Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyisit miestä, jonka läsnäolo saa sinussa aikaan

Vierailija
09.06.2012 |

jalat alta olon? Menet siis ihan sekaisin tämän miehen lähettyvillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vinkit vastaanotetaan!

ap

Vierailija
2/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olettaen, että molemmat ovat vapaita ja kokisin lähestymisen välttämättömäksi, tekisin sen pikaviestillä Facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pussata ja sitten juosta karkuun.

Tuon voi tehdä sanallisestikin, eli älä vihjaile varovasti vaan sano jotain sellaista, mistä mies ei voi erehtyä. Sitten jätä jatko hänen käsiinsä.

Vierailija
4/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen ongelmani! Ja aina sama mies! Saa pääni tyhjenemään ihan totaalisesti!

Tosin tiedän että kertoisin asiani ihan suoraan luultavimmin tekstiviestillä, jos olisimme molemmat vapaita. Mutta kun olemme kummatkin varattuja, niin asia on hieman monimutkaisempi tietysti...

Aluksi ajattelin että iän myötä en enää menisi niin sekaisin hänen seurassaan, mutta eipä se niin mennytkään, nyt, lähes 10v myöhemmin menen ihan yhtä sekaisin hänestä kuin 14-vuotiaanakin... Kymmenen vuoden ikäerolla voi olla jotaki tekemistä myös asian kanssa.

Onneksi mies on superpuhelias joten ei haittaa vaikka hänen seuraan hakeutuessani en oikein tiedäkään mitä sanoa, hän kyllä tietää. :) Hänellä on myös tapana saada minut lopulta höpöttämään hetkessä asioita joita en kuvitellutkaan kertovani, ja sitten kun hän taas kiiruhtaa takaisin töihinsä jään hölmönä seisomaan ja miettimään mitä ihmettä juuri tapahtuikaan taas.

Mutta sitä en ole saanut vieläkään selville että mikä ihme reilu kolmikymppisessä kaljussa ja kaljamahaisessa ukossa saa parikymppisen nuoren naisen näin sekaisin! Onko jollakin ideoita?

Vierailija
5/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyin miestäni aikoinaan, kun hän ei vielä tiennyt minun olevan häneen tulisesti rakastunut..

Oltiin yhteisestä tuttavaporukasta, eli oltiin juteltu ennenkin. Sanoin ihan suoraan: "Mun on pakko kertoa, että olen ihan sekaisin susta, sun puheesta, tuoksusta, kaikesta. En voi pitää tätä enää sisällä. Ymmärrän jos tunne on yksipuolinen, jos ei,niin soittele, nyt meen häpeämään silmät päästäni.." :D

Syksyllä tulee 10v yhdessä ja 6,5 v naimisissa!

Vierailija
6/10 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään

Vierailija
8/10 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin mietin samaa...

Vierailija
10/10 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastellen ja änkyttäen? Ei ole järkevää tapaa lähestyä miestä johon tuntee vetovoimaa sillä miehet torjuvat aina ujot ja nolot naiset. En koskaan ole saanut napattua miestä johon olen tuntenut vetoa vaan olen tyytynyt sellaiseen joka oli ok ja jolle minäkin jotenkuten kelpasin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä