Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko lapsesi leikkiä hiekkalaatikolla olevilla leluilla?

Vierailija
12.06.2012 |

Tuli tuossa mieleen kun meidän puistossa on näitä leluja ja annan lapsen niillä leikkiä. Jos ei niitä saisi katsella niin ei niitä omistaja varmaan jättäisi puistoon? On meillä omatkin lelut mukana mutta toiset tietty kiinnostaa enemmän.

Rikkoa ei tietenkään saa eikä hukata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä jätetään lojumaan hiekkalaatikkoon toisten tielle niin sitten ovat kaikkien käytettävissä. Jos laatikossa esim jokin hienompi hiekkalelu esim kaivuri ja tiedän kenen se on niin lupa leikkimiseen kysytään ensin...sen sijaan jos siellä on lapio ja ämpäri enkä tiedä kenen on niin annan leikkiä ihan vapaasti.

Vierailija
2/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoa ei saa ja jos jos näkee jonkun lähellä niin kysytään josko on heidän ja luvalla leikitään jaa annetaan lelut omistajalleen kun ne haluaa.

Itse törmään usein siihen, että meidän lelut on hiekkiksellä eikä mua ärsytä se, että niillä leikitään, mutta se ärsyttää että kun lapseni kanssa palataan hiekkikselle leikkimään meidän omilla leluilla niin me ei saataisi ottaa niitä omia leluja kun joku muu niillä leikkii. Todellakin otetaan, tietysti nätisti sanoen, että ne ovat meidän lelut. (En siis itse leiki jos lapsella seuraa, tuli muuten vaan monikkomuodossa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös opettanut lapselle, että jos ottaa leluja yleiselle leikkipaikalle, saavat muut lainata niitä.

Jos se on ongelma, pysytään omalla pihalla.

Vierailija
4/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jättää lelut sinne niin niillä saa leikkiä kaikki. Itse kyllä otin yhteen naapurin penskojen kanssa, kun meinasivat viedä kaikki lelut mukanansa muovikassissa. Taisi kyllä veressä virrata varkaiden verta. (Joku vuokras manneille kämpän. Hyvästi rauhallinen taloyhtiö) Sanoin kyllä että leikkiä saa jokainen. Meillä on siis taloyhtiössä yhteisiä leluja, jotka on ostettu taloyhtiössä käyvien lasten käyttöön. Meillä kun suurin osa on mummoja joilla käy silloin tällöin lastenlapsia.