväksi..

Kyllä sun mies on asiaa varmaan pohtinut jos noin heti suostui säästötilin käyttöönottoon, ONNEA. Oletko itse laittanut ennustajalle postia? Kiitos pahoittelusta! Miehen kanssa en jutellut vielä asiasta. Se keskustelu käydään ehkä tänään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei ollutkaan pelkästä esikoisesta kyse... Haluaa enämpi!

Vierailija
24/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meidän kohdala Hannele, eikös vaan kyse siis esikoisista. elli vaan vähän muuttelee toimintatapojaan... :) tosin mä ja galtsu taidettiin saada vastaukset samalta sessiolta! heh.

mä voisin ehkä (!) tyytyä kahteenkin lapseen, mutta jos ne kerralla tulee niin sitten pitää kyllä varmasti pistää kolmaskin tilaukseen.

Vierailija
25/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: joo, mun siskon ja kahden muun kaverin tytön ovat syntyneet juuri varmojen päivien menetelmällä. Ja olen lukenut myös siitä että siittiöt voivat suotuisissa olosuhteissa elää jopa 5 vrk naisen elimistössä. En tiedä auttaako greippimehu, olen nyt ruvennut juomaan sitä. Siinä ovulaatiolinkissä oli kans siitä että SE (=ovis)lima ns ravitsee siittiöitä ja pidentää niiden elinikää ja rgeippimehu tasi vaikuttaa juuri siihen. Yleisestihän ajatellaan että simpat viipyy 3 vrk (ja sitä menetelmää käytetään meillä) Ja olen kyllä onnellinen edes siitä menetelmästä.

Sullahan on pitkät työpäivät.. Missä olitkaan töissä (sori jos olen jo kysynyt).

LUNA:onneksi olkoon! Sulle taitaa sittenkin tulla kaksoset. WAU. Toivottavasti tulee se esikoinen pian. ja sit vasta kaksoset ;O)

Tervetuloa Neitinokkonen! Ikävää tuo sun miehen veto! Toivottavasti sun ei tartte enää pitkään oottaa. Ehkä tää joku sellainen viimehetken peruutus kun mies tajuaakin että nyt se on MAHDOLLISTA ja uusi (sun tapauksessa) vauva pelottaa. Ehkä kuitenkin on paremmat lähtökohdat esim meillä ku aikataulu oli molemmilla jo olemassa kuin esim niillä joilla sitä ole vielä. Vai mitä luulet? Olenko ihan harhateillä? Pidetään liput korkealla!

Mulla on kyllä mieli maassa, ei tee mieli mennä kotiinkaan illalla, mutta täytyy teidän viestit vielä lukea eli on pakko.. En vaa jaksais enää yhtään suostuttelu juttua. Toisaalta haluun tietää mitä se tarkoitti, toisaalta en halua pettyä enää

Mutta käväisen vielä illalla..

Vierailija
26/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehhe.. tässä mietin ja mietin että niin, mikä vauvakahvittelupäivä... ootkohan sotkenut mut nyt johonkin toiseen jos tääl ois vaik ollu tollassesta puhetta. mutta joo, mun juttujahan se on. vauvakahvittelupäivä eli sillon treffataan kahvin merkeissä ystäviäni joilla on vauvoja ja tietty ne vauvat on mukana. huomenna siis tällaista tiedossa. meen esiliinaksi :)

kaksi eri piireistä mun kaverii ja niil on kova hinku päästä treffaamaan vauvojen kaa mut taei kuitenkaan tunne niin hyvin et osais järjestää kahden kesken.. oon siis tässä toiminu puhemiehenä.

siis ei mikään varsinainen teemapäivä.

hannele, tuo ei tullutkaan heti mieleen! oikeesti ehkä jos kaksoset saisin niin ehkä haluisinkin eri sukupuolia olevat. itselläni on siis sisko ja vaikka onkin ihana ja mun paras kaveri ja kaikkee nii silti.. meitä on joka asiassa vertailtu ja minä nuorempana liikaakin turvauduin reippanpaan siskoon.

