Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt, tsempatkaa mua tupakkalakkoon!

Vierailija
22.11.2005 |

Alkaa huomenna...

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...Pitäisköhän laittaa aina päivittäin tupakka askin verran rahaa säästöön, ja kuukauden lopussa koittaisi " palkkapäivä" . Taidanpa ottaa tämän porkkanaksi=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sijoitat tupakkaan menevät rahat taitavasti rahastoon tai osakkeisiin, olet muutaman vuoden kuluttua melkoisen rikas! Ilman sijoituksiakin säästät melkoisesti. Mitä järkeä on maksaa siitä, että saa pilata oman terveytensä. Tupakointi raskauden aikana voi olla jopa vaarallisempaa kuin alkoholi, lisää mm. adhd:n riskiä. Tupakoiva on myös epävarman ja saamattoman näköinen, sori vaan. Ilman tupakkaa elämä on kevyempää ja jaksaa paremmin. Kyllä sinä pääset tupakasta irti! Tahdonvoimaa!

Vierailija
4/9 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka liuottaa ja nokeaa keuhkoja niin, että keuhkokudokseen syöpyy ammottavia aukkoja, jotka hankaloittavat hengitystä ja erittävät valtavasti limaa ja märkää, saattaapa keuhkoihin tulla mätäpaiseitakin.

Tässä yksi kuva:

http://www.pathology.ubc.ca/pathlabs03-04/Pulmonary/COPD/3.2.jpg

Vierailija
5/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ja olen niillä rahoilla laittanut kotini uuteen, HIENOON uskoon =) On uutta telkkaria, kameraa, sohvaa =) Usko pois, se kannattaa! Puhumattakaan mitä tämä savuttomuus on tehnyt iholle! Kuin uudesti syntynyt. Energiaa pursuaa ja aikaan saa paljon enempi. Et käy savuttomien ihmisten nenille löyhkäävänä etkä köhi iljettävästi keuhkoja pihalle kylässä käydessä. Tässä hiukan kannustusta =) Tsemppiä!! Aluksi menet tunti kerrallaan, sitten päivä, sitten viikko ja sitten se meneekin jo itsestään!!

Vierailija
6/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttoi mua lopettamaan yli 10v tupakoinnin!!! Samalla aloin lenkkeilemään ja nyt noin 3kk tupakoimattomuuden jälkeen olen myös 5 kg kevyempi!!

Sanottakoon kuitenkin että olen sallinut itselleni yhden tupakan jos on tehnyt mieli kun olen ollut juhlimassa - mutta seuraavan päivänä ei tekee lainkaan mieli palata entiseen.

Vierailija
7/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijan suu on kuin tuhkakuppi.

Maistat ruoan ja muut maut paremmin ilman tupakkaa.

Vierailija
8/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten se ällöttävä limantulo loppuu! Tupakkayskästä puhumattakaan!

4 ekaa päivää on pahinta, joten näille eka päiville keksi jotain mieluisaa tekemistä ja vältä semmoisia tilanteita, joissa aiemmin palkitsit itsesi tupakalla!

Sinä pystyt siihen! Tsemppiä!

Vierailija
9/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rahalla sitten hemmottelet itseäsi. Se on konkreettista eikä haihdu

savuna ilmaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi