Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva asento anaaliseksiin

Vierailija
12.06.2012 |

Kaksi baarijakkaraa vierekkäin. Kannattaa muuten sitoo ne yhteen. Nainen tuolille istumaan jalat levällään niin että peppureikä istuinosan ulkopuolella. Itse levitän pakaroita istuessa mutta kannattaa kokeilla itse miten paljon. Sit vaan menot päälle. Itse tykkään et mies lämmittee mua just tässä asennossa. Asento on aika luonnollinen, jos ajattelet vessassa käyntiä. Suolihuuhtelu kannattaa tehdä tässä saattaa tulla tahroja, mut mun miestä ei ainakaan ole haitannut vaikka tuliskin. Alussa kun mies työntää pippeliä sisään kannattaa vähän ponnista. Paikkojen rentouruessa ja vauhdin kasvaessa voi puristaa lihaksia jolloin saa puristusta pippelille. Suosittelen tätä aloittelijoille varsinkin. sulkijalihas rentoutuu tosi helposti näin. Ja vinkkinä miehille kannattaa katsoa tuolin alle näkymät on kuulemma mahtavat. Suosittelen kokeilemaan T. Peppupanot on ihania!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli tosta kuvauksesta omat synnytykset mieleen.

Vierailija
2/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä pervo!! menkää hoitoon anaalijuttuinenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on seksipalsta. Anaaliseksi on seksiä jota normaalit ihmiset harrastavat.

Vierailija
4/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu et suurimmat peppuseksin vastustajat vauva.fi:ssä on jätkiä, jotka haluais kokeilla kakkosta mut eivät saa edes ykköstä. Se joka ei oikeesti tykkää kakkosesta niin tuskin tulee lukemaan tällaista artikkeliä ollenkaan. Vois muuten kokeilla tota baariasentoa

Vierailija
5/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa niin hankalalta asennolta että taidetaan edelleen tyytyä perinteiseen lusikka-asentoon.

Ja kieltämättä itsellenikin tuli mieleen oma synnytykseni...=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi