Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääkallot pikkutytön vaatteissa, mitä järkee?

Vierailija
13.06.2012 |

Miks äiskät ostelee pikkutytölleen 4-6 v. jotain pääkallokuvioituja vaatteita?

Etsin vaatepaketteja huuto.netistä 4-6 v. vuotiaalle (kun ei oo itellä rahaa ostella vaan uutta), mut löysin ihan hirveitä pääkallokuvioituja, mustia, ton ikäsille ihan hirveitä paketteja.) Miksi äidit pukee ton ikäsiä lapsiaan noin hirveen rumasti ? Onks noi pääkallokuvioidut, hirveet mustat viritykset jotenkin halvempii ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskottava, rokahtava, tyylikäs ja juhlava. Vanhanaikaista pitää sitä suruvärinä. Pääkallot liittyvät lapsilla merirosvoihin ei siis kuolleisiin ;)

Vierailija
2/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On makean näköisiä, itse tykkään paljon ja myös pojallani 2v on paljon pääkallokuvioisia vaatteita. Ja jos joskus tytön saan, olen varma että hänkin pitää pääkalloista ja inhoaa ylikaiken mekkoja ja jotain ylisöpöä prinsessa väriä :) Anna muiden äitien pukea lapsilleen mitä haluavat, eiköhän tuon ikäinen kuitenkin osaa jo ilmoittaa mistä tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa jos lapsi tykkää. Tiedän omasta lapsuudestani kuinka perseestä on kun vanhemmat pakottavat pukemaan sellaisia vaatteita mitä itse inhoaa. En koskaan ollut sellainen pinkki prinsessa, pikemminkin menevä ja koheltava poikatyttö ja pidin kaikista pääkalloista ynnä muista. Mutta ei, piti käyttää niitä pinkkejä ihmetyksiä! :D Ärsyttää ajatella nyt aikuisena kun aina painotettiin lapsuudessa sitä mitä muut ajattelee. Minun lapseni saa sellaisia vaatteita mistä pitää, joko niitä pinkkejä tyttömäisiä hepeniä tai sitten mustia pääkallo-vaatteita :) Käytän itse nyt aikuisena edelleen melkoisen paljon mustaa, ja muutenkin tummia värejä. Eikä minusta mitään "äijää" tullut, vaan yllättävän naisellinen verrattuna muuhun ikäluokkaan. Monilla on jotain ihmeellisiä uskomuksia tai ennakkoluuloja mitä tulee lasten pukeutumiseen ja leikkeihin, sekä leluihin. Hieman ohi aiheen mutta mainitsin nyt kumminkin.

Vierailija
4/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä mustat lastenvaatteet. Itse en niitä halua hankkia lapsille kun en itsekkään käytä mustaa.

Sulle tulee vielä vaikeaa, kun lapsesi kasvaa ja haluaa tehdä juttuja just tasan eritavalla kui sinä, teinit nyt käyttäytyy niin :)

Meillä oli muksulla eilen musta röyhelöhihainen musta t-paita, siinä oli tosin pari pientä aplikoitua valkoista kukkasta ja vaaleanpunaiset housut. Oli mielestäni todella tyttömäinen kokonaisuus ja muksu tykkäsi itsekin.

Terkuin äiti, joka pukeutuu itse vain mustaan ja farkkuun, ja jonka tarhaikäinen valitsee itse nettikaupoista vaatteensa oman makunsa mukaan.

Vierailija
5/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö tykkää noista. Minä en niinkään.

Vierailija
6/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkalloista, sydämistä, luurangoista jne.

Voisin minäkin ihmetellä miksi marimekon unikko on niin suosittu, rumempaa kuviota ikinä ole nähnyt missään. Vaan en ihmettele vaan tiedän että joku suorastaan rakastaa sitä koska hän nyt on joku muu kuin minä eikä näin ollen ole mieltymyksiltään samanlainen kuin minä.

Ai niin. Ruusut. Siinä toinen järkyttävän ruma asia tässä maailmassa. Ja sitä on tungettu joka paikkaan, tapetteihin, vaatteisiin, verhoihin ja jopa niihin pihoihin kasvamaan! No, ei tule meille sitä hirvitystä niin kauan kun minä maksan. Jos tyttö niihin hurahtaa niin ostakoot kotinsa niitä täyteen sitten kun minä en asu saman katon alla.

Vierailija
7/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole munkaan makuun pääkallot lasten vaatteissa. Meillä 5-vuotiaalle pojallekkaan en ole niitä halunnut ollenkaan.

Toinen juttu mistä en itse tykkää on nämä lelujen kuvat esim salama, puuha pete, jne. Sellasia en osta koskaan.

Sitten nämä mustat lastenvaatteet. Itse en niitä halua hankkia lapsille kun en itsekkään käytä mustaa. Tuntuu niin suruväriltä.

Pääkallopiposta hauska tarina kun pojan mummo oli ostanut sille uuden pipon ja ilman silmälaseja katsonut, että onpa siinä kiva nallen kuva. Se oli oikeasti pääkallo :D On käyttänyt laseja sen jälkeen vaateostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän