Lehtikauppiaat ym. soittaa vaikka on esto!!
Menee jo järki, kun tuo suoramarkkinointikielto ei tunnu auttavan yhtään mitään!
Kommentit (11)
jotain lehtiä, jos olet siellä asiakasrekisterissä niin silloin soittavat vaikka sinulla olisi mikä kielto.
ja sanon että laittaa heidän asiakastietoihinsa merkinnän, ettei mulle saa soitella tällaisia puheluita (vaikkei mulla ole estoa). Sit sanon kiitos hei, ja suljen puhelimen. Tähän menee aikaa n. 30 sekuntia. Ei tarvitse ryhtyä mihinkään naurettavaan "älä vastaa tuntemattomiin numeroihin"-juttuihin.
Mulle ainakin tulee, joten ei voi jättää vastaamatta.
Miksi vastaat puhelimeen jos ei näy numeroatai numero ei ole tuttu? En minä ainakaan vastaa ja kas kummaa, eivätpä ne mitään viestiäkään jätä.
tai numero ei ole tuttu? En minä ainakaan vastaa ja kas kummaa, eivätpä ne mitään viestiäkään jätä.
Kun joskus tulee tärkeitä puheluita sellaisistakin numeroista, jotka eivät satu olemaan puhelimen muistissa. Typerää jättää vastaamatta puheluun. Eihän sitä lankapuhelinaikaankaan nähnyt kuka soittaa...
Niin ja niille puhelinmyyjille kun lyö suoraan luurin korvaan, niin soittelutkin vähenevät kummasti :)
kun alkuun sanoo että on markkinointikielto, jutun on loputtava siihen.
Mutta mitä hyötyä tuollaisista estoista on, jos kuitenkin joudut jokaiselle sen erikseen sanomaan?
On niin turhauttavaa hakea puhelin toisesta päästä taloa ja huomata numerosta, että jahas, se on taas joku kaupustelija. Mulle ei soita kukaan oudoista numeroista, joten toisinaan jätän ihan vastaamattakin.
ap.
Nykyään heti kun myyntipuhe alkaa, lyön luurin myyjälle korvaan. Ei jumalauta kun on telemarkkinoinnin estänyt niin ei tarvitse enää erikseen selitellä että en minä nyt kumminkään tällä kertaa tilaa mitään vitun Me Naisia tai Avotakkaa tai muuta.
Mulle ainakin tulee, joten ei voi jättää vastaamatta.
Miksi vastaat puhelimeen jos ei näy numeroatai numero ei ole tuttu? En minä ainakaan vastaa ja kas kummaa, eivätpä ne mitään viestiäkään jätä.
ja niin ne tekevätkin, joilla on oikeasti asiaa. Lehtimyyjät ja muut humpuukimaakarit eivät viestejä jätä, eikä taida näkyä edes numeroakaan.
Eli kannattaa kieltää tietojen käyttö kustannusyhtiöillä erikseen ja varmuudeksi hankkia vielä ASML:lta suoramarkkinointikielto.
Jos sulla on ASML kielto, niin muistathan että se on:
Liittymäkohtainen (eli jos olet operaattoria vaihtanut, niin bye bye kiellot)
Määräaikainen (eli ei ole ikuisuuksia voimassa, vaan n 5 vuotta)
tai numero ei ole tuttu? En minä ainakaan vastaa ja kas kummaa, eivätpä ne mitään viestiäkään jätä.