Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhasta (äitiasiaa)?

Vierailija
09.06.2012 |

Äitini on jo useamman vuoden ajan tehnyt jotain ihmeellistä inventaariota. On mm. tuhonnut/antanut meille lapsille takaisin omia kouluvihkojamme, piirustuksia jne.

Nyt oli taas laittanut minulle pussillisen tavaraa. Ja mukana oli äitienpäivälahjaksi tekemäni taulu, yli 20 vuoden takaa.

Loukkaannuinko turhasta? Taustaa vielä sen verran, että viimeiset vuodet suhde äitiini on ollut hankala (marttyyriutta ja muuta mukavaa, johon kuvioon en ole enää lähtenyt mukaan).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en olisi loukkaantunut. On kai itsestään selvää, että aikuinen lapsi säilyttää kouluvihot ym. omassa kodissaan. Mitä siihen äitienpäivätauluun tulee, ehkä äitisi ei ole huomannut sitä muun tavaran joukossa tai sitten on voinut myös ajatella, että haluaisit itse pitää omatekemäsi jutut muistona. Tai sitten ei ole ajatellut yhtään mitään.

Vierailija
2/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on yksi pikkutaulu minkä tein isän tai äitienpäivä lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antaisin sen takaisin :D Ehkä hän ajatteli että haluat sen takaisin koska siitä on niin pitkä aika kun annoit sen ja se on sun itsetekemä. Mutta jos haluat että äitisi pitää sen niin vie takaisin! Äidit osaavat olla marttyyreja ja ärsyttäviä mutta ei siitä kannata välittää.

Vierailija
4/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse loukkaantuisi. Äitis taitaa vaan siivota, ja miellummin tarjoaa niitä sinulle kun heittää suoraan pois.

Vierailija
5/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meidän koulutavarat (vihot, piirustukset) roskiin. Sanoin, etten halua niitä ja lisäsin että saa heittää roskiin. Älä roiku menneessä liikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän