Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö kyläpaikkaan tuliaisia?

Vierailija
10.06.2012 |

Ollaan menossa perheen kanssa (mies ja 4.v lapsi) perhetuttujemme luo kolmeksi yöksi, asuvat eri paikkakunnalla niin nähdään 2-3 kertaa vuodessa. Eka kerta kun mennään heille yöksi.

Mitä tuliaisia heille vois viedä? Mulla ei tule mitään ideoita mieleen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, jos nähdään harvoin. Itse olen vienyt ihan syötävää: tuoretta leipää, itse tehtyä pullaa, kahvia, suolaisen piirakan, lapsille vähän karkkia.

Myös kukat voisi olla kiva vieminen. Itse sain kerran vierailta tuliaisiksi näin kesällä hienon kesäkukka-asetelman pihalle :)

Vierailija
2/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliaisten viejä. Unohdan lähes aina. En jotenkaan osaa sitä hommaa. Sitten aina häpeän itseäni, kun en viekään mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdään niin usein:)

Mutta tuliaisiksi vien milloin mitäkin, joskus kahvia, joskus kahvipullaa, joskus lapsille makeisia, tai vaikkapa saippuakuplia, talviaikaan kynttilöitä (vaikka voi niitä toki kesälläkin poltella, itse poltin viimeksi eilen), halkoja, tulitikkuja, viiniä.

"kori" on helppo tuliainen, siihen vaikka suolakeksiä ja makeita keksejä, kahvia, teetä ja vaikkapa hilloa.

Tuo kesäkukka varmaan viehättää kyllä suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija
4/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja hyvistä ideoista!

Ajattelin itse viedä lapsille karkkia, aikuisille viinipullon ja pari Marimekon pyyhettä, onko ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi