Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä biisi? Naisen laulama.

Vierailija
11.06.2012 |

Lauletaan jotain, että vielä mä joskus tanssin. Ohimennen kuulin töissä radiosta ja kuulosti hyvältä. Ääni oli tuttu, ehkä Kaija Koo..? Yritin YouTubesta etsiä, mutta tuloksetta :-/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei jäänyt mikään muu mieleen kuin vain se tanssiin lähtö.. Oli nopeahko temmoltaan. Aa..mitähän muita tuntomerkkejä keksin vielä..

Vierailija
2/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja kumarrus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa kirjoittaa googleen nuo tietämäsi tiedot tyyliin "Kaija Koo, vielä mä tanssin". Kas kummaa, sieltä tulee sama vastaus kuin täältäkin. Ehkä nopeamminkin, koska ehdit kirjoittaa jatkokysymyksenkin, ennen kuin tärppäsi.

Vierailija
4/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa kirjoittaa googleen nuo tietämäsi tiedot tyyliin "Kaija Koo, vielä mä tanssin". Kas kummaa, sieltä tulee sama vastaus kuin täältäkin. Ehkä nopeamminkin, koska ehdit kirjoittaa jatkokysymyksenkin, ennen kuin tärppäsi.

Vierailija
5/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näit vielä vaivaa lukeaksesi tän ketjun. Turhaan vaivauduit. Luulenpa, että sulla meni melkein yhtä paljon aikaa, kuin minulla!

Vierailija
6/6 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja numero 6, ei minun elämässä niin kiire ole, ettenkö olisi voinut täältä kysyä. Ja en tosiaan edes ajatellut googlea, mutta ei se minua haittaa. Sinua tosin näyttää haittaavan, mutta älä pilaa sillä iltaasi, jookos? ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan