Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~♥~♥Syyssäteiden keskiviikkopino~♥~♥~♥

23.11.2005 |

[color=purple]No niin, se ois keskiviikkopinon aika!! Simpat pistin alkuun, meinaan aloittaa siitä oman tavaramerkin ;) Ja venytetään tänään pino ainakin yhtä pitkäksi kuin eilen..oli kivaa luettavaa!

Eka kommenttia...

Anu, onneksi se tätsy tajusi sitten edes tulla, tsemppiä uuteen kiertoon ja tupakkalakkoon!!!

Taelsa, kyllä se siitä¿ opithan nyt tuplasti samat asiat tai jotain ;) Ja toivotaan että saadaan joulupaketit masuun¿ ois se vaan niin ihana kertoa vanhemmille ja veikalle¿ se ois kyl paras lahja sitten mun syntymän ja niin no ehkä myös sitten pikkuveljen syntymän ;)

Jede,, aika hurjaa jos nyt ekalla tärppäis, oireet ainakin ihan hurjan lupaavia! bd bd bd Pidän peukkuja!!!

Piinaviikon uhrit -> Miia_M, Mii, Älksling, Gringo, ihan hurjasti plussa onnea!!! Toivotaan että aloitatte uuden plussa-aallon.. johon sitten otatte meidät loput mukaan, eikös??

Matleena¿ kerrothan heti miten asiat on masussa, pidän sormet ristissä että kaikki on kunnossa!

Tuulia,Hippi-Hiiri ja Pyry melko samoissa mennään joten toivotaan sitä suurta joulu ylläriä.. ois se vaan oikeeasti hurjaa tulla ihka oikeaksi äidiksi, kyllä tämä esikoisen kuumeilu on aika mullistavaa...

Teretulemast Myy, Nasketti, nyt vaan ahkeraa pinoutumista ja kirjoittaa ihmeessä esittelyt itsestänne :)

Hippi-hiiren egyptin matka¿ ihanaa pääset lämpöön ja aurinkoa moikkaamaan, tuothan roppakaupalla niitä auringon säteitä meidän iloksi!!

Oma napa.. kp15 ja ei mitään ovis tuntemuksia, vähän tänän nippaili mutta en tiedä. Ovistestiin ei tullut tänään edes haamua, hermot menee niiden kanssa... sain siis haamuja kp 9-11 ainakin ja ei siis lähelläkään tasavahvaa tai vahvempaa joten ohjeen mukaan negatiivisia tuloksia kaikki jotka sain mutta nyt kun ne haamutkin hävis niin ihmettelen vaan että oliko se ovis sittenkin jossain välissä?!?!?! Limoista vaikea sanoa kun ollaan puuhattukammarin puolella siihen tahtiin että sekaisinhan ne simppojen kanssa menee joten siitäkään ei apua. Ei tosin jaksettu puuhata sillon kun niitä haamuja paukku testiin... kääks, mulla menee hermo, mies yrittää kovasti lohdutella että kyllä se vielä tärppää, mutta kun tahtoo kaiken nyt tai heti niin välillä on usko koetuksella. Mutta mutta, tikuttelen nyt sitten vaikka kierron loppuun niillä testeillä kun niitä vielä on 9 kpl. Joo että sellainen purkaus ;)

Töissä olen ja hommiin pitis ryhtyä.. evvk.. huomenna sit lyhyet tirsat että pääsee takas rytmiin. Torstaina jo koulutus joten vapaata ei tiedossa. Ai niin Riika, mul olikans samanmoinen tilanne duunin kanssa, olin varma että olen uutena vuotena jo raskaana joten sanoin että voin olla töissä ja nyt kyllä vähän harmittaa.. mut joulun olen melkein kokonaan vapaalla joten ehkäpidän suuren suuni kiinni ;) Mutta tosiaan, mitä tästä opimme- eletään nyt vaan tätä päivää eikä ajatella sen pidemmälle... joten voin siis ostaa myös sen uuden talvitakin jota en uskaltanut ostaa koska olin myös silloin varma että pieneksi jää pian.. no taitaa kyllä jäädä ku muuten leviin muttei minkään masuakin takia;)

Oh god, nyt venyy jo niiin pitkäksi että paree lopettaa... huomaa että on yöt ja sosiaalinen elämä hyvin hiljaista... ai niin ja O.C. todellakin jyrää, mä oon ihan koukussa :)

Kauniin kirkasta ja kaunista keksiviikkoa ja niitä plussa tuulia kaikille!!

