Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puregonin annos?

22.11.2005 |

Mikä Puregon-annostus teillä menee/on mennyt?

Itselläni menee 350IU, hui, se ainakin kuulostaa hirmu isolta. Ensimmäinen piikki tuikattu vatsaan tänään, ei tuntunut yhtään pahalta.

Mites muitten piikitykset on lähtenyt käyntiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla annos on ollut 150-200 iu:ta ja se on riittänyt.

Vierailija
2/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on käytössä Menopur / Menogon ja ekassa hoidossa oli annos 300 UI, myöhemmissä hoidoissa 450-525-600 UI / pv... tuossa Menopurissa / Menogonissa on myös LH mukana, Puregonia en tunne...

Terkkuja

Eemeli, 41 v.

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on suunniteltu 150 IU (IVF edessä), kai se riittää?

Vierailija
4/5 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin lääkäriltä jossain vaiheessa että minkä on tavallisin Puregon-annos niin vastaus oli että kaikki 100-600 välillä. Minulla nostettiin sitten myöhemmin 450:een. Minulla oli sen takia niin isot annokset kun aikataulu oli niin kireä ja se vaati sen että munikset ehtii kasvaa.

Vierailija
5/5 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yleensä ekassa hoidossa lähdetään vähän varovaisemmin liikkeelle - ikä ja FSH voivat vaikuttaa, että laitetaan isommat annokset kuin normaalisti, mutta muuten lähdetään vähän varovasti kokeillen liikkeelle - vaarana on nimittäin munasarjojen villintyminen ja hyperi...

Terkut,

Eemeli

PS. Kai olet jo huomannut, että meikäläisen hoito lykkääntyi kuukaudella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän