Mulla pyörii mielessä koko ajan itsemurha...
lapsia en kuitenkaan halua jättää. Olen ansassa :(
Kommentit (13)
Hae nyt hyvä ihminen apua...
Itsemurha on pahin teko, mitä voi tehdä lähimmäisille. Olen joutunut seuraamaan kun 2 ihmistä on kannettu haudan lepoon päätettyään elämänsä, 8vuotta sitten hyvä ystävä ja pari vuotta sitten nuori serkku tyttö. se tuska mitä on itse käynyt läpi, mitä ystävät käyvät läpi ja mitä vanhemmat joutuvat käymään on yhtä helvettiä.
Mieti miltä omista lapsistasi tuntuisi jos jätät heidät niin julmalla tavalla? he kantavat loppuikänsä sitä tuskaa.
Apua tilanteeseesi voi hakea vain sinä itse!!!!
Et ole ansassa, et vain vielä tiedä miten tilanne paranee. Siihen tarvitset apua. Soita vaikka tänne: http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus
Jos auttaisi sulla. Voimia ja toivon todella että saat asiasi järjestykessn... Katso tv7 arkistosta : yliluonnollista. hali.
uskonnolliset on järjestään jo hulluja. Ap: n kannattaa hakea apua ihan lääkäriltä ja päästä terapiaan, jne. Unohtakaa piru uskonto!
Avauduit tänne, se on ensimmäinen askel parantumiseen. Olipa elämäntilanteesi mikä hyvänsä, aina löytyy ratkaisu. Hae apua ammattilaiselta, kerro jollekin läheiselle, luotettavalle henkilölle ja uskalla itkeä ja olla heikko. Masennuksestakin voi parantua.
Voimia.
Mene jo! Viimeistään huomenna laita pyörät pyörimään, niin pääset sinä ja lapsesikin nauttimaan kesästä. Laittavat siellä sulle lääkityksen kuntoon ja antavat keskustelu apua, saat levätäkin jos uupumusta on.
Kaikki järjestyy kyllä, kokemusta on.
Ole vahva, lapsiesi takia ja itse myös.
Mene jo! Viimeistään huomenna laita pyörät pyörimään, niin pääset sinä ja lapsesikin nauttimaan kesästä. Laittavat siellä sulle lääkityksen kuntoon ja antavat keskustelu apua, saat levätäkin jos uupumusta on.
Kaikki järjestyy kyllä, kokemusta on.
Ole vahva, lapsiesi takia ja itse myös.
Mikä sinua rasittaa niin kovasti että haluaisit kuolla?
Jos auttaisi sulla. Voimia ja toivon todella että saat asiasi järjestykessn... Katso tv7 arkistosta : yliluonnollista. hali.
Avauduit tänne, se on ensimmäinen askel parantumiseen.
Mikä sun elämässä mättää? Miten muuttaisit sitä että helpottaa?
Miksi elät vuosia niin että kärsit siitä?