~[color=pink]♥[/color] Kathy ~[color=pink]♥

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jedelle! Meinaatkos jo testata?? Ja plussaonnea muillekin piinailijoille! Toivottavasti kaikki yhdessä odotuspuolelle!

Täällä kyllä sen eilisen jälkeen tosi varovaiset fiilikset, yritän parhaani mukaan olla ajattelematta raskautta ym. suunnittelmatta lapsen huonetta ja mahdollisia vauvanvaatteita. Matalaa profiilia ainakin siihen kahden viikon päästä olevaan ultraan.

Suoraan sanottuna olisi kyllä aikamoinen järkytys, jos olisi kaksi asukkia mahassa. Ikäeroa kun tulisi 2 vuotta ja tämä ensimmäinen on todellinen äidin sylivauva. Ja hyvällä ystävälläni on kaksoset, joten olen saanut läheltä seurata heidän elämää:) Mutta oli yksi tai kaksi niin kaikki tervetulleita [color=red][size=3]♥[/size][/color]

Mutta se toinen oli kuitenkin paljon pienempi, että todennäköistä on että jos kaksi on ollut niin sitä toista ei enää ole...

m

Vierailija
22/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tältä puolelta osaa olla poissa, vaikka pikku hiljaa on alkanut uskaltautumaan tuonne odotuspuolelle. Siellä on tosin meidän pinossa vielä aika hiljaista, joten plussailkaapas nyt oikein rytinällä, niin saadaan sinne aktiivisempi pino! ;)i

Hannako; greippimehua join vain tärppikierrossa. En tosin osaa varmaksi sanoa, oliko se " pääsyy" raskautumiseen. ;D

Tuulia, tsemppiä opintojen loppuun saattamiseen. Se on tosi työlästä ja väsyttävää, mutta niin ihanaa kun kaikki on pulkassa.

Piinaajia oli paljon MiiaM, Jadelede, älskling, Taelsa, Gringo (olikohan muitakin??!!) ->puhaltelen suuria plussatuulia teille päin *posket pullollaan*

älskling; mulla ainakin oli ihan menkkaolo ennen positiivista tulosta ja nuo kipristelyt ja juilinnat jatkuvat edelleen. Kuulemma ihan normaaleja kohdun " kasvukipuja" . Toivotaan, että niin olisi sullakin. :)

Kathylle onnea oviksen bongaamisesta, nyt vaan jumppaamaan ja " tulosta tekemään" !! ;)

Hippi-hiirelle erityishalaus, toivottavasti teillä nyt tärppäisi. Kauan yritystä on ollut? En muista... :(

Nyt iltapalalle, hyvää yötä säteet!

mallariina ja masulainen rv 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou my beloved sisters! =)

Hengissä ollaan!

Ollut niin hoppu Pikku Neitin kanssa nottei ennätä tein seuraan ollenskaans...

Ja sitten uskon että viime viikkoinen tädin ei odotettu(niin kun sitä nyt suurin osa meistä mieluusti edes odottaisi...)vierailu jokseenkin vähän sekoitti pakkaa vaikka toista väitin...

Olen kyllä teidän ajatusia käynyt lukemassa, mutta nyt en ole tehnyt muistiinpanoja siitä mitä kenellekin kuului!

(seuraava kappale saattaa sisältää kuvailuja jotka voi herkimpiä lukijoita yököttää...) ;)

Oma napa...7/30(kaksi viimeisintä ollut siis tuo 30) ja ainavaan vuotaa...

Pienimuotoista tuhrua...

Tämä tädin vierailukin on ollut tosi omituinen...

Sellaista kirkasta verta, tosi niukasti, ei sellaisia verihyytymiä, mitä normaalisti, MUTTA olen ollut kuitenkin TOSI kipeä!

Voi olla että ajattelen vain tätä asiaa aivan liikaa, joten siksi olen ottaa pikkasen etäisyyttä...

No maanantaina on gyne...

Katotaan mitä gynetäti sanoo...

Joten...

Lunta odotellessa!

Plussanneille vaaviliimaa masuun!

Ovis pongareille ja piinailijoille palipali plussia tahi viivoja!!

Tää menee nyt unten maille!

-S-