Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pilkunhalkoja?

Vierailija
09.06.2012 |

Ex haki lapset torstaina sovitusti. Perjantaina lähtivät mökille mutta ex oli lähtenyt töihin ja lapset jäi ukin ja mummin kanssa mökille mutta ex ei ilmoittanut minulle asiasta mitään. Mielestäni olisi asiallista ilmoittaa että tiedän kenen aikuisen kautta saan öapseni kiinni jos on tarvis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos soitat miehellesi ja kysyt lapsia ja hän sanoo, että he ovat isovanhemmilla, ja soitat sitten heille? Eihän miehesi ole kadonnut mihinkään, eivätkä isovanhemmat kaapanneet lapsia. Mikä tässä nyt on ongelma?

Vierailija
2/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä laittaa AINA työnsä lasten edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän huolesi.itse olen ihan samassa tilanteessa,kaksi vanhinta lasta ovat isällään. ja kerrankin kävi niin,että isovanhemmat haki lapset isänpäiväksi ja selvisi ettei isä ollut edes paikalla..vähän ketutti,mutta eihän tuo mulle kuulu.

Vierailija
4/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielleet pettymyksiä kun ei isä otakkaan ja nyt sitten otti ja lapset odotti mökillä oloa iskän kanssa niin mitä hän tekeekään...lähtee jälleen töihin. "Vitut se missään töissä oo, se on taas ryyppäämässä" oli yhden lapsen reaktio kun kerran isä petti lupauksensa...no joo...tämä on niin tätä =) Voisi asiani olla huonomminkin mutta lapsilla on silti vain se yksi oikea isä.1

Vierailija
5/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi miehet etenevät urallaan ja naiset ei.

Siksi naisen euro on 80 senttiä.

Eikö kuitenkin ole tärkeää, että yhteys toiseenkin sukuun ja isovanhempiin säilyy? Onko lapsilla kivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi