Vipinää työkaverin kanssa: järkytyin eilen, kun näin hänen lastensa kuvan!
Olen jo aika pitkään ollut jonkinmoisessa suhteessa työkaverin kanssa, ja eilen menin hänen työhuoneeseensa, jälleen kerran, ja hän oli laittanut koneelle taustakuvaksi kahden suloisen tyttönsä kuvan! Meinasi sisuskalut vääntyä solmuun. Näen vain niiden suloisten ja viattomien tyttöjen kuvat.
Kommentit (4)
On sillä työhuoneessa jotkut vauva-aikaiset kuvat, mutta se tietokoneen kuva oli ihan uusi ja ne lapset näyttivät siinä niin onnellisilta, tietämättöminä mistään pahasta. Hemmetti me ollaan naitu niiden kotonakin, kun vaimo ja lapset oli matkoilla!
toi menee ohi kyllä kohta, mutta ymmärrän mä sun fiilikset just nyt, mä kans syyllistyin ihan hirveesti just samoja juttuja silloin, kerran näin sen naisen salilal ja radiossa soi anastacian left outside alone ja mun tuli niin sääli sitä vaimoa, olin jo aika varma että salilta kun lähen niin jätän miehen, mutta meni sekin ohi...
Ihan totta en ole mikään uskovainen ja eronneen kanssa tapailunkin ymmärrän täysin mutta toi teidän homma on kyllä aika kuvottavaa...
Etsi itsellesi vapaa mies.
Vai pilasiko vaan kun näit heidät ihan konkreettisina olemassa olevina lapsina etkä vaan tyhjänä faktana "mun miesystävällä on lapsia"?
On se pahempi kyllä aina kun näkee konkreettisesti, muakin aikanaan syyllisti paljon aina kun olin nähnyt miesystäväni vaimoa, toki aina tiesin että hänellä on jo nainen, mutta se syyllisyys ja miehen jättäminen alkoi aina pyöriä enemmän kun satuin törmäämään vaimoonsa jossain...