Tämä keskustelu on osaltani loppu.
Kommentit (19)
sulla on sukelluspukufetissi? Jotain koneseksiä?
eli työnnetään sauva pilluun ja kiinnitetään se jotenkin niin että ei pääse putoamaan pois. Sitten sidotaan itse itsensä johonkin kiinni ja sauva vaan surisee ja surisee ja surisee pillussa, etkä sille mahda yhtään mitään.
nainen siivoaa talon ja silittää paidat ja tekee ruoan miehelle? Ehkä alasti?
nainen siivoaa talon ja silittää paidat ja tekee ruoan miehelle? Ehkä alasti?
Aika lähellä ollaan, mutta ei ole tarkoitus mihinkään orja työhön, vaan yhdessä tekemiseen ja olemiseen. Muutenkin hoidan meidän taloudessa ruuanlaiton, keittiön siivouksen, omat pyykit ja osallistun talon siivoukseen. Onhan sitten se vielä ne miesten työt ja pientalossahan niitä riittää, talotekniset huollot pihan rakennus, talon maalaus ja kaikkea muuta pikku tekemistä.
Alastomuuskin osui aika lähelle, mutta täysin alasti ei tarvitse olla. Suomenkielistä käypää termiä en ole tälle asialle löytänyt, mutta englannin kielellä tämä kutsutaan sanalla bottomless eli alaosaton. Kaiken kukkuraksi naisia pitää on useita tällä vaatetuksella.
Minua tuo ajatus kiihottaa. Tuntisin olevani paljaana, nähtävillä ja siksi alistettuna.
Se miksi en ehkä suostuisi tuohon, johtuu siitä että pelkään pimppiäni pidettävän rumana. Koska ei se nyt mikään niin kaunis näky ole. Minulla on runsas karvoitus, jossa sänki kasvaa hyyyvin nopeasti sekä suuret ja näkyvät sisemmät häpyhuulet.
Minun pitäisi tuntea, että mies rakastaa ja himoitsee minua ja pimppiäni valtavasti ja pitää sitä kauniina. Sitten voisin lähteä mukaan tuohon fantasiaan.
N37
Minua tuo ajatus kiihottaa. Tuntisin olevani paljaana, nähtävillä ja siksi alistettuna.
Se miksi en ehkä suostuisi tuohon, johtuu siitä että pelkään pimppiäni pidettävän rumana. Koska ei se nyt mikään niin kaunis näky ole. Minulla on runsas karvoitus, jossa sänki kasvaa hyyyvin nopeasti sekä suuret ja näkyvät sisemmät häpyhuulet.
Minun pitäisi tuntea, että mies rakastaa ja himoitsee minua ja pimppiäni valtavasti ja pitää sitä kauniina. Sitten voisin lähteä mukaan tuohon fantasiaan.
N37
Olen siinä ymmärryksessä, että moni nainen häpeä omaa häpyään ja mielestäni se ihan turhaa. Kauneus on katsojan silmässä ja sinun pitää vain saada positiivisia kokemuksia, jotta saisit lisää itseluottamusta.
Olen siinä ymmärryksessä, että moni nainen häpeä omaa häpyään ja mielestäni se ihan turhaa. Kauneus on katsojan silmässä ja sinun pitää vain saada positiivisia kokemuksia, jotta saisit lisää itseluottamusta.
Vaikka en ole pimpiäsi nähnytkään, niin ne suuret sisemmät häpyhuulet eivät minusta ole mikään pimppiäsi rumentava tekijä. Saattaa olla jopa päinvastoin ja tekee pimpistäsi persoonallisen ja kauniin. Karvoitusta voi aina pikkaisen tuunata, jolla saadaan lisättyä sitä himottavuutta, jotta sinä halajat.
Jos haluat lisätietoa N37, sähköpostiosoitteeni on npnn@mymail.fi
Jos haluat lisätietoa N37, sähköpostiosoitteeni on npnn@mymail.fi
Kaikki viestithän täällä on sinun.
Kaikki viestithän täällä on sinun.
Tämä 7. kerta, kun olen tähän palstalle vastannut ja aloittanut tämän keskustelun. Yhden kerran en ollut vain kirjautunut. Minä kirjoita nimimerkillä, sinä et.
Oon pitänyt itseäni lähinnä nudistina, mutta useinkaan en suihkun jälkeen laita kuin t-paidan tms.
Olen useasti kotona ilman housuja ja minua ei häiritse, jos joku katselee minua. En uskalla ryhtyä moiseen, koska olette minulle tuntemattomia ja netissä on kaikenlaista hiihtäjää.
N36
Vitun runkku!