Lue keskustelun säännöt.
Miksi mä inhoon ihmisiä, noin niinku yleisellä tasolla?
09.06.2012 |
suurin osa ihmisistä on rumia, ärsyttäviä, itsekkäitä ym. miksi mä en ole sosiaalinen?
Kommentit (3)
kun luin ton sun lauseen. niin säälittävää ,mutta niin totta. maanantaina varaan ajan terapiaan, olen siirtänyt sitä jo liian kauan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2. taidat olla oikeassa. oikein kyyneleet kirposi silmiin kun luin ton sun lauseen.
Luulen, että tämä pieni, mutta koskettava video voisi auttaa suakin niissä vaikeissa tunteissa, joita koet. Toivon kaikkea hyvää sulle!
(Katso avoimella mielellä, jos mahdollista)
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
sä et taida tykätä itsestäsi kovin paljon.