Vierailija
27/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaihdan asiasta kolmanteen samassa lauseessa..

tarkoitin siis et hannele, hyvä huomio toi et voin tehdä minkä värisii vaatteit vaan.

ja sit tuo kaksoset/sukupuoli -juttu oli tarkotettu ihan omaksi paasaukseksi.

säkö galtsu olit kans kaksonen, onko sul sisko vai veli?

onko teil jotain spessu kaksosjuttuja?

Vierailija
28/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]ihan kiva tällainen kahvittelupäivä.. Meilläkin on joskus sellaisia vietetty, mutta niillä ei ollut mitään sen erikoisempaa nimeä. Mutta ei taida sielläkään olla, kun et muistaanut koko nimeä ;)

Joo, mulla oli kaksos-sisko. Hän on ollut vähän isompi, vahvempi, kärsivällisempi ja rauhallisempi syntyessään ja taitaa edelleen olla. Tosi reipas. Yläasteella hoitanut kaikki paperi-sodat ym puolestani ja kärsinyt kanssani vuosia vauvakuumeesta. Joskus tehtiin sopimus että hän ei ainakaan ole sitten, joka synnyttää ekana ja näin kävi. Kertoi mulle myöhään, pelkäsi reaktiota.. Kova isku se oli, tuntui että minut oli petetty.. Ei enää :) Kyllä me ollaan parhaita kavereita, hän tuo joskus vauvansa tänne ja jättää sen tarkoituksella mun miehen syliin istumaan.. Tukee kauheesti. Enää en voi kyllä katsella miestäni lasten kanssa, lähden aina vessaa/tupakalle/syömään, itku tulee joka kerta ja mua hävettää. Vauva on ihana ja viihtyy mieheni kanssa, sattuu vielä enemmän kun se tuntuu pahalta, eihan sen pitäis. Ei meillä sen kummempia. Lapsena ennen mun vauvakuumetta (kun meillä oli ELÄMÄÄ) oli samat vaatteet, samat harrastukset, kaverit ja lahjat edelleen usein samat. Mitä en pane pahakseni. Kyllä suhde lujittuu koko ajan ja isämme kuolema lähensi meidät entisestä :O)

Tulipas pitkä juttu.. Mikä on teidän tarina? Minkälainen suhde teillä oli iso-veljeen? Entäs nyt?

Luento alkaa justiinsä. Täytyy kiirehtiä.

Vierailija
29/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Puoli vuotta tuntuu varmaan ikuisuudelta, mutta usko pois, nopeaa se menee. Ja sitä ennen kerkeätte tehdä vielä kaikkea kivaa mitä ei sit noin vain tehdä kun vauva on talossa. :) Mites se teidän ulkomaan matka? Varasitko sen jo? Niin ja huomasin että teillä on jo vauvatilikin.. se kuulosti tosi kivalle. Täytyy omalle ukollekkin ehdottaa. Ainakin sitten kun itse pääsen töihin. Joskus.:)

Niinhän siinä kävi että just kun luulin miehen olevan myöskin tjottailun kannalla, se keksi että täytyy alkaa miettimään ehkäisyä koska EIHÄN MEILLE OLE VAUVAA TULOSSA AINAKAAN VUOTEEN! Että näin ne hyppii nuo miesten mielipiteet asiasta. Tai sitten on ollut samalla kannalla koko ajan, mutta jälleen kerran puhunut vain lämpimikseen eikä tajua että JOKU ehkä ottaa ne tosissaan.. Musta tuntuu kohta et änkeän tänne teidän pinoon, täällä tuntuu olevan samoja ongelmia muillakin....

Vierailija
30/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mua saa aina lenkille houkutella! Eri asia viitsiikö takapuolta sohvasta nostaa! Missä päin Oulua asutte?

Minusta tuntuu että oululaisten suuri määrä täällä selittyy sillä, että Oulussa on järkyttävä määrä odottavia äitejä ja pieniä vauvoja. Ei ihme jos vauvakuume iskee! Jopa äitini huomasi tämän asian täällä käydessään (joten se ei ole minun päässä, että kaikilla on/on tulossa vauva)! Mieheni mielestä vauvojen suuri määrä selittyy sillä että täällä on paljon uskovaisia!

Mihin uskoa?!?

Vierailija
31/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi sitten eilen, osasin niitä kuitenkin odottaa, mutta silti se on aina suuri pettymys. =( No jospa nyt ens kuun alku pysyttäis terveenä ja jaksais olla innokkaammin tuolla petipuuhissa. ;)

Minäkin sain tänään ennustajaelliltä vastauksen:

Sinulle syntyy poika 4.5.2007, tyttö 18.3.2014, tyttö 5.2.2016 ja tyttö 27.6.2020.

Siis hirvee lista. =) Minä vähän epäilen. Tuon ensimmäinen voisi toteutua, mutta että sitten vielä 3. Katsotaampa mitä elämä tuo tullessaan. Pitänee näyttää miehellekkin tuo viesti. =) Ja ajatella, olisin jo 40 kun tuo viimeinen syntyy. Mua ihan naurattaa tuo viesti.

Alampa nyt kattoon tv:tä ja lukeen sähköpostit kun olen ollut koko päivän kulun päällä.

Vierailija
32/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Iltapalaksi terveellisiä ranskalaisia...

GALTSU, mulla sama homma. Ei pysty kattomaan miestä vauvojen kans, itku tulee ja mielipaha. Ne näyttää niin ihanalta yhistelmältä... =o( Just muuten aatteli nkysyäkkin tota sulta että montako varopäivää teillä on ennen oletettua ovista. Meillä luultavasti (jos miehen nyt saan suostumaan) tulee olemaan varmasti viikko, koska monessa paikassa lukee simppojen eliniäksi max.5vrk ja täällähän otetaan varman päälle... (voi kurjuus...) Kyllä sää vielä sen vauvan saat jos teillä kerta vain pari-kolme päivää ja jos lat greippimehuakin juomaan! (muista olla kertomatta miehelle miks sitä juot!)

LEIJONA, kerroitko Ellille jo olemassa olevista lapsista? Se varmaan vaikuttaa " ennustukseen" myös. Vähämää oon nyt pettynyt kun muille se anto tollasia listoja ja mulle vain yhden! Yks ei riitä alkuunkaan mutta se Ellin antama aikatuluu kyllä sopii ;o)

NOKKONEN (sopiiko lyhennys?) Kaketsulla. Missä itse? Joo ehdottomasti lenkille siis. Sano sää sitten kun haluat lähtä mää oon (melkein) aina valmis! Mulla ei tunnu tällä hetkellä olevan muuta elämää kun työ (ja vauvakuume). Niin GALTSU kysyikin siitä työstä, normaali toimistotyö, insinööri ammatilta. Päivät tekee pitkäksi työmatka joka on yhteen suuntaan 75 km. Puuh... Joten ei siinä palijo iltasin jaksa kun aamulla lähtee ennen kuutta ja illalla viien aikaan kotona.

Mutta nyt taian lähtä vähä käppäileen ulos...

Vierailija
33/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten tuli vähän juteltua. Mies siis haluaisi vielä vaikuttaa asiaan, mutta mitä ollaan nyt sovittu on vasta mielenkiintoista ;O) ELI:

[color=red][b]me jatketaan varmoilla päivllä ainakin pari- muutama kuukausi (ens vuoden alkupuolelle) niin että riskipäivien aikana saan valita yhden kerran (ei päivän eli x2 ei onnitu) kun voidaan puuhailla ilman ehkäisyä ;O) Käytännössä siis jos lopetetaan 3 pv ennen ovulaatiota niin voin valita sen kerran vaikka ovispäivänä, ihan miten haluan ja sitten taas 3 pv tauko. Siis täähän meni nyt naurettavan helpoksi. Itse asiassa sanoin sille että " kai ymmräärt ettei tossa oo mitään järkeä" se sanoi kyllä, mutta kortsupäivät saa hoitaa hänen MIELENTERVEYTTÄ!!! Ja mää niin jännitin sitä keskustelua.[b/] Hassu mies :o) Sanoi muuten että hän HALUAA (siis nyt tai aika pian) vauvan, mutta haluaisi vielä hieman kahdenkeskistä aikaa, meillä on se laskettelureissu helmikuussa ja haluaa että ehdottomasti osallistun siihen! Ajattelin siis elää vapaasti nyt ja hoitaa suhdetta ja olla onnellinen!

Hannele sä kyselit tossa että kauanko on ollut varmat päivät " käytössä" , siitä asti ku heitin pillerit roskikseen eli nyt on 3. luomukierto menossa.

Leijona:pahoittelut tädin tulosta! Sinä sait vasta pitkän listan.. Mä en kyllä ajo elää tään ennustuksen mukaan eli jos siltä tuntuu tulevaisuudessa niin hankin ne 5 lasta! Ja ehkä [b]Hannelenkin[b/] kannattaa ottaa sellainen asenne, vai?

Mä voisin kans ehdottaa sellaista pikku- hitleri-tiliä, mutta taitaa mennä ens kesään. Tammikuun alusta jätän kokopäivätyön rupean tekeen 50% eli rahaa jää käteen joka kuukausi n 200-300e kun vuokra peritään autom palkasta. Mies ei käy tällä hetkellä töissä ja eletään jatkossa varmaan hänen liitorahoillaan enimmäkseen. Toisaalta jonkun 20 e vois laittaa tilille kuukausittain, kyllä sen verran pitäis vauvaa varten irrota. Ehkä täytyy sittenkin ehdottaa. Minkä verran te muut laitatte/ ootte ajatellut laittaa kk:ssa?

Muuten www.kotitestit.com :ssa on sellainen miesten sperman siittiöiden aktiivisuutta/määrää mittaava testi. Maksaa 40 e. Ei kallis. Hauskat ohjeet siinä :)

Hannele: toivon että sun puoli vuotta menee supernopeasti vauvanvaatteita neuloessa!

Vierailija
34/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli niiiiiin pitkä pino, etten enää muista mitä piti kommentoida...Ainakin se, että on kyllä tosi kurjaa, jos mies vetää sanansa takaisin näin tärkeässä asiassa kuin vauvaprojektissa:( Jos jotain lupaa, niin ei kai ole kohtuutonta olettaa, että pitää sanansa?! Kai niille menee pupu pöksyyn tai jotain:| Mutta ikävää se on silti.

Näyttää olevan tosi yleistä, että me naiset tulkitsemme miesten myhäilyt yms. juuri haluamallamme tavalla eli epämääräinen vastaus johonkin vauvan hankkimiseen liittyvään asiaan ymmärretään helposti myöntäväksi. Tosiasiassa miehet eivät ehkä uskalla tai halua sanoa suoraan kielteistä vastaustaan, koska tietävät sen pahoittavan toisen (meidän) mielen. Ja kun me höppänät olemme jonkin asian ymmärtäneet niin kuin tahdomme ja myöhemmin karu totuus paljastuu, niin pettymys on suuri:(( Näin ainakin meillä on muutaman kerran käynyt. Viimeksi viime viikolla olin aika varma, että mies on jo ihan valmis vauvantekoon, mutta tällä viikolla paljastui ettei näin olekaan. Höh, mä olin jo ihan innoissani, sillä mulla on (ehkä) tällä viikolla ovis, joten ajankohta yrityksen aloittamiselle olisi ollut mitä otollisin. Plääh, jään kuitenkin kärsivällisenä odottamaan hetkeksi, jotenkin mulla on fiilis ettei ihan mahdottoman kauan tartte (ehkä?) odottaa. En halua painostaa miestä yhtään, nyt kun vielä pystyn hillitsemään itseni. Katsotaan kuinka kauan...

Tuo ehkä-ovis siksi, että kuten kerroin, mun kierto on imetyksen loppumisen jäljiltä vielä vähän sekaisin. Mihinkään ovis-testailuihin en kuitenkaan ajatellut alkaa ennen kuin yritys todella alkaa ja tuskin ihan heti silloinkaan. Ensin pitää kokeilla ilman, jos vaikka tärppäis. Sitten joskus.

