Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia piirteitä itsessäni, grr

Vierailija
11.06.2012 |

Hohhoh, en kohta kestä itseäni.

Olen alkanut seurustelemaan maailman ihanimman miehen kanssa. Siis oikeasti, hän on niin ihana paketti, että en millään usko että voisi olla totta. Olen pettynyt miehiin useaan otteeseen.

Niinpä alitajuntani kehittelee jatkuvasti huonoja piirteitä hänelle. En osaa luottaa, epäilen hänen sanojaan ja tekemisiään. Olen varma, että hän tekee muuta kuin mitä on sanonut tekevänsä vapaailtanaan.

Ja olen antanut osan epäluuloistani valua kattilan laidan yli hänen tietoisuuteensa. Saatte uskoa, että se on vähentänyt kiinnostusta.

Nyt ei olla tavattu moneen päivään, eikä tavatakaan. Eipä tunnu miestä kiinnostavan.

Ja minä en osaa keskittyä mihinkään.

Ärsyttää!!!!!!! Ja kaikki johtuu vain siitä, että olen rakastuneempi kuin oikeastaan milloinkaan ennen. Oikeasti, en ole rakastunut näin pahasti kuin kerran aiemmin. Sekin suhde meni puihin, mutta ei epäluulojeni vuoksi.

Se mies on minulle ihan liian tärkeä. Argh, en kestä itseäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ole hyvä ihminen rehellinen tästä asiasta. Kerro tuo mitä kirjoitit ihan suoraan miehelle itselleen.

Jos ei sen jälkeen kiinnosta, niin et olisi voinut saada suhdettanne toimimaan millään. Jos taas kiinnostaa, saat mahdollisuuden ja aikalisän opetella eroon tuosta epäluuloisuudestasi, ja parhaassa tapauksessa mies aktiivisesti auttaa sinua siinä.

Vierailija
2/2 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ole hyvä ihminen rehellinen tästä asiasta. Kerro tuo mitä kirjoitit ihan suoraan miehelle itselleen.

Jos ei sen jälkeen kiinnosta, niin et olisi voinut saada suhdettanne toimimaan millään. Jos taas kiinnostaa, saat mahdollisuuden ja aikalisän opetella eroon tuosta epäluuloisuudestasi, ja parhaassa tapauksessa mies aktiivisesti auttaa sinua siinä.

harva mies meinaan haluaa lähteä yrittämmään "vaikean" ihmisen kanssa joka tunnustaa jo alkuvaiheessa tuollaisia asioita.

Itselläni oli samaa ongelmaa, koska minulla oli ennen aviomiestäni 2 erittäin vaikeaa suhdetta, joissa miehistä paljastui kamalia piirteitä (ekasta väkivaltaisuus ja alkoholismi, toisesta narsismi ja ihan diagnosoitukin) lupaavan alun jälkeen. Kavereilleni manailinkin että koskahan tämä tämänkertainen paljastuu piilokusipääksi, kun vaikuttaa liian ruusuiselta tämä homma. Mutta miehelle en koskaan tätä paljastanut, vaan pakotin itseni edes käyttäytymään luottavaisesti, tunsinpa sisällä mitä tahansa.

Vähitellen ne epäluulot siinä monen vuoden aikana hälvenivät, mutta enpä usko että hommasta olisi tullut mitään jos olisin alusta asti näkyvästi säikkyillyt ja sälyttänyt miehen päälle päänsisäisiä ongelmiani. Niitä käsittelin mieluummin kaverien ja äitini kanssa juttelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi