Mulla kavi just yks nuori mies ja imaisin
hanta hieman... Minuutin pari kesti kunnes oli ihan huipulla ja laukesi kasvoilleni. Sitten veti housut jalkaan ja lahti. Tallainen sopii mulle, vahan jannitysta mun elamaan, ja kostoa tulevalle ex-aviomiehelle!
Kommentit (10)
Jos joku jätetty nainen itkee täällä niin hänelle valitetaan siitä miksi hän itkee yksin kotonaan eikä nauti elämästään ja vapaudestaan.
Nyt kun sitten joku on tehnyt niin kuin av-mammat aina neuvovat, niin väärinhän se on.
ap... haaveilen tosta niin paljon.
Harmi vaan kun mun oma mies ei ole ollut mulle ilkeä eikä paha...
Mut asiat muuttuu. Nauti nyt sydämmestäs vaan!
mä en kyllä tajua mitä sä siitä sait muuta kuin mällit naamalle.
Jotenkin jäisi itselleni huono-olo tuollaisen jälkeen. Huorathan noin tekee. Jos oikeasti haluat miehestä jotain niin luulisi että haluat miehen tekevän sinulle jotain hyvää.
Huonosti keksitty..
Ihan hyvä kostontunne siitä tulee tulevalle ex-aviomiehelle riippumatta siitä onko tapahtunut oikeasti vaiko vaan leikisti.
Ja ihan aikuisen oikeasti, suurin osa av-mammoista lähinnä unelmoi siitä että voisivat edes keksiä tällaisia juttuja.
Huonosti keksitty..
Ihan hyvä kostontunne siitä tulee tulevalle ex-aviomiehelle riippumatta siitä onko tapahtunut oikeasti vaiko vaan leikisti. Ja ihan aikuisen oikeasti, suurin osa av-mammoista lähinnä unelmoi siitä että voisivat edes keksiä tällaisia juttuja.
On taa kai aika "hurja" juttu, mutta niin paljon olen saanut paskaa ukoltani niskaani, etta nyt on mun aika pistaa toimeksi. Hah hah haa, luulee etta ma istun taalla kotona kiltisti kadet ristissa ja unelmoin hanta takaisin. Not anymore!
Perjantaina nahdaan tuon nuoren miehen kanssa uudestaan. Tai jo 8 vuotta mua nuorempi ;) Haluis vieda mut leffaan, uskaltaiskohan lahtea julkisille paikoille, jos joku tuttu nakee mut, vaikka miehenihan on mut jattanyt, eli ei sinansa mitaan valia...?!
ap
Jos mies on sinut jättänyt niin hänellä ei tasan tarkkaan ole mitään oikeutta estää sinua telmimästä muiden kanssa. Oikeasti kaikkein ällöttävimpiä ovat sellaiset ihmiset jotka itse jättävät ja sitten kehtaavat olla mustasukkaisia ja katkeria jos jätetyllä onkin uusi.
Perjantaina vedätkin villit zembalot kundisi kanssa...:)
muuta kuin mällit naamalle.