Mun mies ei tiedä että palstailen täällä, enkä ole ajatellut kertoakaan. Tää saa olla mun juttu ja tarpeen tullen purkaudun ja valitan täällä, pääsee mies vähän helpommalla;) Kyllä se tietää että surffailen kaikenmaailman vauvasivuilla, mutta se on kai ihan ymmärrettävää mun tilanteessa. On meilläkin ollut aikoja jolloin sana " vauva" lähenteli kirosanaa, ts. mahdollisuuksien mukaan sanaa välteltiin, sillä seuraukset oli lähinnä katastrofaalisia. Tällä hetkellä sanaa saa käyttää, jopa siinä merkityksessä että meille sellainen vielä joskus (toivon mukaan) tulee, mutta konkreettista aikataulua meillä ei ole eikä siitä ole juurikaan puhuttu. " Sitten joskus" on meidän aikataulu tällä hetkellä:(

Kirjoitinpas sitten lähestulkoon romaanin, pitää välillä lähettää että joku jaksaa lukeakin.

-L-

Vierailija
35/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kummipoika onnellisesti kotonaan.

Kylläpä on paljon vauvoja elli lupaillut, Lunallekin kaksoset! Mä päätin nyt kuitenkin olla lähettämättä sille mitään postia, jos vaikka ei lupaa yhtäkään.. Kävin kaupassa ostamassa pari litraa greippimehua, oon nyt juonut sitä reilut puoli litraa/päivä, tuli oikein himo siihen. Toivottavasti tehoaa! Pian saa taas ruveta tikutteleen, aattelin tossa 10 kp:n tienoilla aloittaa. Saa nähdä kauanko tätä ehkäisytöntä kautta kestää, koko ajan pelkään että mies tulee kumien kanssa kotiin...

Tervetuloa joukkoon Neitinokkonen! Ilkeän tempun tosiaan miehesi teki..ei ne miehet varmasti ymmärrä vauvakuumeen taudinkuvaa kokonaisuudessaan. Eikä ainakaan ainoaa hoitokeinoa, eli että vauva pitää saada:)

Hyvä Galtsu että saitte asiat järjestykseen, sullahan on hyvät mahdollisuudet;)!

Täällä myös vähän kaipaillaan JJ:n kuulumisia...! Toivottavasti kaikki on kunnossa siellä.

Ai niin Hannele, mun s-poti oli täynnä, en saanut salasanaa, eli viitsitkö lähettää uudelleen..

Nyt csi:tä katsomaan!

-Lumiina

Vierailija
36/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darklateblue] [b]Hannele[/b] Se kävely juttu ei onnistu, mulla on TDK:n vaalikollegion kokous ja ei mitään käsitystä miten kauan siellä menee.

[b]NeitiNokkonen[/b] Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti viihdyt meidän seurassamme.

Varsin epäreilua mieheltä vetää tuolla lailla matto jalkojen alta. Toisaan ensi vuoden alku on käsillä heti pian. Eli saattaahan tuo sinun miehesi piankin kyllästyä niihin kumeihin.

[b]Galtsu:[/b] En usko, että kukaan siitä sinun inseminaatiojutusta loukkaantui. En minä ainakaan. Kyllähän täällä saa keskustelua herätellä vaikkas mistä asioista.

Itse oikein tuota tänään mietin, ja täytyy sanoa, että minä en ole koskaan vakavasti harkinnut inseminaatioon menoa itsellisenä naisena kuten tuo virallinen termi kuuluu. Itse asiassa jännä juttu, olen kuitenkin kuumeillut varsin kauan sinkkunakin.

[b]Oma napa[b] Eilen en tainnut ehtiä ollenkaan kirjottelemaan mies tuli työmatkalle Ouluun ja nukkui sitten viime yön täällä. Tein tän vuoden ekan satsin joulutorttuja! Oikein voitaikinasta (lue. lahikaupassa ei ollut torttutaikinaa). En varmaan koskaan ole ollut näin aikaisessa vaiheessa tekemässä joulutorttuja. Muttakin tuosta [b]luumuhillon[/b] nimimerkistä tulee aina mieleen joulutortut ainakin näin joulunaikaan. :)

Ja sain nukkua miehen vieressä erikoista näin viikolla. :)

Galtsu: ei ihme, ettet tunnista esim Nalleluppakorvaa, olet kuitenkin ollut jo sen verran iso tänne tullessasi, ettet enää ole kuulunut lastenohjelmien suurkulutusikään. Minua ei ainakaan haittaa tuo erikulttuurisuus. Ymmärrän toki, ettei suomessa olla kovin herkkiä hyväksymään muualta tulleita ja erityisesti Venäjältä tulleillä taitaa olla tuplakuorma. :(

Ja Galtsulle vielä: Hienoa, että olette saanet keskusteltua asiasta ja ehkä mies pian sitten rohkenee puuhaan " ihan oikeasti"

[b]Luumuhillo[b] Hienoa! Olet saanut lisää töitä. Ja toivottavasti miehesi saa sen vuoden ja sitten pääsette niihin vauvapuuhiin.

