Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako yrittäjä tienata yrityksellä vaikka saa YELiin perustuvaa äitiysrahaa?

Vierailija
11.06.2012 |

eli lisäksi saa yrityksen tulot? sunnuntaisin kai saa tehdä töitä. Raskaustesti kun näytti plussaa niin nostin yel maksun korkeaksi eli saan äitiyspäivärahaa niin paljon kuin haluan ja lisäksi voin sunnuntaisin tehdä töitä yrityksessä, voiko olla näin? eli yritys saa tuottaa rahaa vaikka saa yel maksuihin perustuvaa äitiysrahaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on!Sunnuntaisin saa tienata,koska siltä päivältä ei makseta tukea!

t.yrittäjä

Vierailija
2/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten valvoo milloin töitä tekee? ei kukaan. hullua että yrittäjä voi itse määrittää vanhempainrahat. sanoivat vakuutusyhtiöstä että näin se vaan on, älä tunne syyllisyyttä. 6 kk maksaa korkeampaa maksua ja sitten lopettaa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yrityksen tominnassa ja teit töitä sunnuntaisin ja nostit yeliin perustuvaa äitiysrahaa? tämä siis ekalle vastaajalle.

Vierailija
4/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymr varmaan, että yhden päivän rahat menee kaikki kuluihin,ainakin mun yrityksessä,riippuu toki alasta!Lähinnä pidin yllä asiakaskontakteja jo oman itsenikin vuoksi..t.2

Vierailija
5/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. tunnin töitä mut ilmoittaisin sen sunnuntaina tehdyksi. Mun työtä mahdoton lopettaa kokonaan äitiysloman ajaksi. Eiköhän se hyvin mene. Tuntuu vaan uskomattomalta tää että itse voit päättää paljonko saat äitiysrahaa. Ennen maksoin minimi yeliä ja nyt ihan kivasti. Ei mitään älytöntä mut moninkertaisesti.

Vierailija
6/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtälailla sunnuntaina mut tuntuis hullulta, mitä väliä oikeasti.