Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt teidän OMIA mielipiteitä: Millainen kasvatus altistaa homoudelle?

Vierailija
22.11.2005 |

Mun veli on homo ja mietin ihan oikeesti, onko meidän vanhemmissa syytä. Äiti siis ollut aina tosi kontrolloiva ja liimautuva mun veljeen ja isä etäinen ja kylmä. Onku muilla kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kasvatuksessa syy/seuraussuhdetta. Muutenhan tämä asia olis ihan selvä, pölijä!

Vierailija
2/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te otte söpöjä yksinkertaisuudessanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoautot, kiiltävät vaatteet, liiallinen peilien määrä (ei 7:ää enempää per talous).

Eiköhän siitä ihan kunnon hetero tällä reseptillä tule, tai siis näitä välttelemällä.

Vierailija
4/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttava vahva äiti ja etäinen isä. Itse asiassa huomattava osa suurista ikäluokista taitaa kuulua tähän kategoriaan. Esim. meikäläisen isä. Homoja pitäis olla tällä kaavalla aika paljon enemmän =)).

Vierailija
5/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten insestit sun muut, mutta ne nyt ei kumminkaan liity millään tavalla kasvattamiseen.

Vierailija
6/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko minun veljistäni tullut homoja? (On kaksi siskoa, ehkä onneksi?)

Vierailija
7/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautiluokituksesta? Olisko esim. siksi, ettei voitu osoittaa homouden olevan mikään epäonnistuneen kasvatuksen aiheuttama psyykkinen sairaus.

Vierailija
8/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muitten psyykkisten sairauksien, esim. ahdistushäiriöisten vanhempiako halutaan syyllistää. Siksi toiseksi jos homous olisi psyykkinen sairaus, siitä voisi parantua. Voi jeesus että te oikeasti olette aivan he-le-ve-tin typeriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän