Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi saisi naispuoliselta ystävältä

Vierailija
11.06.2012 |

tekstiviestin lauantai-iltana, Pääsetkö käymään? Saunotaanko?

Mitä ajattelisit/ tekisit?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteessa.

Vierailija
2/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saatan lähteä pienellä varoitusajalla miespuolisen ystäväni luokse istumaan iltaan (johon kuuluu myös saunominen) kun hän moista pyytää.

Ei mitään ongelmaa kun luottamusta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saatan lähteä pienellä varoitusajalla miespuolisen ystäväni luokse istumaan iltaan (johon kuuluu myös saunominen) kun hän moista pyytää.

on ok myös miesystäväsi mielestä?

Vierailija
5/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että terppa, voit jäädä sinne jos lähdet.

Mutta eihän mies ole syypää tällaiseen viestiin, luulisin. Mies vois kyllä sanoa että en aio saunoa sun kans ikinä.

Mut jos on saunonut ja aikoo saunoa, niin se on kyllä terve vaan.

Kavereita saa olla, naispuolisiakin, mut voisko niitten kans seurustella muualla kuin saunassa.

Saunominen on meidän kahden juttu. Siellä aina puuhataan muutakin kuin löylyttelyä ;-)

Vierailija
6/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok myös miesystäväsi mielestä?

Tämä miespuolinen on myös mieheni tuttava. Kait sekin vähän asiaan vaikuttaa kun tietää kenen kanssa vaimo viettää aikaansa.

Vierailija
7/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että terppa, voit jäädä sinne jos lähdet.

Mutta eihän mies ole syypää tällaiseen viestiin, luulisin. Mies vois kyllä sanoa että en aio saunoa sun kans ikinä.

Mut jos on saunonut ja aikoo saunoa, niin se on kyllä terve vaan.

Kavereita saa olla, naispuolisiakin, mut voisko niitten kans seurustella muualla kuin saunassa.

Saunominen on meidän kahden juttu. Siellä aina puuhataan muutakin kuin löylyttelyä ;-)

Onneksi mieheni ei tollaisia viestejä saa, eikä kyllä muutenkaan tapaile mitään naispuolisiä ystäviä.

Vierailija
8/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiedän, ettei miehellä ole naispuoleisia ystäviä. Muutenkin melko pieni ystäväpiiri, kavereita toki on laajemminkin, mutta on aika kotihiiri ja viihtyy parhaiten kotona, joten ei muutenkaan vietä liiemmin aikaa kavereidensa kanssa.

Jos nyt yhtäkkiä joltain tällaiselta naispuoleiselta kaverilta tulisi viesti, niin tiedän, että mies kertoisi mulle, olisi erittäin ihmeissään ja vastaisi että ei näe kyllä mitään syytä miksi tulisi tai varsinkaan saunoisi. No kylässä voisi käydä, jos siellä apua tarvittaisiin, mutta ei jäisi iltaa istumaan.

Tai jos tulisi sellainen viesti JA tuumaisi että lähdenpä, niin sitten en kyllä tuntisi miestäni yhtään... =D

Vierailija
9/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi tollainen viesti, ja lähtisi, niin sinne saisi jäädä.

Onneksi mies on minuun sitoutunut ja nauraisi vaan jos joku noin vonkaisi..

Vierailija
10/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni miehelläni ei ole yhtään naispuolista ystävää, jonka kotona hän olisi käynyt. Jos siis tuollainen tekstari tulisi, heräisi kysymys, miten ystävyys on päässyt kehittymään tuolle tasolle tietämättäni. Olisi aivan eri asia, jos kyseessä olisi vanha ystävä, joka olisi vastavuoroisesti käynyt meillä saunassa.

Vierailija
11/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis saunottu ennenkin. Meillä ei kyllä onnistuisi tuollainen.

Vierailija
12/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö löydä muuta tapaa seurustella? Luottamusta löytyy....miksi toiselta pitää vaatia tuollaista luottamusta? Et taida arvostaa paljonkaan pariasi kun leikittelet!

Vierailija
13/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on miespuolisia ystäviä ja miehelläni naispuolisia ystäviä. mutta emme niiden kanssa saunomassa käy. Jos ystäväporukkamme menee saunomaa, niin miehet menee keskenään ja naiset keskenään. Eikä ystäväporukastamme kukaan (tietääkseni) käy saunomassa kahden, mies ja nainen VAAN kavereina.

Vierailija
14/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa se ei ole.

Jos miehen itsetunto ei sitä kestä, että minulla on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voidaan jopa saunoa yhdessä, mitä hittoa sellaisella miehellä tekee.

Vierailija
15/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies lähtee, useimmiten ei jaksa.

Vierailija
16/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsetteko omat ystävänne sukupuolen vai persoonallisuuden perusteella?! Minulla on useita miespuolia ystäviä, joihin ei tulisi mieleenkään koskea edes pitkällä tikulla, mutta he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.

Jos miehen itsetunto ei sitä kestä, että minulla on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voidaan jopa saunoa yhdessä, mitä hittoa sellaisella miehellä tekee.

Mun ainoa miespuolinen kaveri, jonka kanssa saunomme myös kahden on tosin homo, mutta silti. Saunassa istuminen vanhan tutun kanssa sukupuoleen katsomatta on rentouttavaa ja miellyttävää ja se on hyvä paikka puhua asiat halki. En koe, että siinä olisi mitään sekusaalista, mutta en kyllä yleensäkään yhdistä saunaa seksiin.

Mies saa minun puolestani saunoa naiskaveriensa kanssa ihan rauhassa. Meillä on aika vakiintunut ystävä- ja tuttavapiiri ja luotan kyllä täysin sekä mieheen että naisiin ympärillämme ja pystyn heti nimeämään ainakin neljä naista, joilta tuollainen tekstiviesti ei herättäisi minussa mitään reaktiota. Käskisin sanoa terveisiä, varmaankin. Mustasukkaisuutta saattaisi herättää joku nainen, jota en tunne tai ole tavannut, mutta eiköhän se menisi ohi sekin. Tosin jos miehelle platoniset läheisetkin ystävyyssuhteet naisiin eivät olisi luontevia, en osaisi luottaa mieheen toisten naisten seurassa lainkaan. Totta kai se epäilyttäisi, jos tietäisin miehen ajattelevan, että naiset ovat vain seksiä ja parisuhteita varten. Mutta toisaalta miksi olisin edes ottanut miehen, joka valitsee ystävänsä sukupuolen perusteella?

Muutenkin tuollainen kyttääminen on minusta ihan älytöntä. Jos toinen päättää pettää, sitä ei voi estää vahtimalla ja saamalla mustasukkaisuuskohtauksia, vaan asiassa ollaan ihan luottamuksen varassa riippumatta siitä, kenen kanssa saunotaan tai ollaan saunomatta.

Vierailija
17/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.

vika sinussa? Minä en nimittäin tunne lainkaan naisia, jotka osaisivat keskustella vain ripsivärin merkistä ja eivät olisi luotettavia, tukevia ja kannustavia.

Vierailija
18/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsetteko omat ystävänne sukupuolen vai persoonallisuuden perusteella?! Minulla on useita miespuolia ystäviä, joihin ei tulisi mieleenkään koskea edes pitkällä tikulla, mutta he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.

todennäköisesti ne miehet kuitenkin olisivat valmiita myös seksiin, jos sitä ehdottaisit.

Eikä siinä mitään, en vaan ymmärrä miksi omaa puolisoa pitää kiusata viettämällä lauantai-iltansa kahdestaan alasti vieraan ( vapaan? ) nuoren naisen kanssa.

Jollei sinua häiritsisi oman miehesi tekemänä se on oikein ihailtavaa itsevarmuutta, ymmärrän kuitenkin hyvin että monet muut ovat skeptisempiä.

Vierailija
19/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa se ei ole.

on paljon miespuolisia kavereita (tämä, kenen kanssa voin myös saunoa, on enemmänkin ystävä) ja tulee olemaankin.

Kyllä kavenisi kaveripiiri jos luopuisin miespuolisista kavereista, naisia kun ei kaveripiirissä ole kuin muutama (johtuen mm. miesvaltaisesta työpaikasta jossa olen tutustunut työkavereihin ja harrastuksesta, joka on enemmänkin miesten mieleen).

Kuten sanoin, tämä ei ole koskaan ollut ongelma miehelleni, koska asioista on puhuttu rehellisesti. Eikä myöskään minulle ole ongelma se, että mies lähtisi naispuolisen kaverin kanssa saunomaan tai muutoin viettäisi aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
20/45 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mustasukkaisuus on normaali tunne, jossa ei ole mitään omituista, ja sinun käsitykseni on mielestäni hyvin vapaamielinen.

Se ei ole tavallista, enkä pidä sitä myöskään parempana kuin omaa tiukkaa kantaani. Se on vain erilainen. Olen iloinen, että olette löytäneet keskinäisen piirin, jossa homma toimii.

Minä en ole ihmisenä saavuttanut tuota kehitystasoa, vaan olen mustasukkainen, enkä päästäisi miestäni saunomaan kahdestaan toisen ihmisen kanssa. En tietysti voisi kieltääkään, mutta asia ahdistaisi minua niin, että en pystyisi olemaan parisuhteessa jossa noin toimittaisiin. Itseni vuoksi minun olisi lopetettava se parisuhde.

Etsisin sitten itselleni toisen miehen, joka jakaisi oman käsitykseni parisuhteen rajoista, ja joka ei aiheuttaisi minulle tarpeetonta ahdistusta ja huonoa oloa.

Mun ainoa miespuolinen kaveri, jonka kanssa saunomme myös kahden on tosin homo, mutta silti. Saunassa istuminen vanhan tutun kanssa sukupuoleen katsomatta on rentouttavaa ja miellyttävää ja se on hyvä paikka puhua asiat halki. En koe, että siinä olisi mitään sekusaalista, mutta en kyllä yleensäkään yhdistä saunaa seksiin.

Mies saa minun puolestani saunoa naiskaveriensa kanssa ihan rauhassa. Meillä on aika vakiintunut ystävä- ja tuttavapiiri ja luotan kyllä täysin sekä mieheen että naisiin ympärillämme ja pystyn heti nimeämään ainakin neljä naista, joilta tuollainen tekstiviesti ei herättäisi minussa mitään reaktiota. Käskisin sanoa terveisiä, varmaankin. Mustasukkaisuutta saattaisi herättää joku nainen, jota en tunne tai ole tavannut, mutta eiköhän se menisi ohi sekin. Tosin jos miehelle platoniset läheisetkin ystävyyssuhteet naisiin eivät olisi luontevia, en osaisi luottaa mieheen toisten naisten seurassa lainkaan. Totta kai se epäilyttäisi, jos tietäisin miehen ajattelevan, että naiset ovat vain seksiä ja parisuhteita varten. Mutta toisaalta miksi olisin edes ottanut miehen, joka valitsee ystävänsä sukupuolen perusteella?

Muutenkin tuollainen kyttääminen on minusta ihan älytöntä. Jos toinen päättää pettää, sitä ei voi estää vahtimalla ja saamalla mustasukkaisuuskohtauksia, vaan asiassa ollaan ihan luottamuksen varassa riippumatta siitä, kenen kanssa saunotaan tai ollaan saunomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi