Voiko olla hölmömpää nimitystä vauvasta kuin MINIME?
Varsinkin kun sitä viljellään jatkuvasti fb- postauksissa.
Miksi ei voi vauvasta käyttää oikeaa nimeä?
Kommentit (18)
Olen varmaan liian vanha.
Mistä ihmeestä tuollainen tulee?
On myös tosiaan hahmo Austin Powersissa.
Ainakin raskausaikana parempi kuin esim se ällöttävä sana masuasukki.
Paljon hauskempi kuin pikku-ukko, meidän herra, prinssi... ja oletko ajatellu että kaikki ei halua laittaa faceen oman lapsen nimeä? Ihan turvallisuussyistä...
Lapsi on kuin kopio isästään ulkonäössä ja käytöksessä joten hän on todella isälleen "mini me". Niin hyvässä kuin pahassa. Koittakaa kestää
Mua ällöttää kyllä pikkuprinsessa enemmän.
lausutaanko se minimii vai minime?
Pahin on kuitenkin "neiti"!! Meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä! AARGGSS!!
netissä oikeaa nimeä, joten esikoinen, kuopus, keskimmäinen, meidän neiti tai jopa se minime on parempi kuin se oikea nimi.
käytän monesti pojasta nimitystä minimies.
laita lapsestani nimeä tai (mikä käsittämättömintä) kuvaa nettiin. Facebookissa, jos joskus harvoin joudun lapsestani jotain kirjotitamaan ihan yleistasolla, käytän etunimen alkukirjainta.
Tuskin tarvitsee edes sanoa, että minulla on kaikki mahdolliset suojaukset, kuka näkee mitäkin ja kavareita on kolmisenkymmentä, kaikki todella läheisiä.
tulee automaattisesti suusta koska kaikki sanoneet että muistuttaa niin paljon mua kun olin lapsi.... Ei kaikke tartte ottaa niin vakavasti. Sä voit kyllä kirjoittaa itse Niko-Petteri sitä ja tätä....mut ei kaikkien tarvi. T. Mä joka kutsun tyttöä mini me:si :P
jotenkin teinimäistä.
Kuulostaa teinimäiseltä minustakin.
Pitääkö olla aina niin tosissaan?
Pikkuprinsessa, pikkuneiti, pikkuprinssi, pikkuherra jne...
enkä kyllä itsekään mihinkään nettipostauksiin laittaisi oikeaa nimeä.
T. N40 - enkä ole powers fani
Taidat viettää ihan liikaa aikaa naamakirjassa? Mene vaikka uimaan tms. välillä :)
Olen varmaan liian vanha.
Mistä ihmeestä tuollainen tulee?