viroilaisen tapa?
onko sun kaveri / ystävä virosta kotoisin? Onko jotain erityistä mitä olet huomannut käyttäytymisessä joka poikkeaa meidän omasta? tapa, tai muuta mistä on hyvä olla tietoinen? olen tutustunut ihanaan naiseen joka n 4v sitten tullut Suomeen. Joku sanoi vaan että ovat aika äkkipikaisia eikä heihin voi luottaa??? joku toinen taas sanoi että suurin osa ovat biseksuaalisia, (haha), no- itse en välitä moisista puheista mutta ajattelin jos sulla kokemusta niin kiva tietää?
Kommentit (6)
aika moni heistä voi olla seksuaalisesti avoimia koska sielläpäin on niin tavallista tämä seksi- ja "huoraus". En tiedä ajattelenko väärin? Eli monet naiset voivat olla bi.
aika moni heistä voi olla seksuaalisesti avoimia koska sielläpäin on niin tavallista tämä seksi- ja "huoraus". En tiedä ajattelenko väärin? Eli monet naiset voivat olla bi.
hieno auto pitää olla jne. Pinnallista.
Toisaalta, miehet todella kohteliaita naisia kohtaan, pitää huolta ja tarjoaa eivätkä yritä käyttää hyväkseen (otos on kyllä mulla tosi pieni :P )
Eivät tykkää jos naiset on änkyräkännissä.
rannekello. Ovat pinnallisia, ahneita, eivät kunnioita vanhuksia eivätkä muutenkaan omaa MINKÄÄNLAISIA käytöstapoja saati yleissivistystä. Nähty ja koettu niin monta kertaa. Olen työskennellyt virolaisten yritysten kanssa 90-luvulta lähtien. Nousukasmaista porukkaa kaikki! Naiset jahtaavat vain varakasta miestä. Miehet hirveitä homofoobikkoja, siksi kaikilla on niin lyhyet hiukset, koska pitkät hiukset miehillä on homomaiset. En kestä sitä porukkaa enää ollenkaan, pahenevat vaan vuosien myötä.
tosin en ole monien kanssa ollut tekemisissä. Meidän sairaalassa aika moni lääkäri virolainen ja teen töitä 3 kanssa. Ovat erittäin ystävällisiä, kohteliaita, avuliaita ja kunnioittavat meitä kaikkia siellä, vaikka olemme "vain" hoitajia. Status on toki tärkeä, pitää olla hieno talo ja auto jne. Mutta onhan se näin monille suomalaisillekin.
Ulkokultaisuus tärkeää, eli merkkikamaa pitää olla. Pinnallisia.