Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko laihtua ilman jäsenyyttä salille?!

Vierailija
12.06.2012 |

Olen aloittanut uuden elämän. Pudotan painoa ja olen aloittanut lenkkeilyn. Monessa keskustelussa, mitä olen lukenut, on painotettu salilla käymistä tai body pumpissa jne. Musta olis ihanaa päästä sinne, mutta se ei vain ole tällä hetkellä mahdollista (pieni lapsi ja hyvin vähän ylimääräistä rahaa ja vähän aikaa :), joten kysynkin seuraavaa:

Onko minulla hyvät mahdollisuudet saada pudotettua painoa vain lenkkipolulla? Vatsalihaksia, kyykkyjä yms. teen kotona muutaman kerran viikossa, mutta riittääkö se?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut painosta 70 kg painoon 53 kg ilman minkäänlaista liikuntaa, lenkkeilyäkään. Ihan vaan ruokavalion keventämisellä.

Vierailija
2/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti. Minulla sama eli lapset ja ei hoitomahdollisuuksia. Mutta kotona teen joka toinen päivä nämä:

ja

sekä rintalihaksia painoilla.

Kyllä sen hien saa pintaan kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistaa, että ruokavalio on kaikista tärkein. Yksin jumppailuu voi helposti kyllästyä ja motivaatio katoaa, salilla tai ryhmäliikunnassa on mukavaa ja ei tunnu välttämättä niin pakkopullalta. Lihastreeni tietysti auttaa kalorinkulutuksessa sillä mitä enemmän lihasta sitä enemmän kulutat, jopa sohvalla makoillessa! :) Tsemppiä laihdutukseen!

Vierailija
4/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa jumppasaleihin.

Mun ex nappas mulle netistä pari jumppavideota, steppilaudan kanssa ja niitä olen pyörittänyt siitä saakka kun tuli musta jäätä ja lopetin fillarilla pyöräilyn. Nyt kun pyöräilen, en jumppaaminen jäänyt. Mutta syksyllä taas.

Ja on löytänyt mulle monta uutta ohjelmaa, vähintään kerran kk lähettää mulle uuden cd.n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi