Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako kukaan kirppareilla naisten vaatteita kokoa 42-44?

Vierailija
13.06.2012 |

Minulla olisi koko vaatekaapillinen hyviä, laadukkaita, siistejä vaatteita, mutta menin laihduttamaan 30 kiloa ja kaikki ovat liian suuria nyt.

Vaatteita on todella paljon luonnollisesti, enkä ihan UFFille tai roskiin niitä viitsisi heittää.

Huutonettiä en jaksa tähän tarkoitukseen, kun vaatteita on paljon, enkä niitä yksittäin myy, eikä moni varmaan mitään vaatepaketteja aikuisena halua ostaa.

Onko kirpparilla toivoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn kirppiksillä. Eli toivoa on, jos kivoja vaatteita =)

Vierailija
2/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen juurikin tuota kokoa ja käyn kirppiksillä. Eli toivoa on, jos kivoja vaatteita =)

mutta kaikki vaatteet ostettu kuitenkin parin vuoden sisällä. Ei mitään vanhoja rytkyjä.

Espritin, Benettonin, Marimekon, Mexxin jne kaltaisia hyviä käyttövaatteita, yksinkertaisia värejä, ei mitenkään "persoonallisia" ihmetyksiä.

Ehkä uskallan varata pöydän ja lähteä myymään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn paljon kirpparelilla ostamassa. Lähinnä lapselle, mutta joskus olen ostanut itsellenikin. Myyjä täytyy muistaa se että kaupassa vaatteet ovat uusia ja hinnat sen mukaisia, kirppiksellä vaatteet on käytettyjä ja hinnat sen mukaisia. Eli minulle ainakin on turha sanoa että H&M kauluspaita maksaa 5€. En osta. Tai että tämä on kaupassa 50€ takki niin nyt saat 15€. En osta. Minä en vertaa käytettyjä vaatteita kaupanhintoihin vaan yleiseen kirppishintatasoon.

Vierailija
4/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on Suomessa aika yleinen naisten vaatekoko eli en usko että erityisiä menekkiongelmia on.

Vierailija
5/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en saanut kalliita pieniä vaatteita(paitis ovh esim. 100 e) kaupaksi millään hinnalla, kun oli kokoa 34.

Vierailija
6/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kaupaksi! Huutonetissäkin menee pakettina! Kunhan osaa hinnoitella oikein!

Vierailija
7/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki vaatteet ostettu kuitenkin parin vuoden sisällä. Ei mitään vanhoja rytkyjä. Espritin, Benettonin, Marimekon, Mexxin jne kaltaisia hyviä käyttövaatteita, yksinkertaisia värejä, ei mitenkään "persoonallisia" ihmetyksiä.

kiinnostuin ja tekisi mieli kysyä tarkemmin, mitä myyt ja mihin hintaan! =)