Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tällaisten reikäpäiden keskellä me sitten liikutaan
11.06.2012 |
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/pakoauton_kuljettaja_…
Totta on, että rangaistukset on liian pienet, mutta jos sen kerran itsekin tiedostaa, niin tekisi nyt hyvä ihme asialle jotain! Hakeutuisi vaikka hoitoon tai jotain, että se kaasujalka ei niin raskas olisi.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä lääketieteellisesti asianmukainen hoito siihen auttaa?