Ehkäisy petti :(
Meillä kaksi pientä lasta ja nyt tein toissapäivänä positiivisen raskaustestin. Tämä on jo toinen kerta kun ehkäisy pettää tämän vuoden puolella ja pyysin jo viime kerralla sterilisaatiota mitä en saa, nyt mieheni yrittää saada sen.
Olen nyt viikoilla 4+0 ja sain tänään kesketyslähetteen, koska/millä viikoilla voi abortin tehdä?
Tuntuu niin pahalta :(
Kommentit (25)
Kyllä se on niin, että jos Evra irtoaa tai repsottaa, laitetaan uusi tilalle! Ja jos nyt tietää että on iho-ongelmia, miksi valita se kaikkein vaivalloisin ratkaisu??
Itse olen monta vuotta käyttänyt Evraa ja ei ole ollut ongelmia. Kestää saunan ja hikoilun. Paras paikka sille on, btw, lonkka. Pysyy eikä iho just tolla alueella joudu "liikkeeseen" niin paljon kuin esim. selässä tai käsivarressa.
Tää nyt kuitenkin on yksi harvoista ehkäisykeinoista, joista NÄKEE, että onko se "asetettu" oikein! Kierukkakin tämän palstan perusteella irtoaa lähes väjäämättä, ja pillereiden kanssa on tietenkin niin vaikeeta pitää kirjaa, että onko otettu vai ei...
Mutta. Repsottava laastari on vaihdettava, se sanotaan jo ohjeissakin.
Niinpä niin, mutta mulla se oli selässä ja lomamatkan aikana irtosi 3kertaa. Mun iho kuoriutuu/uusiutuu erilailla kuin terve. Olen kokeillut jo minipillerit - eivät sopineet, sain elämäni ensimmäisen aknen, nuvaringiä kokeilin myös ja se tuntuu epämiellyttävältä koko ajan.
kuparikierukka tai kondomi? Jos kierukka on oikein asennettu niin en oikein usko että se voi mitenkään tuntua? Ennen kuin mies pääsee siihen sterilisaatioon niin kannattaa käyttää vaikka kondomia ehkäisynä ettei tule muita vahinkoja.
käyttäkää kortsua! helppo ja lähes varma ehkäsykeino, kumiukko kannattaa
miten pahalta tuntuisi abortin jälkeen etenkin katsoessasi kahta lastasi.