Päihdesairaanhoitaja paikalla,
Kommentit (13)
työ sisältää myös paljon sosiaalialan hommia, ja kynnys esim. lähteä sairaalaan töihin on jo aika iso. "käden taidot", ja perinteidet sh:n työt ovat päässeet kyllä tässä työssä osittain unohtumaan. Jos sairaalaan haluaisi töihin, pitäisi kyllä olla kunnollinen ja pitkä perehdytys ;)
työ sisältää myös paljon sosiaalialan hommia, ja kynnys esim. lähteä sairaalaan töihin on jo aika iso. "käden taidot", ja perinteidet sh:n työt ovat päässeet kyllä tässä työssä osittain unohtumaan. Jos sairaalaan haluaisi töihin, pitäisi kyllä olla kunnollinen ja pitkä perehdytys ;)
tai terveyskeskuslääkäriin, apua saa kun sitä haluaa :)
Päivittäin jos ottaa 2-3, onko peli menetetty ja koukussa?
sairaanhoitaja joka päihdepuolella töissä.
en kerro missä olen töissä, monia erityyppisiä lääkkeitä käytetään väärin, lähinnä nyt tietysti rauhoittavia, kipulääkkeitä. Opiaatit tietysti omana ryhmänä.
riippuu siitä miten jatkuvaa käyttö on ollut, mistä lääkkeestä ja vahvuudesta on kyse.
riippuu siitä miten jatkuvaa käyttö on ollut, mistä lääkkeestä ja vahvuudesta on kyse.
ottaa ni on koukussa?
ottaa ni on koukussa?
En ota kantaa siihen monenko päivän jälkeen "olet" koukussa, yleisellä tasolla voi sanoa että hoitoajan tulisi olla mahdollisimman lyhyt, koska lyhyenkin hoidon jälkeen saattaa esiintyä vieroitusoireita.
Pakkausselosteesta;
"Diapamin hoitojakson on oltava mahdollisimman lyhyt, koska lääkkeen pitkäaikainen käyttö altistaa tottumiselle ja riippuvuudelle."
kauan pitää juoda alkoholia,että sisuskalut on tuhottu ja kuinka monta vuotta? mitenkohän tästä riippuvuudesta pääsee eroon ilman että täytyy mennä katkolle..
Olen itse sairaalassa töissä enkä olisi valinnut tuota erikoisalaa. Narkkarit ja alkkikset kun ovat aina kaikkein ärsyttävimpiä potilaita, oli kyse sitten hoidosta päivystyspolilla, vuodeosastolla tai vastaanotolla.
totta on että päihteidenkäyttäjät ovat aika haastavaa sakkia.. en tiedä kauanko jaksan tätä työtä, usein kyllä ajattelen että jossain muualla pääsisi helpomalla...