Lue keskustelun säännöt.
Lihava! kehtaisitko olla tälläisessä asussa uimarannalla? :-/
12.06.2012 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan perus uikkarihan tuo on. En muutenkaan häpeä kroppaani sitten mitenkään. Sopii katsoa toiseen suuntaan jos mieliala uhkaa pilaantua mun läskien näkemisestä.
jos kokouikkarit ja kolttukaan ei kelpaa?