Thunderille: Tsemppiä! onko jokin erityinen syy asia joka sinua itkettää loppuvuodesta (jos se on sellainen josta haluat kertoa) vai pimeys jne.? Yritetään jos me voimme helpottaa oloasi.

Lumiina: *viittaa aikaisempaan viestiin* Meillä alkaa tuon ruokalistan pähkäily. Tosin vasta sitten ilmoittautumisten yhteydessä kysellään veilä nuo ruoka-allergiat tarkemmin. Nuo keliakiat ja muut onkin välillä aika kinkkisiä.

Leijona: Pahoittelut tädistä! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd peukutuksia seuraavaan kiertoon!!! JA plussasäteitä! [/color]

Vierailija
37/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun on puhuttu noista joulukoristeista: Mulla on jo pitkään ollut haaveena tehdä kankainen iso joulukalenteri vaikkakin muksuillehan pitää ostaa aina merkkijoulukalenteri muumit sun muut mutta kuitenkin. Se vois sitten olla vaikka mun... :)

' Ja nyt on taas se aika vuodesta jolloin iskee päähän se ajatus, että josko tänä vuonna askartelis itse joulukortit. En suinkaan käynyt sinooperissa ja ostanut muutamaa korttia ja hileliimaa. Noita korttiaineksiakin on jo kotiin ehtinyt kertyä sekalainen kasa ka ties monenkolaista hileliimaaakin jo on. olen koko syksyn onnistunut jättämään hileliimat tiimariin vaikka olen niitä moneen kertaa käynyt siellä hipeltämässä nyt sitten Sinooperissa sitten sorruin mutkuseoliniinhienonväristä. Ja sika paljon kallimpaa kun tiimarin halpisverisiot joten pakkohan sitä oli ostaa. *tunnustaa*

Vierailija
38/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ihan hirvee olo...henkisesti... oon vaan niin lukossa et en osaa itkeä :( Mul on sellanen fiilis et voisin hyvin ollakkin raskaana, kaikki oireet viittais..kokoajan pissahätä, nälkä ja väsyttää...(tai talvioireilua), mutta bointti on siinä, että mies sano mulle et tee testi ja hankkiudu siitä eroon jos oot raskaana. Kauheaa! ;( Se sano et se ei rupea tässä koirankopissa perhettä leikkimään, eikä maksamaan hoitomaksuja... Kyl mä oon aina tienny et se ei just nyt halua lasta, mutta on aikaisemmin sanonu myös et jos tulee vahinko niin ei tehdä aborttia. Mä kyllä jaksan viimeseen asti uskoa, että se sitten kyllä rakastuu lapseensa jos sellainen tulee. Musta ei ole enää hauskaa et vaikka en ois raskaana niin ei se sais noin raaka olla noitten sanojensa kanssa!

On tää kanssa elämää...itse tietää mitä haluaa ja kun toinen ei niin silti ei voida toteuttaa sitä mitä toinen haluais eniten.. Näin se on meillä puolukoilla.

Vierailija
39/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni tänään junalla kotiin. Matkalla joku ihminen jäi junan alle. :(

Hauska viikkotehtävä BB:ssä pojat virkkaavat kilpaa ketjusilmukoita. Tytöt opastavat.

Vierailija
40/46 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tässä voisi sanoa. :(

Onko sinulla menkat jo myöhässä eli toisin sanoen voisiko testi jo näyttää totuuden?

On kyllä epäreilua, että mies sysää vastuun kokonaan sinulle!

Erityisen epäreilua on muuttaa mieltää tuossa vahinkotilanteessa. :(

Pysytyttekö keskustelemann tilantteesta vai onko tilanne kokonaan lukossa?

TOivottelen kovasti voimia!

merineito