Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaankohan me ikinä lasta

Vierailija
09.06.2012 |

Kohta ollaan vuosi tahkottu eikä mitään tapahdu. Mies on jo tutkittu eikä mitään vikaa löydy. Itse olen jotenkin jo kyllästynyt koko yrittämiseen, kun kaikki tutut vierellä saa lapsia tasaiseen tahtiin eikä meillä tapahdu mitään.

Jotenkin olen jo luovuttanut, että tuskin sitä lasta sitten ikinä tulee jossei tässäkään ajassa ole tärpännyt. Ikää on jo reippaasti yli 30v, joten ei tässä montaa vuotta enää aikaakaan ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tie voi olla tosi raskas kulkea, sekä henkisesti että taloudellisesti. Enempää hehkuttamatta entisen lapsettoman, nykyisen lapsellisen elämää - hyvää kannattaa odottaa!

Vierailija
2/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää vaikka sulla olis putket tukossa ja avaamalla ne se lapsen saanti onnistuu.

Jostainhan voi vielä löytyä joku vika joka voidaan korjata. Olette jo sen ikäisiä että on ihan luonnollista että vähän kestää.

Joo, ei musta ole oikeen kannustajaks kun itellä tulee kohta viisi vuotta yritystä täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ahdistaa ajatuskin jostain hoidoista :/

Pakko kai se olisi tutkimuksiin piakkoin mennä, jos ei mitään ala pian tapahtumaan.

ap

Vierailija
4/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun olet laskenut ne tärkeät päivät niin vähintään joka toinen päivä yhdyntä, vaikkei yhtään huvittaiskaan Aina sen jälkeen jalat seinää vasten ylös että aineet varmasti valuu mahdollisimman sisälle...

Meillä myös oli hoidot edessä ja tätä koitettiin viimeisenä temppuna ja toimi, tyttö tuloksena =)

Vierailija
5/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päiviä laskettu ja temppuja tehty. Silti ei tapahdu mitään. Tylsää :/

ap

Vierailija
6/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositushan on, että jos on vuosi aktiivista yritystä takana niin tutkimuksiin, jos ikää 35 tai yli niin nopeammin jo voi hakeutua tutkimuksiin. Ei kannata viivytellä, kyseessä voi olla joku ihan pienikin juttu, joka ei vaadi raskaita hoitoja. Me yritimme monta vuotta kunnes menin lääkäriin ja parin viikon clomifen-kuurilla tulin heti raskaaksi. Tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tutkimuksiin. Lähtekää hoitoihin. Ne eivät ole niin kamalia kuin luulisi. Henkistä kanttia siinä kyllä kysytään, etenkin jos joutuu kulkemaan hoidoissa pitkiä aikoja ilman tuloksia. Minä olin hoidoissa 4v ja sitten sain lapsen. Suurin osa hoitoihin hakeutuneista saa biologisen lapsen, jos vain jaksaa pysyä hoitokuvioissa mukana eikä luovuta. Päätä, että lapsen saaminen on sulle nyt tärkeä tavoite ja ala toimia sen mukaan.

Vierailija
8/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4 lasta ja kaikki ilman hoitoja saaneet alkunsa. Olin tosin alle 30v kun esikoista alettiin yrittämään.

Vierailija
9/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman alle kolmikymppisiä jotka ovat yrittäneet 1,5 vuotta ennenkuin tärppäsi. Ja alle 25 v. pariskunnan joka yritti vuoden. Älä huolehdi sinulla on aikaa.

Vierailija
10/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten luopua yrittämällä yrittämisestä ja hyväksyä se että jäätte mahdollisesti lapsettomiksi.

Vierailija
11/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä heti lähdetä koeoutkihoitoon, vaan ensin tutkitaan syitä. Voi olla sellaista vikaa, jota ei tule edes ajatelleeksi kuten keliakia tai kilpirauhasongelmat tai tosi monille avun tuo hormonilääkitys, jolla stimuloidaan ovulaatiota ja varmistetaan munasolun kypsyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi