Oisko kellään kokemuksita Western Union rahansiirtopalvelusta?
Jos haluan siirtää rahaa niin miten käytännössä pitää toimia? Onko tuo palvelu turvallinen? Onko parempi sirtää rahat netissä rekisteröitymällä vai menemällä johonkin heidän toimipisteistään?
Kommentit (9)
Noin suurinpiirtein? Riippuuko siirrettävästä rahasummasta vai mistä?
heidän sivuiltaan. Kiineä maksu + siihen prosenttiosuus siirrettävästä summasta.
200e lähetys maksoi muistaakseni n. 30e ja aikaa on jo kolme vuotta.
AINA TURVALLISINTA OMASSA PANKISSA JA ILMAN PANKKIKORTIN NUMEROA
WESTERN UNION RUOKKII RIKOLISIA NETTI KAUPOISSA JA MAKSUISSA
MINÄ OLIN YHTEYDESSÄ MOTSKARI KAUPOISSA NETTI MOTON MYYNTI ILMOITUKSEN POHJALTA JA KAVERI ILMOITTI ETTÄ MAKSA WESTER UNIONIN KAUTTA JA NÄYTÄ KUITTI KULJETUKSEN TOIMITTAJALLE KUJETUSLIIKKEEN KULJETTAJALLE VARMISTIN VIELÄ TUON PUHELIN NUMERON NUMERO.FI STÄ HEH BENIN AFRIKKA TOKI OLI EPÄILYSTÄ AIJEMINKIN TUO ON AINAKIN HUIJAUS YRITYS
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 05:08"]
AINA TURVALLISINTA OMASSA PANKISSA JA ILMAN PANKKIKORTIN NUMEROA
WESTERN UNION RUOKKII RIKOLISIA NETTI KAUPOISSA JA MAKSUISSA
MINÄ OLIN YHTEYDESSÄ MOTSKARI KAUPOISSA NETTI MOTON MYYNTI ILMOITUKSEN POHJALTA JA KAVERI ILMOITTI ETTÄ MAKSA WESTER UNIONIN KAUTTA JA NÄYTÄ KUITTI KULJETUKSEN TOIMITTAJALLE KUJETUSLIIKKEEN KULJETTAJALLE VARMISTIN VIELÄ TUON PUHELIN NUMERON NUMERO.FI STÄ HEH BENIN AFRIKKA TOKI OLI EPÄILYSTÄ AIJEMINKIN TUO ON AINAKIN HUIJAUS YRITYS
[/quote]
No tuollaisella ulosannilla ja kirjoitustaidolla ei ole ihmekään, että huijataan.
Ihan huijausta koko yritys! ennen lähetystä luvataan "rahat perillä minuuteissa" lähetyksen jälkeen lukee 1-2 päivää. chat-palvelusta luvataan kun ottaa yhteyttä 1-3 päivää. enemmän kun sinne ilmoittaa tyytymättömyyttään se onkin 0-4 päivää kesto!
Ihan huijausta!
Aikoinaan lunastin käyttämättömien matkashekkieni saldon euroina. Aiovan jumalaton palvelu-ryöstöhinta. Aivan järjetön ryöstö!
Asuin vuosia Indonesiassa ja Thaimaassa. Ongelmana oli löytää sujuva tapa siirtää rahaa, palkkaa tai eläkettä Suomesta Aasiaan. Kokeilin useita palveluita, mutta nyt kokemukseni Western Unionin kanssa on osoittautunut ylivoimaisen parhaaksi tavaksi siirtää rahaa ulkomaille:Selkeä ja nopea ja luotettava - https://tonzes.com/western.htm
Hyvin toimi ainakin muutama vuosi sitten. Lähetin rahaa silloiselle naisystävälleni Venäjälle muutaman kerran. Jotain parikymppiä kerralla ja välityspalkkio tais olla pari- kolme euroa ja raha siirtyi muutamassa minuutissa. Kaverille laitoin myös rahaa Viroon kerran kun hän oli ylittänyt korttinsa limiitin, pari sataa ja kaveri selvis pari päivää. Vain hyviä kokemuksia.
Siirsin sisarelleni sitä kautta rahaa kun hän oli akuutissa hädässä väli-Amerikassa. Täältä siirsin netissä, hän nosti siellä toimipisteestä.
Nopea ja toimiva, mutta järjettömän kallis! Eli käytössä ainoastaan jos on aivan pakko!!!