Te jotka silitätte kaikki vaatteet, niin miten ehditte?
Mä olen aina silittänyt kaikki vaatteeni ja lastenkin vaatteet, kun olin kotona mutta nyt tuntuu ettei aika enää millään riitä silittämiseen. Jostain syystä en kuitenkaan osaa olla silittämättä, kun selitetty vaatteet on vain paljon siistimpiä.
Kommentit (5)
on niin pahan näköisiä.
joskus silitän su iltana niin paljon, että pärjään melkein koko viikon niillä vaatteilla. Välillä silitän illalla seuraavan päivän vaatteet ja välillä vasta aamulla (mikä ei ole paras vaihtoehto).
Mä nään jo kaukaa, kuka silittää vaatteensa ja kuka ei - silittämättömät vaatteet on musta ihan kamalia. En osaa olla silittämättä, usein silitän jopa lasten vaatteita. KAmalinta on, kun pikkupojilla on silittämättömiä kauluspaitoja... puistatus...
maanantaisin ja keskiviikkoisin, eli Täykkäreiden ja Greyn Anatomian aikana. Nyt kun täykkärit loppui, täytyy varmaan alkaa silittämään Koston aikana sunnuntaisin.
miksei sitä ehtis. Jättää av.lla istumisen ym turhat ajanvietteet pois niin no problem.
Kun on niin kiire. Mutta meneehän ne aikaisin nukkumaan, vai menetkö sinäkin? Kyllä minulla on aikaa kun tulen viideltä töistä ja menen puolenyön maissa nukkumaan, koko pitkä iltahan siinä on aikaa. Ei meillä niin paljon ole iltaisin kotihommia eikä silitystäkään joka illaksi.
mutta aika paljon kuitenkin. Tykkään silitetyn vaatteen tunnusta ja se näyttääkin paljon raikkaammalta ja siistimmältä.
Eikä mulla ole kotona niin kiire etten ehtisi silittää. Laitan laudan olkkariin ja katselen töllöä samalla kuin silittelen ison pinon kerrallaan. Töissäkäyvä olen ja mulla on silti iltaisin aikaa. Isot lapset joita ei tarvitse hoitaa ja mies, jonka kanssa yhdessä hoidetaan muut kotityöt.